Контрольна робота з української мови_7 клас_Дієслово

Опис документу:
Контрольна робота за темою "Дієслово" (І частина вивчення) містить завдання комбінованого характеру: тести, вправи репродуктивного та творчого рівнів. Кожне завдання оцінюється в 1 бал, завдання №11 - 2 бали

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

7 клас

Контрольна робота

Дієслово (І частина)

Варіант І

1. Дієсловами є всі слова в рядку:

А креслиш, рух, колихала;

Б дочекавшись, дочекався, дочекатися;

В гудуть, дрімаєш, ждали;

Г забутий, звільняю, плачучи.

2. Установити відповідність між формами дієслова й наведеними прикладами.

Форма дієслова Приклад

1 інфінітив А працюючи

2 особова форма Б працюють

3 дієприкметник В працювати

4 дієприслівник Г напрацьовано

Д відпрацьований

3. Усі дієслова доконаного виду в рядку:

А підмінити, писати, розкидати

Б сказати, скласти, проймати

В передати, говорити, скоротити

Г вивчити, зібрати, вдуматися

4. Замість крапок вставити, де потрібно, м’який знак.

Не журис.., дзвенит.., сидит.., знаєш.., смі­ют..ся, загубиш…, глян.. , стелит..ся, навчаєш..ся, дивит..ся.

5. Усі дієслова пишуться з НЕ разом у рядку:

А не/притомніти, не/дійти, не/здійснити, не/минати

Б не/ пробувати, не/зчутися, не/навидіти, не/зітхати

В не/стямитися, не/дочувати, не/ дооцінювати, не/волити

Г не/допускати, не/дорівнювати, не/ досягти, не/відбутися

6. Усі дієслова належать до І дієвідміни

А клеїти, дивитися, бувати

Б поливати, тонути, прочитати

В сказати, переорати, прилетіти

Г привезти, захотіти, бачити

7. Записати подані дієслова у ІІ особі однини та ІІІ особі множини, визначити дієвідміну.

Полоти, стояти, сушити, ходити, колоти, бити, лити, берегти, варити, могти,

8. Орфографічну помилку допущено в одному зі слів речення.

А Немає гіршої долі, як жити без волі.

Б Без творчості немає і життя.

В Як не має криниць, і росинка свята.

Г Він не має ні щастя, ні долі.

9. Вставити пропущені букви е(є), и (ї)

Рев..ш, бажа..ш, волоч..ш, жив..мо, сид..мо, сто..мо, бор..мося, змага..шся, зна..те, знаход..мо.

10. Чи хотів(ла) би ти стати успішним(ою)? Що для цього треба зробити? Назви ці дії п’ятьма дієсловами недоконаного виду теперішнього часу однини.

11. Запиши п’ять фразеологізмів, до складу яких входять дієслова в неозначеній формі. Склади з ними речення

7 клас

Контрольна робота

Дієслово (І частина)

Варіант ІІ

1. Дієсловами є всі слова в рядку:

а) забутий, звільняю, плачучи;

б) дочекавшись, дочекався, дочекатися;

в) ждали, гудуть, дрімаєш

г) креслиш, рух, колихала;

2. Установити відповідність між формами дієслова й наведеними прикладами.

Форма дієслова Приклад

1 дієприслівник А напрацьовано працюючи

2 особова форма Б працюють

3 дієприкметник В працювати

4 інфінітив Г працюючи

Д відпрацьований

3. Усі дієслова доконаного виду в рядку:

А передати, говорити, скоротити підмінити, писати, розкидати

Б вивчити, зібрати, вдуматися

В підмінити, писати, розкидати

Г сказати, скласти, проймати

4. Замість крапок вставити, де потрібно, м’який знак.

Мовчит..., візьмеш…ся, стелит..ся, сидит.., знаєш.., смі­ют..ся, загубиш…, глян.. , навчаєш..ся, дивит..ся.

5. Усі дієслова пишуться з НЕ разом у рядку:

А не/навидіти, не/дійти, не/здійснити, не/минати

Б не/ пробувати, не/зчутися, не/навидіти, не/зітхати

В не/хтувати, не/дочувати, не/ дооцінювати, не/волити

Г не/допускати, не/дорівнювати, не/ досягти, не/відбутися

6. Усі дієслова належать до І дієвідміни

А хворіти, захотіти, бувати

Б сказати, шукати, прилетіти

В поливати, тонути, прочитати

Г привезти, захотіти, бачити

7. Записати подані дієслова у ІІ особі однини та ІІІ особі множини, визначити дієвідміну.

Бороти, нести, солити, пекти, лазити, шити, білити, кричати, косити, лежати

8. Орфографічну помилку допущено в одному зі слів речення.

А Немає троянди без колючок.

Б Без творчості немає і життя.

В Книжка язика немає, а розуму навчає.

Г Він не має ні щастя, ні долі.

9. Вставити пропущені букви е(є), и (ї)

Мож..ш, люб..ш, чита..ш, жив..мо, сид..мо, сто..мо, бор..мося, змага..шся, зна..те, знаход..мо

10. Чи хотів(ла) би ти стати успішним(ою)? Що для цього треба зробити? Назви ці дії п’ятьма дієсловами недоконаного виду теперішнього часу однини.

11. Запиши п’ять фразеологізмів, до складу яких входять дієслова в неозначеній формі. Склади з ними речення

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.