Контрольна робота з української мови на тему: "Числівник"

Опис документу:
Тест дає змогу визначити не лише рівень знань кожного з учнів, а й структуру, тобто систематичність його знань. Без аналізу структури знань педагог працює наосліп. Тестування дозволяє контролювати навчальний процес на кожному занятті, індивідуалізувати підхід до кожного учня, не витрачати часу на рутинну працю з підрахунку балів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна тестова робота. Числівник.

Варіант 1

1. Що означають порядкові числівники?
а) Ознаку предмета;
б) порядок предметів при лічбі;
в) кількість предметів при лічбі .

2. На які питання відповідають числівники?
а) Скільки? який? котрий?;
б) чий? чия? чиє?;
в) який? яка? яке?

3. У якому рядку всі числівники — порядкові?
а) Двоє, троє, четверо, п’ятеро, десятеро;
б) одна десята, п’ятдесят, п’ятсот, дев’ять, шістдесят сім;
в) другий, сорок третій, дев’яностий, двісті тридцять сьомий, шостий.

4. У якому рядку всі числівники прості за будовою?
а) Двадцять сім, тридцять сім, сорок два, п’ятдесят вісім, дев’яносто один;
б) один, два, три, чотири, десять;
в) сто три, п’ятсот вісім, п’ятдесят чотири, шістсот два, двісті п’ять.

5. У якому рядку всі кількісні числівники вжито в орудному відмінку?
а) Двома, одним, трьома, чотирма, п’ятьма;
б) одного, двох, трьох, чотирьох, п’ятьох;
в) однієї, п’яти, шести, шістьох, семи.

6. Виділіть речення, яке слід відредагувати.

А Реве віл на сто гір, на сто кроків, на сто потоків (Народна творчість).

Б Головата, дженджуриста, сорочок наділа триста, а нога одна

В Що то за птах, що на вісьмох ногах? (Народна творчість).

Г У сім няньок дитина без носа (Народна творчість).

7. Позначте речення, у якому вжито дробовий числівник.

А Уздовж дороги тягнуться кактуси до двох цілих і п’яти десятих метра заввишки.

Б Північна територія займає п’яту частину площі всієї Австралії.

В Він зайняв шосте місце з десяти.

Г Три великих цілих яблука лежали на столі.

8. Виділіть речення, яке потребує редагування.

А Ми працюємо до шостої години.

Б Ігор народився п’ятнадцятого травня.

В Чоловіки вітали жінок з Восьмим березнем.

Г Святковий вечір розпочнеться о шістнадцятій годині тридцять хвилин.

9. Зробити морфологічний розбір числівника, ужитого в реченні Один баранець пасе тисячу овець (Нар. творчість).

10. Провідміняти числівник вісімсот тридцять три.

11. Скласти зв’язну розповідь про свій клас, використовуючи різні за будовою числівники. У розповіді зазначити: скільки школярів у вашому класі, як вони навчаються, скільки хлопчиків та дівчаток, о котрій годині ви приходите до школи, о котрій — повертаєтеся додому тощо.

 

 

Контрольна тестова робота № 5. Числівник.

Варіант 2

1. Що означають кількісні числівники?
а) Дію предмета;
б) кількість предметів;
в) порядок предметів при лічбі.

2. Який порядковий числівник відмінюється як прикметник м’якої групи?
а) Другий;
б) восьмий;
в) третій.

3. У якому рядку всі числівники — кількісні?
а) Сотий, тисячний, мільйонний, мільярдний, десятий;
б) сто, тисяча, мільйон, мільярд, десять;
в) двохсотий, трьохсотий, чотирьохсотий, п’ятисотий, семисотий.

4. У якому рядку не всі слова — числівники?
а) Один, тридцять, дві десятих, п’ятий, дванадцять;
б) одиниця, десятка, більший, багато, кілька;
в) трьохсотий, двадцятий, сімнадцятий, третій, другий.

5. У якому рядку всі порядкові числівники вжито в орудному відмінку?
а) Першого, другого, третього, четвертого, п’ятого;
б) першим, другим, п’ятим, третім, четвертим;
в) першому, другому, третьому, четвертому, п’ятому.

6. Виділіть речення, яке слід відредагувати.

А Під одним козирком чотири козаки (Народна творчість).

Б Сімсот соколят на одній подушці сплять (Народна творчість).

В Бігає Марушка у сто кожушках, як вітер повіє,то й спина зіпріє.

Г Сиділа старуха в дев’ятьох кожухах; хто побаче, той заплаче

7. Позначте речення, у якому вжито порядковий числівник.

А Під тисячолітнім платаном розташувалися музиканти (М.Трублаїні).

Б Один за одним промчали вершники (М.Трублаїні).

В Восьмий вершник, у червоному башлику. Промчав, як вітер.

Г За умовою змагання вони мусили десять разів оббігти це коло.

8. Виділіть речення, яке потребує редагування.

А Уроки починаються о восьмій годині.

Б Я скажу тобі про це, коли мине тринадцята година.

В Ми провели з ним чудових шість годин.

Г Магазин відчиняють у сім годин.

9. Зробити морфологічний розбір числівника, ужитого в реченні Сімсот соколят на одній подушці сплять (Нар. творчість).

10. Провідміняйте числівник п’ятсот сорок дев’ять.

11. Скласти зв’язне висловлювання про свій робочий або вихідний день, використовуючи різні за значенням і за будовою числівники.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.