Контрольна робота з української літератури у 6 класі за 1 семестр

Опис документу:
Дуже швидко збіжить час і потрібно буде готуватись до контрольних робіт за 1 семестр. Це розробка завдань для контрольної роботи з української літератури за 1 семестр у 6 класі.Чотири варіанти завдань допоможуть учням все пригадати і запам'ятати, а вчителям якісно оцінити знання своїх учнів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Завдання для контрольної роботи з української літератури за І семестр у 6 класі

Варіант І

І рівень

За кожну правильну відповідь 0,5 бала.

1.Фольклор - це…

а)літературні твори;

б)усна народна творчість;

в)ляльковий театр.

2. До пісень січових стрільців належить:

а) «На долині туман»;

б) «Нова радість стала»;

в) «Ой у лузі червона калина похилилася».

3. Свій перший поетичний твір Леся Українка написала в 9 років, а коли їй було 13 років, у журналі «Зоря» з'явився її перший друкований вірш:

а) «Конвалія»;

б) «Надія»;

в) «Мрії».

4.Що завадило Тарасові Шевченку стати учнем дяка?

а)висока плата за навчання;

б)жорстоке ставлення дяка;

в)заборона вчитися.

5. Закінчіть речення

Авторами Гімну України є.

6. Закінчіть речення

Чим нагородив Господь Бог дівчину-українку із легенди – ...

II рівень

За кожну правильну відповідь 1 бал.

1.Чого бажала мати своїй дитині,співаючи їй колискову?

2. Визначте проблематику поеми М. Вороного «Євшан-зілля».

3.Ким захоплювалася лірична героїня поезії Лесі Українки «Мрії»?

III рівень

За кожну правильну відповідь 1 бал.

1. Що, на ваш погляд, зумовило популярність стрілецьких пісень?

2. До якого виду народних пісень належать пісні, які виконуються на Івана Купала?

3. Чи схожа героїня поезії «Як дитиною бувало...» на Лесю Українку?

IV рівень

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1.Моя улюблена народна пісня.

2. Улюблений герой прочитаного твору.

3. Історія українського народу у творах Т.Г.Шевченка.

4. Колискова пісня у житті людини.

Завдання для контрольної роботи з української літератури за І семестр у 6 класі

Варіант ІI

І рівень

За кожну правильну відповідь 0,5 бала

1. Яка з поданих пісень є веснянкою?

а) «Ой хто,хто Миколая любить» ;

б) «Ой кувала зозуленька»;

в) «Заплету віночок».

2.Хто такі січові стрільці?

а) козаки-запорожці;

б)стрільці,що стріляли з лука;

в)юнаки та дівчата спортивно-військової організації.

3. Любов матері до дитини, роздуми про майбутнє дитини, побажання щоб дитина була здоровою, щасливою,доброю звучать у:

а) веснянках;

б) русальних піснях;

в) колискових піснях.

4. Справжнє ім'я та прізвище Лесі Українки:

а) Леся Косач;

б )Лариса Косач;

в )Олена Пчілка.

5. Закінчіть визначення

Колядками називаються пісні,що……..

6. Закінчіть речення

Текст пісні «Молитва» належить ….

музика ….

II рівень

За кожну правильну відповідь 1 бал.

1.Які побажання господареві та членам його родини висловлюють у щедрівках?

2. Розкрийте основну думку поеми М. Вороного «Євшан-зілля».

3. Розкрийте головну думку вірша Лесі Українки «Як дитиною, бувало...»

III рівень

За кожну правильну відповідь 1 бал.

1. Чим здивувала вас поезія Лесі Українки «Мрії»?

2. Чому Т. Шевченко звертався до історичної тематики?

3.До якого виду народних пісень належать колядки і щедрівки?

IV рівень

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1.Моя улюблена народна пісня.

2. Улюблений герой прочитаного твору.

3. Історія українського народу у творах Т.Г.Шевченка

4. Колискова пісня у житті людини.

Завдання для контрольної роботи з української літератури за І семестр у 6 класі

Варіант ІII

І рівень

За кожну правильну відповідь 0,5 бала

1.Про що розповідає щедрівка «Щедрик,щедрик, щедрівочка»?

а) про господаря та його успішне господарство;

б)про лінивих людей;

в)про працю

2.Звити віночок «із рутоньки, із м’ятоньки, з хрещатого барвіночку, з запашного Василечку» мали дівчата із пісні:

а) «Ой ти, коте, коточок» ;

б) «Ой вінку, мій вінку»;

в) «Ой біжить,біжить мала дівчина».

3.Кому адресована колядка, у якій є слова:

«Застеляйте столи та все килимами,

Радуйся!..»?

а) господині;

б)парубкові;

в)господареві.

4. Який час зі свого життя згадує Леся Українка в поезії «Як дитиною, бувало…»?

а)період навчання в гімназії;

б)дитинство;

в)перебування на лікування в Ялті.

5. Закінчіть визначення

Колисковими називаються пісні,що……..

6. Закінчіть речення

Тарас Шевченко народився в селі ...

II рівень

За кожну правильну відповідь 1 бал.

1. Розкрийте головну думку вірша Лесі Українки «Мрії».

2.Назвіть відомі вам пісні весняного календарного циклу.

3. Охарактеризуйте образ хлопчика-невільника (М. Вороний «Євшан-зілля»).

III рівень

За кожну правильну відповідь 1 бал.

  1. Чи взяли б ви своїм життєвим девізом слова Лесі Українки «Щоб не плакать,я сміялась»?

2. Чому «Молитва» О. Кониського і М. Лисенка і сьогодні часто виконується під час урочистих заходів?

3.До якого виду народних пісень належать русальні та купальські пісні?

IV рівень

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1.Моя улюблена народна пісня

2. Улюблений герой прочитаного твору.

3. Історія українського народу у творах Т.Г.Шевченка.

4. Колискова пісня у житті людини.

Завдання для контрольної роботи з української літератури за І семестр у 6 класі

Варіант ІV

І рівень

За кожну правильну відповідь 0,5 бала

1. На Різдво виконували пісні:

а) обжинкові;

б) щедрівки;

в) колядки.

2. Яка з наведених пісень належить до жниварських?

а) «Там у полі криниченька»;

б) «Проведу я русалочки до бору»;

в) «Ой вінку мій, вінку».

3.Яка з наведених пісень є веснянкою?

а) «Ой хто, хто Миколая любить»;

б) «Ой кувала зозуленька»;

в) «Заплету віночок».

4. Тарас став повністю сиротою в ... років

а) 5;

б) 9;

в) 11.

5. Закінчіть речення

Тарас Шевченко був кріпаком пана ...

6. Закінчіть речення

Автором поеми «Євшан-зілля» є…

II рівень

За кожну правильну відповідь 1 бал.

1. Що символізує образ євшан-зілля в однойменній поемі М. Вороного.

2. Розкрийте головну думку вірша Лесі Українки «Тиша морська».

3.Які особливості колискових пісень?

III рівень

За кожну правильну відповідь 1 бал.

1. Передайте почуття ліричного героя вірша Лесі Українки «Мрії».

2.Яка різниця між колядками і щедрівками?

3. Поміркуйте, як оцінює Т. Шевченко роль Запорізької Січі в історії України.

IV рівень

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1.Моя улюблена народна пісня.

2. Улюблений герой прочитаного твору.

3. Історія українського народу у творах Т.Г.Шевченка.

4. Колискова пісня у житті людини.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
1
міс.
1
7
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!