Контрольна робота за темою «ШЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ І ПОЛОВИНИ XX СТ.» (різнорівневі завдання)

Опис документу:
Контрольна робота представлена питаннями чотирьох рівнів: питання з однією правильною відповіддю- початкового рівня, питання на відповідність - середнього рівня, питання відкритого типу - достатній рівень, твір-мініатюра- високий рівень.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Контрольна робота за темою

«ШЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ І ПОЛОВИНИ XX СТ.» (різнорівневі завдання)

І. Початковий рівень. Тести(кожна правильна відповідь-0,5бала).

1.Каліграми - це

а) віршовані підписи під малюнками

б) різновид ілюстрацій до віршів

в) вірші про образотворче мистецтво

г) вірші, написані у вигляді малюнків.

2. Життя та творчість Ґійома Аполлінера нерозривно пов’язані з:

а) Італією

б) Францією

в) Польщею

3. Визначте, хто автор поетичного уривка:

Якщо ж у вітчизні, у нашій, трудній,

Поставити пам’ятник схочуть мені…

Поставте ось тут, де я триста годин

Стояла — й замок не відкривсь ні один.

Ось тут, бо і в смерті спасенній боюсь

Забути про гуркіт зловісних «марусь».

Про двері, розчахнуті нагло у двір,

Про жінку, що вила, мов ранений звір.

Нехай мені з бронзових мертвих повік,

Як сльози, підталий покрапує сніг…

а) О. Блок

б) А. Ахматова

в) В. Маяковський

г) Г. Аполінер

4.Хто з письменників Срібної доби вважався знавцем творчості О.С.Пушкіна

а) М.Цвєтаєва

б)А. Ахматова

в)В. Маяковський

г)О.Блок

5. Образ флейти з’являється у вірші В.Маяковського:

а) «Послухайте!»;

в) «А ви змогли б?»;

б) «Лілічко! Замість листа…»;

г) «Хмарина в штанах».

6. Автором віршів «А ви змогли б?», «Нате!», «Вам!», «Нічого не розуміють» є:

а) Б. Пастернак

б) В. Маяковський

в)А. Ахматова

г)О. Блок

7.Про яке явище літератури йде мова : «… унікальне явище російської поезії, її духовний злет, дало світу багатьох геніальних поетів,

що переросли рамки літературних течій і напрямів, у яких вони починали

свій творчий шлях.»

а) Золота доба

б) модернізм

в)авангардизм

г)Срібна доба

8.Про кого з поетів йде мова: «…найталановитіший представник російського футуризму, творча спадщина відзначається активним

новаторством у царині поетичної мови, системи віршування, жанрів.»

а)О.Блок

б)Г. Аполінер

в) А. Ахматова

г)В. Маяковський

ІІ. Середній рівень. Завдання на відповідність ( кожна правильна відповідь- 1 бал).

1. Між течіями модернізму та характеристикою

1.Імпресіонізм

а)ХХ ст. Італія. Росія. Заперечення старої культури. Бунтарський дух. Пошук нових художніх засобів. В.Маяковський, І.Северянін, Б.Пастернак.

2.Символізм

б)Відтворення особистих вражень і спостережень. Франція. ІІ половина ХІХ ст. Брати Гонкур, А.Доде, Гі де Мопассан, І.Бунін

3.Дадаїзм

в)Франція. ІІ половина ХІХ ст. Інтуїція, натяки й осяяння. Уникнення об’єктивних описів. П.Верлен, А.Рембо, Р.М.Рільке, О.Блок.

4.Футуризм

г)Авангардистська течія. Заперечення будь-яких авторитетів і традицій. Швейцарія, Франція, США. П. Пікассо, В.Кандинський

2. Між авторами та творами:

1) Блок

а) «Зимова ніч»

2) Маяковський

б) «Незнайома»

3) Пастернак

в) «Борг Україні»

г) «Сіроокий король»

ІІІ. Достатній рівень. Питання відкритого типу( кожна правильна відповідь 1,5 балла)

  1. Запишіть характерні особливості розвитку жанрів лірики у ХХ ст.

  2. Визначте символічне значення голубки й водограю у творі

Г . Аполлінера « Зарізана голубка й водограй».

ІV.Високий рівень.Напишіть твір-мініатюру на одну з тем.(3 бала)

Чи потрібні зірки в нашому житті? (роздуми над віршем «Послухайте!» В.Маяковського)

«Тема кохання у поезії Б. Пастернака або О. Блока».

« Чому поему А. Ахматової « Реквієм» називають «поема-плач»?»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.