Контрольна робота з української мови . "Узагальнення та систематизація вивченого у 8 класі"

Опис документу:
Контрольна робота з української мови "Узагальнення та систематизація вивченого у 8 класі" допоможе вчителю-словеснику провести контрольну роботу в умовах дистанційного навчання. Контрольна робота дасть можливість перевірити знання учнів з наступних тем: "Головні і другорядні члени речення", "Однорідні члени речення", " Односкладне речення", "Відокремлені члени речення", "Розділові знаки в простому реченні"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Контрольна робота No 7

ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 8 КЛАСІ

І рівень ( по 0.5 б.)

  1. Усі дієслова початкової форми в рядку
    А шаленіти, таланити, говорити, вірити
    Б буяння, щастило, скаженіє, керую
    В висловлюємося, вирувати, зроблю, говоріть

Г фортунило, правити, ректи, вертаються

  1. Укажіть рядок, у якому треба писати окремо НЕ з дієприкметником

А не/вгамовні діти; не/стримані почуття
Б не/вибране поле; не/политі квіти
В не/відредагований учнем твір; не/виправлена вчителем помилка

Г не/загнузданий кінь; не/знайдений предмет

3.Укажіть рядок, у якому є складений іменний присудок

А Увечері місто починає засинати.
Б Цього літа ми будемо відпочивати в Туреччині.
В Чернівці – серце Буковини.

Г Наш клас радий поїхати на екскурсію до Львова.

  1. Неузгоджене означення вжито в реченні
    А Перше побачення неможливо уявити без квітів.
    Б Магазин ліворуч вражає своїми товарами на вітринах.
    В Засушений гербарій я використовую протягом зими для аплікацій.

Г Липовий цвіт має духмяний аромат.

  1. Непрямий додаток ужито в реченні
    А Як на завтра вивчити вірш?

Б Не забувайте мобільні телефони.

В Олесю, не забудь купити хліба!

Г Я завжди ходжу з друзями гуляти.

  1. У реченні « Набрати в рот води та слухати вчителя – такий наказ дав класний керівник» підмет виражений
    А інфінітивом

Б фразеологізмом та інфінітивом
В складною власною назвою

Г сполученням двох іменників

ІІ рівень (по 1 б.)

7. Установіть відповідність між реченням та способом вираження підмета

1.Четверо хлопців зняли відео про корисний сніданок.

А займенник

2.Декламувати поезії – передавати настрій поета

Б прикметник

3.Ти підеш на тренування сьогодні?

В інфінітив

4. Черговий не виконав свої обов’язки як слід.

Г сполучення слів

Д іменник

8. Установіть відповідність між реченням та способом вираження присудка

1.Наше життя – бурхливий океан.

А іменником

2.Небо на сході починає світлішати.

Б допоміжне дієслово + інфінітив

3.Мамина усмішка була найчарівніша.

В дієслівна зв’язка + прикметник

4.У зимовому парку буду я милуватися зеленими ялинами.

Г складеною формою майбутнього часу

Д прикметником

9. Установіть відповідність між видом односкладного реченням та прикладом

1.означено-особове

А Снігом замело дорогу.

2.неозначено-особове

Б Чесне діло роби сміло.

3.узагальнено-особове

В На городі посадили картоплю.

4. безособове

Г Шум дерев, спів пташок.

Д Кожного року сіємо хліб у ріллю віковую.

ІІІ рівень (по 1 б.)

Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.

1.Сергій Параджанов, вірменин за походженням, захопив увесь світ фільмом Тіні забутих предків, зібравши десятки нагород на численних міжнародних кінофестивалях. 2. Народжена в російському Смоленську Тетяна Яблонська полонила душі українськими мотивами, від споглядання яких неначебто очищаєшся й стаєш добрішим. 3. А як не згадати нащадка давнього грузинського роду Івана Кавалерідзе, талановитого українського скульптора. 4. Головне усім нам робити свою справу з любов’ю, відчувати політ, і тоді обов’язково мрія здійсниться. (О. Травневий)

10. Укажіть речення, у котрому допущено орфографічну помилку

А1 Б 2 В3 Г4

11. Укажіть речення, у якому потрібно поставити тире між підметом та присудком

А1 Б2 В3 Г4

12.У другому реченні виділений фрагмент є
А додатком Б підметом В присудком Г обставиною

ІV рівень (3 б.)

