Контрольна робота з української мови на тему: "Дієслово"

Опис документу:
Тест дає змогу визначити не лише рівень знань кожного з учнів, а й структуру, тобто систематичність його знань. Без аналізу структури знань педагог працює наосліп. Тестування дозволяє контролювати навчальний процес на кожному занятті, індивідуалізувати підхід до кожного учня, не витрачати часу на рутинну працю з підрахунку балів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна тестова робота

Дієслово

Варіант 1

1. Позначити рядок, у якому не всі слова належать до форм дієслова.

А Працював би, купують, заспіваймо.
Б Будемо говорити, обступаючи.
В Розуміючи, надісланий, ховаючи.
Г Учити, навчивши, учіння.

2. Позначити рядок, у якому всі дієслова є інфінітивами.

А Охопити, побачити, ішов.
Б Говорити, спати, сміятися.
В Сидіти, наїжачитися, діждалися.
Г Малювала, стежити, махати.

3. Безособове дієслово вжито в реченні:

А Те літо не забулося.

Б Йому пощастило побувати в Криму.

В Чудово пахне трава

Г Нарешті знайшлося кілька чистих аркушів.

4. Укажіть правильне твердження:

А Дієслова доконаного і недоконаного виду здебільшого складають видові пари, що відрізняються будовою слова - суфіксами, префіксами, а зрідка наголосами.

Б Неозначена форма дієслова не має категорії виду.

В Безособові дієслова не можуть мати категорії виду.

Г Дієслова теперішнього часу змінюються за особами, числами і родами.

5. Укажіть речення з дієсловом теперішнього часу другої особи множини:

А) Ще почуєте про нього не раз.

Б) Відчуваєте пахощі лугових трав?

В) Прополете моркву, потім поллєте квіти.

Г) Будете читати вголос.

6. Укажіть ряд дієслів, які змінюються за особами:

А) Порадив, слухаю, зрозумієте

Б) Опанував, вітали, росла.

В) Розшукаю, спитаємо, знало.

Г)Запитую, розкажеш, малюють.

7. Установити відповідність між дієсловами та їх видо-часовими формами.

А Доконаний вид, майбутній час.

Б Недоконаний вид, майбутній час.

В Доконаний вид, минулий час.

1 Буду в’язати.

2 Перечитав.

3 Працюватимемо.

4 Змалюю.

5 Підписав.

6 Зроблю.

8. Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою.

А Минулий.

Б Теперішній.

В Майбутній.

1 Сподіватимусь, буде малювати.

2 Відпочинеш, полечу

3 Працюють, ігнорує.

4 Сконала, допомогли.

5 Відвідав, утекли.

6 Буду грати, лякатиму.

9. Скласти два речення з безособовими дієсловами. Визначити їх синтаксичну роль.

10. Утворити дієслова доконаного і недоконаного виду: нести, кликати, співати.

11. Записати приклади всіх форм дієслова.

12. Написати твір-мініатюру «Що я можу зробити для збереження природи?», використовуючи дієслова майбутнього часу, підкреслити їх.

Контрольна тестова робота № 1.

Дієслово

Варіант 2

1. Позначити рядок, у якому не всі слова належать до форм дієслова

А Відпускаючи, турбувати, перехідний.

Б Спілкуючись, посміхнувся, принісши.

В Гордувати, посивілий, серйозний.

Г Бігатимете, господарюючи, освітлений.

2. Позначити рядок, у якому всі дієслова є інфінітивами.

А Нездужати, нездоровиться, цвіте.

Б Летіти, одягати, переконуватися.

В Заздрити, цвів, охопити.

Г Відпустити, горіти, мила.

3. Укажіть ряд дієслів, які змінюються за особами:

А Порадив, слухаю, зрозумієте

Б Опанував, вітали, росла.

В Розшукаю, спитаємо, знало.

ГЗапитую, розкажеш, малюють.

4. Укажіть ряд дієслів, які не мають складеної форми майбутнього часу:

А.) Рахувати, здійснювати, відновлювати.

Б) Поздоровити, обладнати, утворити.

В) Пробувати, перечитувати, зігрівати.

Г) Закладати, підбирати, гукнути.

5.Укажіть ряд дієслів, які змінюються за родами:

А Покричить, сповістив, блукав.

Б Виглянув, задумав, переліз.

В Викине, протримається, розрісся.

Г Братиме, прочитають, кричить.

6. Укажіть ряд особових форм дієслів:

А Початися, готувати, плести.

Б Розбиває, несеш, розквітає.

В Посіявши, осиротілий, жартуючи.

Г Може, зробити, знаючи.

7. Установити відповідність між дієсловами та їх видо-часовими формами.

А Доконаний вид, майбутній час.

Б Недоконаний вид, майбутній час.

В Доконаний вид, минулий час.

1 Перерахував.

2 Буду вчити.

3 Напечемо.

4 Вимию.

5 Малюватимемо.

6 Підстелив.

8. Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою.

А Минулий.

Б Теперішній.

В Майбутній.

1 Радіють, розповідають.

2 Переписав, поневолив.

3 Буду допомагати, визволимо.

4 Запалив, скрикнув.

5 Аналізую, ідуть.

6 Допущу, зроблю.

9. Скласти два речення з безособовими дієсловами. Визначити їх синтаксичну роль.

10. Утворити дієслова доконаного і недоконаного виду: брати, .їхати, зеленіти.

11. Записати приклади всіх форм дієслова.

12. Написати твір-мініатюру «Чи заслуговую я називатися справжнім другом?», використовуючи дієслова теперішнього часу, підкреслити їх.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн