Контрольна робота з української мови на тему: "Словосполучення"

Опис документу:
Тест дає змогу визначити не лише рівень знань кожного з учнів, а й структуру, тобто систематичність його знань. Без аналізу структури знань педагог працює наосліп. Тестування дозволяє контролювати навчальний процес на кожному занятті, індивідуалізувати підхід до кожного учня, не витрачати часу на рутинну працю з підрахунку балів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

I варіант

1. Укажіть словосполучення, в якому залежне слово стоїть перед головним:

а) тихо підійшов;

б) читати вголос;

в) каша з молоком.

2. Укажіть пару неправильно побудованних словосполучень:

а) сонячний день, доглядати тварин;

б) подякувати мамі, пішов по хліб;

в) скучив за сестрою, писав на українській мові.

3. Укажіть словосполучення, в якому головне слово виражене іменником:

а) чисте небо;

б) поглянув на небо;

в) побачив небо.

4. Укажіть речення, в якому правильно поставленно тире між підметом і присудком:

а) Книга то - джерело знань.

б) Найбільще - багатство здоров’я.

в) Природа - основа людського суспільства.

5. Укажіть речення, в якому є однорідні члени:

а) Ліс якусь хвилину стояв нерухомо.

б) Мудрим ніхто не родився, а навчився.

в) Солов’їні пісні навітрівали на мене теплі спомини.

6. Укажіть речення , в якому правильно розставлено розділові знаки:

а) І плащі, й костюми, й блузки - усе це можна купити в магазині одягу.

б) Ми назбирали: боровиків, маслюків, лисичок, сироїжок.

в) Вийшов з хати Юрко, і побачив велику крижану бурульку.

7. Установіть відповідність між схемами та реченнями (розділові знаки в реченнях пропущено).

А. Слова автора: "Пряма мова..." 1. Дівчина спитала А ви бачили лісових мавок?

Б. "Пряма мова?" - слова автора. 2. Оля захоплено вигукнула Як я люблю мальви!

В. Слова автора: "Пряма мова!" 3. Чи любите ви пиріжки з калиною запитала бабуся.

Г. "Пряма мова", - слова автора. 4. Ми йдемо шукати цвіт папороті таємниче мовила Марійка. 5. Тихо шепочуть клени Як красиво навкруги...

8. Спишіть, розставте розділові знаки

а) у діалозі:

Так тебе зовуть Василь? Так. Василь, Василик, а я Олеся. А чого ти плачеш? Ні, я не плачу.

б) Книги - це ріки, що напувають світ написав славетний першодрукар Іван Федоров.

9. Побудуйте речення за схемами:

1) «П!» - а.

2) А: «П?»

10. Складіть діалог на тему «Улюблений куточок мого міста» (5-6 реплік)

II варіант

1. Укажіть речення, в якому правильно виділене звернення:

а) Ні брате, я не залишу тебе самого.

б) Їж, Мартине, мати ще підкине.

в) Ловись рибко, ветика та все велика.

2. Укажіть речення, в якому є вставне слово або словосполучення (розділові знаки не розставлені):

а) Журавлі ключем витягнулись в небі прощально закурликали.

б) Хвилі накочувались одна на одну і розбивались об каміння.

в) Як відомо ластівки на зиму відлітають у вирій.

3. Укажіть складне речення, в якому правильно розставлені розділові знаки:

а) Сонце вже заховалось, і по житньому полю потяглися вечірні тіні.

б) Якщо погода не зміниться ми, відкладемо турпохід на кілька днів.

в) Зранку піднімався легкий туман, а перед обідом, почав накрапати дощик.

4. Діалог - це:

а) чуже мовлення, передане кимось;

б) розмова двох або кількох осіб;

в) висловлювання, які супроводжуються словами автора.

5. Висловлювання якоїсь особи, передане дослівно, без змін - це:

а) пряма мова;

б) діалог;

в) слова автора.

6. Діалог складається з:

а) однорідних членів речення;

б) реплік

в) тільки слів автора.

7. Установіть відповідність між схемами та реченнями (розділові знаки в реченнях пропущено).

А. Слова автора: "Пряма мова..." 1. Дівчина спитала А ви бачили лісових мавок?

Б. "Пряма мова?" - слова автора. 2. Оля захоплено вигукнула Як я люблю мальви!

В. Слова автора: "Пряма мова!" 3. Чи любите ви пиріжки з калиною запитала бабуся.

Г. "Пряма мова", - слова автора. 4. Ми йдемо шукати цвіт папороті таємниче мовила Марійка. 5. Тихо шепочуть клени Як красиво навкруги...

8. Спишіть, розставте розділові знаки

а) у діалозі:

Так тебе зовуть Василь? Так. Василь, Василик, а я Олеся. А чого ти плачеш? Ні, я не плачу.

б) Книги - це ріки, що напувають світ написав славетний першодрукар Іван Федоров.

9. Побудуйте речення за схемами:

1) А: «П!»

2) «П», - а.

10. Складіть діалог на тему «Улюблений куточок мого міста» (5-6 реплік)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн