і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Контрольна робота з теми "Творчість М. Стельмаха та Гр. Тютюнника"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Творчість М. Стельмаха, Гр. Тютюнника І в.

1. Повість М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять...» є:

А) історичною;

Б) автобіогафічною;

В) соціально-побутовою.

2. Хто з героїв повісті розповідає Михайликові про сонячні ключі?

А) батько;

Б) дядько Себастіян;

В) дід Демян.

3. Чим найбільше любив займатися Михайлик?

А) випасати коней;

Б) саджати з мамою на городі овочі;

В) читати книжки.

4. Як мати поставилась до прояву милосердя з боку Михайлика до бідної жінки?

А) одобрила вчинок хлопчика;

Б) почала кричати на нього;

В) розгнівалась, що він забрав останнє насіння.

5. Коли відбуваються події, змальовані у повісті «Климко»:

А) до початку Великої Вітчизняної війни;

Б) у роки Великої Вітчизняної війни;

В) у голодні післявоєнні роки.

6. Чому хлопчики запросили жити до себе свою вчительку:

А) вони захотіли показати себе перед учителькою з найкращої сторони;

Б) їм стало жалко її;

В) сказав дідусь Зульфата.

7. Назвати позитивні риси характеру, які виявив Климко під час облави на базарі.

8. Сформулюй тему твору «Климко».

9. Склади стислий план твору «Гуси-лебеді летять...» (5-8 пунктів)

10. Випишіть із тексту епітети, порівняння, метафори.

А скільки звуків жило на станції вночі! Брязкали сталевими тарелями вагонні буфери, перегукувалися дударі-стрілочники, сюрчали у свої сюрчки й вимахували ліхтарями зчіплювачі вагонів, видзвонювали молоточками по колесах обходчики поїздів, і мовби десь угорі над станцією постійно, одним голосом дзуремів шахтний вентилятор. У бараці завжди стояв дух шпал, котельної пари і полину, що ріс попід вікнами

.

Творчість М. Стельмаха, Гр. Тютюнника ІІ в.

1. Від імені кого ведеться розповідь у повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять...»:

А) автора;

Б) Михайлика;

В) діда Демяна.

2. Під пливом чого формувалася душа малого Михайлика?

А) розповідей однолітків;

Б) поведінки дорослих;

В) краси природи та прочитаних книжок.

3. Які основні риси характеру притаманні Михайликові?

А) допитливість, милосердя, працелюбність.

Б) наполегливість, жадібність, почуття гумору;

В) кмітливість, ледачкуватість, злопам’ятність.

4. Укажи, від чийого імені ведеться розповідь у творі «Климко»:

А) Від імені Климка;

Б) від імені Зульфата;

В) від імені автора.

5. З ким жив герой повісті – Климко?

А) удвох з батьком;

Б) удвох з дідусем;

В) удвох з дядьком Кирилом.

6. Укажи, що Климко постійно згадує під час подорожі:

А) навчання у школі;

Б) залізничну станцію та барак;

В) містечко з яблунею

7. Назви позитивні риси характеру Михайлика, які він виявив під час зустрічі із бідною жінкою.

8. Сформулюй тему твору «Гуси-лебеді летять».

9. Склади стислий план твору «Климко» (5-8 пунктів)

10. Випишіть із тексту епітети, порівняння, метафори

З острахом і невеселою радістю, що пробивалася крізь усі тривоги, я вискочив на весняну вулицю, де кожна калюжка тримала в собі клапоть сонця. Воно зараз на всі боки мірками розсипало тепло, розтрушувало проміння, і в ньому так веселіли блакитні хатки, наче хтось запрошував їх до танцю. Під тинами вже вилазила кропива й дурман, а над тинами набухала й розорилась глеєм вишнева брость

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Тест
  • Переглядів
    1649
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    8
  • Номер матеріала
    CT307910
  • Вподобань
    1
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь