Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Контрольна робота з української мови для 10 класу

Українська мова

Для кого: 10 Клас

23.04.2020

855

6

0

Опис документу:
різнорівневі завдання з української мови для учнів 10 класу, завдання з таких тем: "Фонетика", "Орфографія", "Морфологія", "Культура мовлення", " Орфоепія", а також з розвитку мовлення - власне висловлення
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Контрольна робота з української мови

10 клас

Початковий рівень ( кожна правильна відповідь 1б)

1.Однакова кількість звуків і букв у всіх словах рядка

А довір’я, львів’янин, джазист, осяяння

Б реп’ях, юнацький, серйозний, медвяний

В зів’янути, різьбяр, пів’ящика, цвях

Г святковий, Лук’янчук, блищить, їжджений

Д щирість, їстоньки, підйомний, відзвітувати

2. Укажіть рядок, у якому допущено орфографічну помилку:

А дев’ятнадцять, тьмяний, натхнення, безсмертний

Б дитясла, карпатський, неньчин, бароко

В вохкість, інтелігентський, бриньчати, ножичок

Г артистці, зап’ястний, зшиток, скерований

Д презентація, пригорнути, презирливий, прірва

3. на третій склад падає наголос у слові

А феномен

Б камбала

В сантиметр

Г завдання

Д дрова

Середній рівень ( кожна правильна відповідь 1б)

4. Укажіть рядок, де всі подані слова є між собою синонімами.

А добрий, чемний, лагідний, чесний.

Б свіжий, джерельний, чистий, білий.

В сучасне, актуальне, теперішнє, сьогоденне.

Г хуртовина, завірюха, віхола, хуга, заметіль

Д дбати, клопотатися, піклуватися, шанувати

5. Рядок, у якому рядку всі іменники мають форми однини і множини.

А дзеркало, волосся, дивізія, корал

Б круча, печаль, ґрунт, листя

В мати, шеренга, листок, невіглас

Г солодощі, стеблини, матеріали, мушля

Д цукор, Київ, зошит, граблі

6. Переписати, розкрити дужки.

Темно (синій), жовто (гарячий), суспільно (політичний), рік (у ) рік, кінець (кінцем), народно (поетичний), жень (шень), євшан (зілля), мікро (автобус), унтер (офіцер), фото (шоп), хліб (сіль), військово (службовець), який (небудь), де (який), будь (в) кого, на (щастя), шести (поверховий), хоч(не)хоч.

Достатній рівень (кожна правильна відповідь 1,5б)

7. Відредагуйте словосполучення.

Бажаючий, об єм роботи, нанести збитки, піднімати ціни, повістка дня, слідуюча зупинка, розповсюджена думка, самий важливий, хворий грипом, долоні рук, півтора місяці, чотири апельсина.

8. Зясуйте, якою частиною мови є виділені слова (цифра позначає наступне слово).

Він мріяв (1)здобути собі в горах (2) орла, вимуштрувати (3) його для полювання і (4) протягом зими вполювати багато лисиць.

А іменник

Б займенник

В дієслово

Г прийменник

Д прислівник

Високий рівень (3б)

9. Написати твір-роздум на тему « Хіба може говорити про біле той, котрому невідоме, що таке чорне?» ( Г.С. Сковорода)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.