Зробіть повний синтаксичний розбір поданого речення: Чудовий піаніст, Лисенко надзвичайно точно і художньо передав твори Шопена, Шумана, Ліста (В. Дяченко)

ПОВТОРЕННЯ І УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 8 КЛАСІ

І рівень ( по 0.5 б.)

  1. У якому рядку підмет та присудок виражений безособовим дієсловом? А У закритий рот муха не залетить.
    Б Пізнати мову народу – зрозуміти його душу.
    В Увічливість – мова людських взаємин.

Г Сказано - зроблено.

2. Дієслова не вживаються без НЕ у рядку
А не/поважати, не/хтувати, не/зрозуміти, не/могти
Б не/зчутися, не/навидіти, не/вгавати, не/покоїтися
В не/дописав, не/дочув, не/схотіла, не/обернувся
Г не/намалював, не/притомніти, не/бачити, не/сказати

3. Укажіть непоширене речення
А Мої батьки були неписьменні.
Б Частіше в пам’яті виринають спогади про рідний край. В Зима була морозною.
Г Найбільше за все кролик любив моркву.

4. Укажіть рядок, у якому є складений іменний присудок А Увечері місто починає засинати.
Б Цього літа ми будемо відпочивати в Туреччині.
В Чернівці – серце Буковини.

Г Наш клас радий поїхати на екскурсію до Львова.

5.Односкладним безособовим є речення
А Перше побачення неможливо уявити без квітів.
Б Магазин ліворуч вражає своїми товарами на вітринах.
В Засушений гербарій я використовую протягом зими для аплікацій.

Г Липовий цвіт має духмяний аромат.

  1. Укажіть речення з однорідними обставинами
    А Чорна коса непорушно лежала на спині.
    Б Захар глядів на молоду пару ясними очима.
    В Молода господиня гордо, норовливо пройшла по подвір’ю.

Г Вишня, вкрита рясно білим цвітом, сумно стояла біля тину.

7. Установіть відповідність між розділовим знаком, який потрібно поставити в реченні, і прикладом речення з однорідними членами (деякі розділові знаки опущено)

1.коми, тире

А Ні зайчисько-біляк ні старий тетерук чи важкий глухар ні сонний лякливий рябчик ніхто не втече від гострих пазурів рисі.

2. тире

Б Дрібними горіхами насінням грибами запасаються хазяйновиті білочки на зиму.

3. коми

В Чорницями, суницями, яблуками такими вітамінами не забуває ласувати лисиця.

Г Борсук в’ялить і сушить різну здобич мишей, вужів, жаб, ящірок, черв’яків.

8.Установіть відповідність між вставними словами та їхнім значенням (на що вказують) у реченні:

1 емоційна оцінка

А уявіть собі, вірите, слово честі, між нами кажучи

2 зв’язок між думками

Б на жаль, на диво, на щастя, як навмисне, дивна річ

3 активізація уваги

В таким чином, нарешті, по-перше, отже, виявляється

Г прошу вас, дозвольте, будь ласка, вибачте, даруйте

ІІІ рівень (по 1 б.)

Прочитайте текст. Виконайте завдання No 9-11 до нього.

1. Темні ворота біля урізаного в косогір будинку стояли розчинені, і бовваніла в них кругла, сива й напрочуд ласкава бабуся. 2. Спиралася на ціпок, а на ногах у неї були червоні туфлі. 3. Кози мекали, поспішаючи до тої теплої й затишної постаті — саме про неї вони думали спалюючи в своїх очах золоті іскри заходу, і саме її рук сподівалися, щоб позбутися солодкого тягаря... 4. Оточили її звідусіль, наче великі білі коти, і червоні їхні язики вискакували водночас з червоних ротів — лащилися вони до старої і раділи. (В. Шевчук)

9.Пунктуаційну помилку допущено в реченні
А першому Б другому В третьому Г четвертому

10. У називному відмінку вжито слово
А будинку Б туфлі В рук Г іскри

11.У четвертому реченні виділений фрагмент є
А підметом Б присудком В означенням Г обставиною

ІV рівень (3 б.)

Зробіть повний синтаксичний розбір поданого речення: Навкруги чорне страшне море, безодня води і гніву (А. Головко)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
0
міс.
2
5
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!