контрольна робота з зарубіжної літератури 8 клас Романтизм

Опис документу:
Мета уроку: перевірити знання учнів з теми, уміння характеризувати вивчені твори як вершинні здобутки світової літератури; розвивати наполегливість. Мета уроку: перевірити знання учнів з теми, уміння характеризувати вивчені твори як вершинні здобутки світової літератури; розвивати наполегливість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

9 клас Контрольна робота за темою «Романтизм»

I – варіант

1. Романтизм зародився на межі:

а) XVI—XVII ст.;

б) XVII—XVIII ст.;

в) XVIII—XIX ст.

2. Представником романтизму НЕ є:

а) Г. Гейне;

б) Ф. Шиллер;

в) Дж. Байрон.

3. Назву збірки «Книга пісень» Гейне запозичив у:
а)    Данте;
б)    Петрарки;
в)    Шекспіра.

4. Легенда про красуню Лорелей стала основою вірша:
а)   «Не знаю, що стало зо мною...»;
б)    «Коли розлучаються двоє...»;
в)    «Вечірні промені ясні...».

5. Мазепа з однойменної поеми Дж. Ґ. Н. Байрона розповів

шведському королю про:

а) покарання за кохання;

б) першу виграну велику битву;

в) двобій із польським магнатом.

6. На думку Дж. Байрона, головною рисою Прометея є: 
а) гуманізм; 
б) терпіння; 
в) дух бунтарства. 

7. Хто такий романтичний герой? Охарактеризуйте його.

8. Що вам відомо про збірку «КНИГА ПІСЕНЬ».

9. Яку історію розповів Мазепа королю? 

II – варіант

1. Для романтизму характерні такі ознаки:

а) суворі правила;

б) зверхнє ставлення;

в) незвичайні герої діють у незвичайних обставинах.

2. Представником німецького романтизму був:

а) Байрон;

б) Гейне;

в) Шиллер.

3. На створення збірки «Книга пісень» Гейне надихнуло кохання до:
а)    Терези;
б)    Матильди;
в)    Амалії.

4. В оригіналі вірша Г. Гейне «На півночі кедр одинокий...» постають поетичні образи:

а) сосни й пальми;

б) кедра й смереки;

в) кедра й пальми.

5. «Байронічним» називають:

а) героя, розчарованого у принадах світу;

б) героя-тираноборця;

в) героя-коханця.

6. Байрон зображує головного героя в поемі «Мазепа» як:

а) історичну постать;

б) романтичного героя;

в) героя фольклорних творів.

7. Запишіть характерні ознаки романтизму.

8. Що, на вашу думку, уособлює образ Лорелеї у вірші Гейне.

9. Які риси романтичного героя притаманні байронівському Прометеєві?

Відповіді

9 клас Контрольна робота за темою «Романтизм»

I – варіант

1. Романтизм зародився на межі:

а) XVI—XVII ст.;

б) XVII—XVIII ст.;

в) XVIII—XIX ст.

2. Представником романтизму НЕ є:

а) Г. Гейне;

б) Ф. Шиллер;

в) Дж. Байрон.

3. Назву збірки «Книга пісень» Гейне запозичив у:
а)    Данте;
б)    Петрарки;
в)    Шекспіра.

4. Легенда про красуню Лорелей стала основою вірша:
а)   «Не знаю, що стало зо мною...»;
б)    «Коли розлучаються двоє...»;
в)    «Вечірні промені ясні...».

5. Мазепа з однойменної поеми Дж. Ґ. Н. Байрона розповів шведському королю про:

а) покарання за кохання;

б) першу виграну велику битву;

в) двобій із польським магнатом.

6. На думку Дж. Байрона, головною рисою Прометея є: 
а) гуманізм; 
б) терпіння; 
в) дух бунтарства. 

7. Хто такий романтичний герой? Охарактеризуйте його. (Це людина, яка, зі-

ткнувшись з реальністю, вважає цей світ похмурим, нікчемним та підлим, стає циніком та песимістом. Особистість незвичайна, протиставлена природі, суспільству)

8. Що вам відомо про збірку «КНИГА ПІСЕНЬ».

9. Яку історію розповів Мазепа королю? 

10. Напишіть роздум «Чим мені близький ліричний герой віршів Г. Гейне».

Або

Есе «Тема кохання в ліриці Г. Гейне і Дж. Байрона».

II – варіант

1. Для романтизму характерні такі ознаки:

а) суворі правила;

б) зверхнє ставлення;

в) незвичайні герої діють у незвичайних обставинах.

2. Представником німецького романтизму був:

а) Байрон;

б) Гейне;

в) Шиллер.

3. На створення збірки «Книга пісень» Гейне надихнуло кохання до:
а)    Терези;
б)    Матильди;
в)    Амалії.

4. В оригіналі вірша Г. Гейне «На півночі кедр одинокий...» постають поетичні образи:

а) сосни й пальми;

б) кедра й смереки;

в) кедра й пальми.

5. «Байронічним» називають:

а) героя, розчарованого у принадах світу;

б) героя-тираноборця;

в) героя-коханця.

6. Байрон зображує головного героя в поемі «Мазепа» як:

а) історичну постать;

б) романтичного героя;

в) героя фольклорних творів.

7. Запишіть характерні ознаки романтизму.(Заперечення раціоналізму, відмо-ва від суворої нормативності в художній творчості, культ почуттів людини. Його ідеологія спирається на культ індивідуалізму, на підкреслену, загостре-ну увагу до людської особистості, до психологічних проблем її внутрішнього «Я». Звідси — захоплення фольклором і народною мистецькою творчістю, ін-коли втеча від довколишньої дійсності в ідеалізоване минуле або у вимріяне майбутнє чи екзотичні землі)

8. Що, на вашу думку, уособлює образ Лорелеї у вірші Гейне?(Героїня постає як утілення романтичних тривог і скорбот, як уособлення невблаганної до-лі.)

9. Які риси романтичного героя притаманні байронівському Прометеєві?

10. Напишіть роздум «Чим мені близький ліричний герой віршів Г. Гейне».

Або Есе «Тема кохання в ліриці Г. Гейне і Дж. Байрона».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн