Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Творчість М. Стельмаха, Гр. Тютюнника І в.
1. Повість М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять...» є:
А) історичною;
Б) автобіогафічною;
В) соціально-побутовою.
2. Хто з героїв повісті розповідає Михайликові про сонячні ключі?
А) батько;
Б) дядько Себастіян;
В) дід Дем’ян.
3. Чим найбільше любив займатися Михайлик?
А) випасати коней;
Б) саджати з мамою на городі овочі;
В) читати книжки.
4. Як мати поставилась до прояву милосердя з боку Михайлика до бідної жінки?
А) одобрила вчинок хлопчика;
Б) почала кричати на нього;
В) розгнівалась, що він забрав останнє насіння.
5. Коли відбуваються події, змальовані у повісті «Климко»:
А) до початку Великої Вітчизняної війни;
Б) у роки Великої Вітчизняної війни;
В) у голодні післявоєнні роки.
6. Чому хлопчики запросили жити до себе свою вчительку:
А) вони захотіли показати себе перед учителькою з найкращої сторони;
Б) їм стало жалко її;
В) сказав дідусь Зульфата.
7. Назвати позитивні риси характеру, які виявив Климко під час облави на базарі.
8. Сформулюй тему твору «Климко».
9. Склади стислий план твору «Гуси-лебеді летять...» (5-8 пунктів)
10. Випишіть із тексту епітети, порівняння, метафори.
А скільки звуків жило на станції вночі! Брязкали сталевими тарелями вагонні буфери, перегукувалися дударі-стрілочники, сюрчали у свої сюрчки й вимахували ліхтарями зчіплювачі вагонів, видзвонювали молоточками по колесах обходчики поїздів, і мовби десь угорі над станцією постійно, одним голосом дзуремів шахтний вентилятор. У бараці завжди стояв дух шпал, котельної пари і полину, що ріс попід вікнами
.
Творчість М. Стельмаха, Гр. Тютюнника ІІ в.
1. Від імені кого ведеться розповідь у повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять...»:
А) автора;
Б) Михайлика;
В) діда Дем’яна.
2. Під пливом чого формувалася душа малого Михайлика?
А) розповідей однолітків;
Б) поведінки дорослих;
В) краси природи та прочитаних книжок.
3. Які основні риси характеру притаманні Михайликові?
А) допитливість, милосердя, працелюбність.
Б) наполегливість, жадібність, почуття гумору;
В) кмітливість, ледачкуватість, злопам’ятність.
4. Укажи, від чийого імені ведеться розповідь у творі «Климко»:
А) Від імені Климка;
Б) від імені Зульфата;
В) від імені автора.
5. З ким жив герой повісті – Климко?
А) удвох з батьком;
Б) удвох з дідусем;
В) удвох з дядьком Кирилом.
6. Укажи, що Климко постійно згадує під час подорожі:
А) навчання у школі;
Б) залізничну станцію та барак;
В) містечко з яблунею
7. Назви позитивні риси характеру Михайлика, які він виявив під час зустрічі із бідною жінкою.
8. Сформулюй тему твору «Гуси-лебеді летять».
9. Склади стислий план твору «Климко» (5-8 пунктів)
10. Випишіть із тексту епітети, порівняння, метафори
З острахом і невеселою радістю, що пробивалася крізь усі тривоги, я вискочив на весняну вулицю, де кожна калюжка тримала в собі клапоть сонця. Воно зараз на всі боки мірками розсипало тепло, розтрушувало проміння, і в ньому так веселіли блакитні хатки, наче хтось запрошував їх до танцю. Під тинами вже вилазила кропива й дурман, а над тинами набухала й розорилась глеєм вишнева брость
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»