Контрольна робота з української літератури (О. Стороженко, Б. Лепкий, Л. Костенко)

Українська література

Для кого: 7 Клас

25.03.2020

6695

0

455

Опис документу:
Тематична контрольна робота визначає рівень знань, умінь та навичок семикласників за даною темою. Кожен варіант складається з 17 завдань трьох типів, які вирізняються за рівнем складності. Усі відповіді оцінюються за 12-бальною шкалою.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Контрольна робота. Творчість О. Стороженка, Б. Лепкого, Л. Костенко (тестування).

І в а р і а н т

І рівень(12 завдань по 0,5 бала, усього 6 балів)

1. Походив зі стародавнього козацького роду, прославленого сотниками та полковниками

А Михайло Стельмах

Б Богдан Лепкий

В Григір Тютюнник

Г Олекса Стороженко

2. « Той тільки щасливий, хто другому не завидує, а дякує Богу за те, що він йому послав», - читаємо у творі

А «Захар Беркут»

Б «Скарб»

В «Климко»

Г «За сестрою»

3. Головного героя твору «Скарб» звати

А Гриць

Б Петрусь

В Павлусь

Г Климко

4. Мишка не могла змиритися з людською

А лінню та неохайністю

Б брехнею та жадібністю

В працею та потом

Г пихатістю та брудом

5. Ліна Костенко стверджує, що кожна людина має

А гроші

Б владу

В силу

Г крила

6. «Не ходи, синку, холодно, замерзнеш та ще, крий Боже, занедужаєш, то я й умру, не діжду поки ти й одужаєш», - читаємо у творі

А «Дощ полив»

Б «Мишка»

В «Скарб»

Г «Цвіт щастя»

7. «Хіба ж папір важніший від життя?» - дивується

А господар

Б господиня

В сусідка

Г мишка

8. « Вона припала до дерев'яного ящика, і гризла, і гризла, і гризла», - читаємо у творі

А Ліни Костенко

Б Богдана Лепкого

В Василя Симоненка

Г Олекси Стороженка

9. Про Анну із «шістсот якогось року» розповідає твір

А «Крила»

Б «Дощ полив»

В «Чайка на крижині»

Г «Кольорові миші»

10. Слова «Чайки держаться гурту, / А ти відпливаєш одна» є у творі

А «Крила»

Б «Дощ полив»

В «Чайка на крижині»

Г «кольорові миші»

11. Рядки Сусід сказав, що миші ті якраз

Такої шкоди не чинили зроду,

Що в господарстві наче все гаразд,

А йдеться швидше про моральну шкоду, - є у творі

А «Скарб»

Б «Мишка»

В «Чайка на крижині»

Г «Кольорові миші»

12. Словами «Живе на землі, / Сама не літає,/ А крила має, / А крила має!», описано

А чайку

Б горобця

В людину

Г лебедя

ІІ рівень (3 завдання по 1 балу, усього 3 бали)

13. Установіть відповідність між сюжетними складовими та уривками з казки «Мишка»

1 зав'язка

2 розвиток дії

3 кульмінація

4 розв'язка

А «Була собі мишка»

Б «Моргнула на дітей, і вони шнурочком вибігли крізь відчинені двері на поле»

В « - От бачиш, і війна на щось придасться… Розбагатіємо…» - і ховає гроші в ящик під ліжко

Г «В хаті чужим духом пахне»

Д «А жінка говорила, мовби за труною ішла: - Змилосердіться…У мене хора дитина… Най би хоч перед смертю напилося…»

14. Прочитайте уривок з твору. Запишіть назву твору, прізвище автора. Визначте художні засоби, використані в уривку.

«Ні, панове, по-моєму, той тільки щасливий, хто другому не завидує, а дякує бога за те, що він йому послав,— той, кого Господь благословив на добрі діла, що розкинулись вони по світу, як розрослась пшениця на добре виораній ниві. Нагодує вона і пахаря, і його сусідів, попаде од неї скибка і старцеві в торбу. Не той тільки щасливий, що сам натріскається і виспиться, а той, що й другого нагодує і заспокоїть, бо у такого і душа буде не голодна.»

Назва ………………………………………….

Автор ………………………………………..

Художні засоби ………………………………………………………………………………………

15. Запишіть твір і автора

Повість ……………………………………………….

Оповідання ………………………………………………

Казка ………………………………………………………..

Диптих ……………………………………………………………….

ІІІ рівень ( 1,5 бала за кожну правильну відповідь, усього 3 бали)

16. Розкрийте думку (5-7 речень). «Найбільше щастя у світі – це впевненість у тому, що нас люблять, люблять за те, що ми такі, які ми є, або незважаючи на те, що ми такі, які ми є» (В. Гюго)

17. Що спільного та відмінного в поезіях Ліни Костенко «Чайка на крижині» та «Крила»?

Контрольна робота. Творчість О. Стороженка, Б. Лепкого, Л. Костенко (тестування).

І І в а р і а н т

І рівень(12 завдань по 0,5 бала, усього 6 балів)

1. «Я вибрала долю собі сама, /І що зі мною не станеться, У мене жодних претензій нема / до Долі – моєї обраниці», пише

А Леся Українка

Б Олена Пчілка

В Ліна Костенко

Г Марко Вовчок

2. « Я України не знайшов на карті,/ Може, в душі її я віднайду», - промовляє

А Олекса Стороженко

Б Ліна Костенко

В Григір Тютюнник

Г Богдан Лепкий

3. У маленькій мишачій голові зародилась велика ідея

А заволодіти грішми та розбагатіти

Б купити будинок у місті

В знищити, потрощити гроші

Г купити діаманти

4. «Найкращий вірш ще ходить на свободі», - пише

А Олекса Стороженко

Б Ліна Костенко

В Богдан Лепкий

Г Михайло Стельмах

5. «Бісові груші, які спілі, і над самісінькою головою висять, а ні одна ж то не впаде у рота», -бубонить

А Павлусь

Б наймичка

В наймит

Г батько

6. У творі «Мишка» Богдана Лепкого господарі ховали гроші в

А ящик

Б гаманець

В шухляду

Г книжку

7. Дівчинку Анну судять у місті

А Києві

Б Львові

В Вишгороді

Г Полтаві

8. В уривку « Але…не чекала, що дальше буде: моргнула на дітей, і вони шнурочком вибігли крізь відчинені двері на поле», - ідеться про

А тітку

Б дівчинку

В мишку

Г бабусю

9. Доберіть за змістом пропущене слово

І нарешті по Одрі –

Темній, широкій –

На останній крижині

Самотня (,,,,,,) пливе

А людина

Б лебідка

В качка

Г чайка

10. «А й правда крилатим грунту не треба», - пише Ліна Костенко в поезії

А «Дощ полив»

Б «Кольорові миші»

В «Чайка на крижині»

Г «Крила»

11. Слова «У мене діти, в мене син і дочки, / У них цяцьки так жужмом і лежать», - взято із твору

А Ліни Костенко «Крила»

Б Ліни Костенко «Кольорові миші»

В Богдана Лепкого «Мишка»

Г Олекси Стороженка «Скарб»

12. «Життя – це справа без гарантіїї ,/ Чаклунок ми караєм по закону », каже

А суддя

Б миша

В Анна

Г сусід

ІІ рівень (3 завдання по 1 балу, усього 3 бали)

13. Установіть відповідність між елементами сюжету та уривком з твору

1 зав'язка

2 розвиток дії

3 кульмінація

4 розв'язка

А «Завидуєте щастю мого Павлуся, а ніхто б не схотів бути Павлусем»

Б «Послав їм Господь на втіху одного синка»

В «Так через той-то мед занедужала небога та й вмерла»

Г «Доріс Павлусь до парубка»

Д «Щаслива нитка до смерті не вірвалась»

14. Прочитайте уривок з твору. Запишіть назву твору, прізвище автора. Визначте художні засоби, використані в уривку.

«Ці були дуже бідні: худі, голодні, миршаві. Ледве хвостики | волокли за собою. Розказували, що тепер у них в городі страх погані часи. Люди не мають що їсти, а про миші, то вже і не згадуй .Їм, просто, пропадай! Ніде ні крушннки хліба, ні одної крупинки, нічого. Господиня, як крає хліб, то над тарілкою, а крає так тонко, що руку крізь краянку видно.»

Назва ………………………………………….

Автор ………………………………………..

Художні засоби ………………………………………………………………………………………

15. Запишіть визначення й наведіть приклад

Диптих – це ……………………………………………………………….

ІІІ рівень ( 1,5 бала за кожну правильну відповідь, усього 3 бали)

16. Дайте зв'язну відповідь (5-7 речень) на питання: Чи потрібні людині крила?

17. Поясніть, як ви розумієте слова Ліни Костенко «Душа тисячоліть шукає себе в слові»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця