і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Контрольна робота з теми "Творчість М. Стельмаха та Гр. Тютюнника"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Творчість М. Стельмаха, Гр. Тютюнника І в.

1. Повість М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять...» є:

А) історичною;

Б) автобіогафічною;

В) соціально-побутовою.

2. Хто з героїв повісті розповідає Михайликові про сонячні ключі?

А) батько;

Б) дядько Себастіян;

В) дід Демян.

3. Чим найбільше любив займатися Михайлик?

А) випасати коней;

Б) саджати з мамою на городі овочі;

В) читати книжки.

4. Як мати поставилась до прояву милосердя з боку Михайлика до бідної жінки?

А) одобрила вчинок хлопчика;

Б) почала кричати на нього;

В) розгнівалась, що він забрав останнє насіння.

5. Коли відбуваються події, змальовані у повісті «Климко»:

А) до початку Великої Вітчизняної війни;

Б) у роки Великої Вітчизняної війни;

В) у голодні післявоєнні роки.

6. Чому хлопчики запросили жити до себе свою вчительку:

А) вони захотіли показати себе перед учителькою з найкращої сторони;

Б) їм стало жалко її;

В) сказав дідусь Зульфата.

7. Назвати позитивні риси характеру, які виявив Климко під час облави на базарі.

8. Сформулюй тему твору «Климко».

9. Склади стислий план твору «Гуси-лебеді летять...» (5-8 пунктів)

10. Випишіть із тексту епітети, порівняння, метафори.

А скільки звуків жило на станції вночі! Брязкали сталевими тарелями вагонні буфери, перегукувалися дударі-стрілочники, сюрчали у свої сюрчки й вимахували ліхтарями зчіплювачі вагонів, видзвонювали молоточками по колесах обходчики поїздів, і мовби десь угорі над станцією постійно, одним голосом дзуремів шахтний вентилятор. У бараці завжди стояв дух шпал, котельної пари і полину, що ріс попід вікнами

.

Творчість М. Стельмаха, Гр. Тютюнника ІІ в.

1. Від імені кого ведеться розповідь у повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять...»:

А) автора;

Б) Михайлика;

В) діда Демяна.

2. Під пливом чого формувалася душа малого Михайлика?

А) розповідей однолітків;

Б) поведінки дорослих;

В) краси природи та прочитаних книжок.

3. Які основні риси характеру притаманні Михайликові?

А) допитливість, милосердя, працелюбність.

Б) наполегливість, жадібність, почуття гумору;

В) кмітливість, ледачкуватість, злопам’ятність.

4. Укажи, від чийого імені ведеться розповідь у творі «Климко»:

А) Від імені Климка;

Б) від імені Зульфата;

В) від імені автора.

5. З ким жив герой повісті – Климко?

А) удвох з батьком;

Б) удвох з дідусем;

В) удвох з дядьком Кирилом.

6. Укажи, що Климко постійно згадує під час подорожі:

А) навчання у школі;

Б) залізничну станцію та барак;

В) містечко з яблунею

7. Назви позитивні риси характеру Михайлика, які він виявив під час зустрічі із бідною жінкою.

8. Сформулюй тему твору «Гуси-лебеді летять».

9. Склади стислий план твору «Климко» (5-8 пунктів)

10. Випишіть із тексту епітети, порівняння, метафори

З острахом і невеселою радістю, що пробивалася крізь усі тривоги, я вискочив на весняну вулицю, де кожна калюжка тримала в собі клапоть сонця. Воно зараз на всі боки мірками розсипало тепло, розтрушувало проміння, і в ньому так веселіли блакитні хатки, наче хтось запрошував їх до танцю. Під тинами вже вилазила кропива й дурман, а над тинами набухала й розорилась глеєм вишнева брость

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Тест
  • Переглядів
    1187
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    5
  • Номер матеріала
    CT307910
  • Вподобань
    1
Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь