контрольна робота з зарубіжної літератури 8 клас Вступ

Опис документу:
Мета уроку: перевірити знання учнів з теми, уміння характеризувати вивчені твори як вершинні здобутки світової літератури; розвивати наполегливість. Мета уроку: перевірити знання учнів з теми, уміння характеризувати вивчені твори як вершинні здобутки світової літератури; розвивати наполегливість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

8 клас Зарубіжна література

Прізвище Ім’я __________________

Вступ. Священні книги людства (Тестові завдання, відкриті питання)

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (6 б.)

  1. Що означає слово «веда»?

А) читання, книги;

Б) духовне знання;

В) святе одкровення;

Г) Біблія.

2. Про що розповідається в Гімні до найвищого духа?

А) похвала богу Сурію, покровителю Сонця;

Б) риторичні питання про життя та смерть;

В) похвала богу Агні, покровителю вогню;

Г) риторичні питання про створення світу.

3. Про що йдеться у Старому Заповіті?

А) створення світу й перших людей, Всесвітній потоп, виникнення єврейського народу;

Б) життя Ісуса Христа, його вчення, дива, смерть, воскресіння та вічне життя;

В) діяння апостолів, одкровення пророків;

Г) Божі заповіді, релігійні ритуали, філософські роздуми.

4. Про що йдеться у Новому Заповіті?

А) діяння апостолів, одкровення пророків;

Б) Божі заповіді, релігійні ритуали, філософські роздуми;

В) створення світу й перших людей, Всесвітній потоп, виникнення єврейського народу;

Г) життя Ісуса Христа, його вчення, дива, смерть, воскресіння та вічне життя.

5. Що таке Коран у розумінні мусульман?

А) заповіді апостолів, передані через Аллаха;

Б) слово Аллаха, передане через апостолів;

В) слово Аллаха, передане через пророка Мухаммада;

Г) заповіді пророка Мухаммада, передані через Аллаха.

6. Про що розповідається в Сурі 1. Аль-Фатіха (Відкриваюча)?

А) восхваляння Аллаха;

Б) легенда про перших людей Адама та його дружину;

В) легенда про народження Ісу у Мар’ям;

Г) священні заповіді людям.

Встановлення послідовності (1 б.)

7. Встановити послідовність у біблійній легенді про створення світу:

1. Бог створив сонце, місяць і зорі.___

2. Бог створив людину.___

3. Бог створив небо та землю.___

4. Бог створив риб і птахів.___

Відкриті питання та завдання

8. Скласти порівняльну таблицю Священних книг людства (час створення, віра, мова, композиція, тема). (3 б.)

9. Дати визначення поняттям: (2 б.)

- епос;

- лірика;

- драма.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.