Контрольна робота з української мови

Опис документу:
Тест дає змогу визначити не лише рівень знань кожного з учнів, а й структуру, тобто систематичність його знань. Без аналізу структури знань педагог працює наосліп. Тестування дозволяє контролювати навчальний процес на кожному занятті, індивідуалізувати підхід до кожного учня, не витрачати часу на рутинну працю з підрахунку балів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

«ФОНЕТИКА. ОРФОЕПІЯ. ОРФОГРАФІЯ»

1.     Знайдіть рядок, у словах якого відбувалося спрощення в групах приголосних:

а)     Парламен_ський, високоякіс_ний, захис_ний;

б)    Щотиж_невий, хворос_няк, очис_ний;

в)     Зліс_ний, гігант_ський, центрис_ський;

г)     Ненавис_ний, хрус_нути, учас_ник.

2.     Прийменник в треба писати в реченні:

а)     (У, в) тім яру росте суниця і малина.

б)    Сьогодні, (у, в) день мого народження, я щасливий.

в)     Навіки (у, в) пам’яті залишається образ рідної хати.

г)     Усе живе знаходилось (у, в) полоні повені.

3.     Знайдіть рядок, у яких правильно зроблено звукозапис слів:

а)     [підземеля], [йама];

б)    [розбудúти], [схóджен’а]

в)     [відроджуйес’:а], [айаґже]

г)     [розбігайеца], [сьогодні], [шаст:а]

4.     Знайдіть рядок, у всіх словах якого не слід уживати знак м’якшення:

а)     Жас_кий, машин_ці, ткац_кий;

б)    Дерз_кий, колон_ці, лял_чин;

в)     Вишиван_ці, трат_те, рибал_с_кий;

г)     Провод_ці, бас_кий, пекар_

5.     Знайдіть рядок, у всіх словах якого треба вписати апостроф:

а)     Зв_язківець, п_янкий, духм_яний

б)    Трав_янистий, люб_язність, обійст_я

в)     Роз_яреність, пів_юрти, поголів_я

г)     Матір_ю, без_язикий, св_ятковий

6.     Знайдіть рядок, у всіх словах якого не відбувається подвоєння приголосних:

а)     Пореформен_ий, повіст_ю, зіл_я,

б)    Качин_ий, попад_я, тін_ю

в)     Буквен_ий, навман_я, об_ілений

г)     Щас_я, зміїн_ий, шален_ий

7.     Знайдіть рядок слів, у яких НЕ допущено помилок при написанні:

а)     Сірія, бельетаж, тонаж

б)    Мулла, диякон, антиінфекційий

в)     Кіпарис, Нельсон, п’єдестал

г)     Єзуїт, Цюрих, беладона

8.     Випишіть слова до зошита для контрольних робіт, вставляючи де потрібно, замість крапок знак м’якшення (обов’язково підкресліть орфограму): спіл_ний, тон_ший, смієш_ся, нен_ці, пал_ці, (від палець), рибал_ці, панс_кий, сон_цю, сопіл_ці, яблун_ці, Хар_ків.

9.     Постав подані іменники в орудному відмінку та запиши: молодь, честь, совість, галузь, пам’ять, безвість.

10.           Випишіть слова до зошита для контрольних робіт виправляючи помилки у словах та підкреслюючи Ваші виправлення: корінчик, павільон, присв’ята, вілла, алея, страшений, кігті, злістний, сонячник, донка, волоссся, в кімнаті, навманя, матірю, Вашінгтон, Тібет, інтервю, Голландія.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн