Контрольна робота з всесвітньої історії.

Опис документу:
Матеріал призначений для того, щоб узагальнити та перевірити знання здобувачів освіти з вивченого матеріалу; розвинути навички логічного мислення, навчити використовувати та систематизувати вивчений матеріал; виховати любов до історії.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема уроку: Узагальнення знань за темою: «Провідні держави світу в міжвоєнний період»

Мета: узагальнити та перевірити знання здобувачів освіти з вивченого матеріалу; розвинути навички логічного мислення, навчити використовувати та систематизувати вивчений матеріал; виховати любов до історії.

Обладнання: підручник «Всесвітня історія (рівень стандарту)» О. Гісем, робочий зошит, настінна карта.

Тип уроку: контрольно-перевірочний урок.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку.

ІІІ. Систематизація та узагальнення знань. Виконання завдань.

Варіант 1

Виберіть правильну відповідь (0.5 б)

  1. Хто першим у США запровадив масове виробництво конвеєрним способом?

А) Г. Форд

Б) В. Гардінг

В) Ф. Рузвельт

Г) В. Вільсон

2. Наприкінці міжвоєнного періоду при владі у Франції перебував

А) Уряд національної оборони

Б) Народний фронт

В) Картель лівих

Г) партія лейбористів

3. «Переможеною серед переможців» після війни називали

А) Італію

Б) США

В) Францію

Г) Велику Британію

4. Період масових репресій у СРСР припав на

А) 1921-1922 рр.

Б) 1937-1938 рр.

В) 1921-1929 рр.

Г) 1932-1933 рр.

5. Дайте визначення поняттям (1.5 б): антисемітизм, «Новий курс», тоталітаризм.

6. Виберіть правильні твердження (2 б)

А) децентралізацію управління промисловістю

Б) націоналізацію промисловості

В) безоплатне вилучення у селян зерна (продрозкладка)

Г) стягнення із селян зерна продподатку

Д) ліквідацію товарно-грошових відносин

7. Порівняйте (вкажіть спільні та відмінні риси) тоталітарні режими у Італії та Німеччині (2.5 б)

8. Складіть історичний портрет особи зображеної на фото (3 б).

Варіант 2

Виберіть правильну відповідь (0.5 б)

  1. За каденції якого президента США розпочалася «Велика депресія»?

А) Г. Гувер

Б) Ф. Рузвельт.

В) В. Вільсон

Г) В. Гардінг

2. Республіканські і демократичні свободи проголошувалася

А) Компєнським перемир’ям

Б) Версальським договором

В) Веймарською конституцією

Г) Планом Дауеса

3. «Латеранський конкордат» Б. Муссоліні уклав з

А) королем Італії

Б) італійським парламентом

В) Папою Римським

Г) нацистською партією Німеччини.

4. Падіння фондової біржи в Нью-Йорку став початком

А) просперіті

Б) Великої депресії

В) сухого закону

Г) сегрегації

5. Дайте визначення поняттям (1.5 б): домініон, фашизм, «просперіті».

6. Виберіть правильні твердження (2 б)

Особливостями тоталітарного режиму є:

А) зосередженість державної влади в руках певної групи

Б) придушення проявів будь-якого інакодумства

В) децентралізація політичної, економічної та інших сфер життя

Г) культ особи лідера

Д) повне підпорядкування особистих інтересів колективним.

7. Порівняйте (вкажіть спільні та відмінні риси) тоталітарні режими у Італії та СРСР (2.5 б).

8. Складіть історичний портрет особи зображеної на фото (3 б).

IV. Рефлексія. Підведення підсумків уроку.

V. Домашнє завдання: повторити основні положення Версальського договору.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
0
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!