контрольна робота з зарубіжної літератури 8 клас Античність

Опис документу:
Мета уроку: перевірити знання учнів з теми, уміння характеризувати вивчені твори як вершинні здобутки світової літератури; розвивати наполегливість.Мета уроку: перевірити знання учнів з теми, уміння характеризувати вивчені твори як вершинні здобутки світової літератури; розвивати наполегливість

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

8 клас Зарубіжна література

Античність (Тестові завдання, відкриті питання)

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (6 б.)

1. Аргонавти шукали в Колхіді (міфи про аргонавтів):

А. золоті яблука Гесперид;

Б. скарби Нібелунгів;

В. святий Грааль;

Г. золоте руно.

2. Цар Едіп розгадав загадку (фіванський цикл міфів):

А. Дельфійського оракула;

Б. Сфінкса;

В. Аїда;

Г. Цербера.

3. Герой, чий зухвалий вчинок спричинився до загибелі Трої та її народу (троянський цикл міфів):

А. Менелай;

Б. Ахілл;

В. Паріс;

Г. Гектор.

4. Гомерові поеми «Іліада» й «Одіссея» мають віршовий розмір:

А. пентаметр;

Б. ямб;

В. хорей;

Г. гекзаметр.

5. Які події зображено у поемі «Іліада»?

А. останні п’ятдесят днів облоги Трої;

Б. подорож аргонавтів до Колхіди;

В. поневіряння сліпого царя Едіпа зі своєю дочкою Антігоною;

Г. подвиги легендарного троянського героя Енея.

6. Яку частину відомого міфу відтворює сюжет трагедії Есхіла «Прометей закутий»?

А. покарання Прометея;

Б. допомога Прометея людям;

В. орел рве тіло Прометея;

Г. таємниця Прометея про долю Зевса.

Встановлення послідовності (1 б.)

7. Встановити послідовність подій у поемі Вергілія «Енеїда»:

1. Війна між Турном та Енеєм.___

2. Зустріч Енея з духом батька в царстві мертвих.___

3. Кохання Дідони та Енея. Самогубство Дідони.___

4. Блукання флоту Енея морями дорогою з Трої до Італії.___

5. Смерть Турна. Перемога Енея.___

6. Бажання царя Лації Латина видати заміж за Енея свою дочку Лавінію.___

7. Прибуття флоту Енея до берегів Карфагена до цариці Дідони.___

8. Розповідь Енея про загибель Трої та його мандри.

Встановлення відповідності

8. Встановити відповідність між поезіями та їхніми темами: (1 б.)

1. Тіртей

«Добре вмирати тому…»

2. Сапфо

«До Афродіти»

3. Горацій

«До Мельпомени»

4. Овідій

«Сумні елегії»

А. Безсмертя поета та його творчості;

Б. Вірність громадянському обов’язку й особистої відповідальності;

В. Звернення ліричного героя до родини, друзів, імператора Августа;

Г. Гімн богині кохання.

9. Встановити відповідність між термінами та їх визначенням: (1 б.)

1. героїчний епос

2. елегія

3. трагедія

4. ода

А. ліричний жанр сумного характеру, що у вільній віршованій формі передає почуття, роздуми над складними проблемами життя;

Б. вірш, що висловлює високі почуття, викликані важливими історичними подіями, діяльністю історичних осіб, якому притаманні урочистість і піднесеність;

В. твори різних жанрів, які в легендаризованій формі відображають волю, завзяття народу в боротьбі проти ворогів, зла й гноблення;

Г. драматичний твір, який ґрунтується на гострому конфлікті особистості з суспільством, оточенням і найчастіше закінчується загибеллю героя.

Відкриті питання та завдання

10. Вказати характерні особливості доби античності (хронологічні межі, країни, світогляд). (1 б.)

11. Охарактеризувати одного героя з прочитаних творів (на вибір). (1 б.)

12. Навести приклади фразеологізмів міфологічного походження. (1 б.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн