контрольна робота з зарубіжної літератури 10 клас

Опис документу:
Мета уроку: перевірити знання учнів з теми, уміння характеризувати вивчені твори як вершинні здобутки світової літератури; розвивати наполегливість. Мета уроку: перевірити знання учнів з теми, уміння характеризувати вивчені твори як вершинні здобутки світової літератури; розвивати наполегливість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Зарубіжна література 10 клас

Контрольна робота №1 за темою «Золоті сторінки далеких епох». Гомер «Одіссея», Данте Аліг’єрі «Божественна комедія», Вільям Шекспір «Гамлет»

Рівень І

(Кожна правильна відповідь оцінюється 0,5 бала)

1. У чому полягає « гомерівське питання»?

а)Чи справді існував на світі Гомер;

б)чи був Гомер автором « Іліади» та « Одіссеї»;

в) чи справді Гомер народився у місті Смірна;

г) ким був для еллінів творець «Ілліади» й «Одіссеї» ;

2. Яка тема поеми Гомера «Одіссея»?

а) Історія царювання Одіссея на острові Ітака;

б) історія повернення героя- воїна додому після війни;

в) історія кохання Одіссея і Пенелопи;

г ) мандрівка Одіссея навколо світу;

3.Який гріх людини Данте вважає найстрашнішим та найганебнішим?

А)Злодійство;

Б)зраду;

В)заздрість;

Г)вбивство;

4. Яка з частин «Божественної комедії» найбільш наближена до реального життя?

А) Вступ;

Б) «Пекло»;

В) «Чистилище»;

Г) «Рай»;

5. З яким публічним театром пов’язана творча доля Шекспіра?

А) «Сучасник»;

Б) «Глобус»;

В) «Салют»;

Г) «Дебют»;

6.Чому помер король Гамлет?

А) Його сонного в саду вкусила Гадюка;

Б) був отруєний вином;

В) хворів;

Г) його отруїв рідний брат соком блекоти;

Рівень ІІ

(За кожну правильну відповідь 1 бал)

1. Встановіть відповідність між символічним образом та тим, що він уособлює у творі «Божественна комедія» Данте?

А)Леопард;

Б) пагорб;

В) поет;

Г) вовчиця;

1. Егоїзм, жадібність, скнарість, користолюбство;

2. доброчесність;

3. гріховне людство;

4. чуттєвість, брехня, зрада;

2. Відновіть шлях подорожі Одіссея до рідної Ітаки:

А) Між Сциллою і Харибдою;___

Б) Троя;___

В) царство Кірки;___

Г) царство Алкіноя;___

Д) острів Ітака;___

Є) царство Каліпсо;___

3.Встановіть відповідність між ім’ям гомерівського героя та ім’ям його дружини:

1. Пріам; А Андромаха;

2. Гектор; Б Пенелопа;

3. Одіссей; В Єлена;

4. Менелай; Г Гекуба;

Д Лавінія;

4.Встановіть логічний зв’язок:

А) Трагедія «Гамлет»;

Б) Гертруда;

В) Гораціо;

Г) Лаерт;

Д) Офелія;

1. Датська королева;

2. король – вітчим принца;

3.мотив помсти;

4. вірний друг принца;

5. син радника короля;

6. зрада;

Рівень ІІІ

(За кожну правильну відповідь 1 бал)

1. Що таке монолог? Які функції виконують монологи Гамлета у п’єсі В. Шекспіра?

2. Наведіть приклади використання в «Одіссеї» пригодницького, казкового та побутового елементів.

Рівень ІV

(Правильно оформлена письмова робота оцінюється 3 балами)

Дайте розгорнуту відповідь на запитання або напишіть есе на одну з тем:

1. Девізом короля Клавдія були слова «Мета виправдовує засоби». Чи згодні ви з ним?

2. Як ви розумієте слова Данте: «…вирвати тих, хто живе в цьому житті, зі стану мізерії і привести їх до стану блаженства».

3. «Образ Пенелопи – неперевершений взірець жіночої вірності»

І

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн