Контрольна робота з теми «Службові частини мови: прийменник , сполучник,частка. Особлива частина мови – вигук». Варіант I

Опис документу:
Мета : перевіти рівень знань учнів з теми теми «Службові частини мови: прийменник , сполучник,частка. Особлива частина мови – вигук»; удосконалювати вміння визначати належність слів до частин мови ; розвивати орфографічні вміння писати слова з вивченими орфограмами

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Контрольна робота з теми «Службові частини мови: прийменник , сполучник,частка. Особлива частина мови – вигук»

Мета : перевіти рівень знань учнів з теми теми «Службові частини мови: прийменник , сполучник,частка. Особлива частина мови – вигук»; удосконалювати вміння визначати належність слів до частин мови ; розвивати орфографічні вміння писати слова з вивченими орфограмами

Варіант 1

1.Прийменник є в кожному реченні, окрім

а Як гукнеш,так і відгукнеться;

б Друзі пізнаються в біді;

в Не гріє сонце на чужині

2. Всі прийменники написано правильно в рядку 

а з метою, з-над,наприкінці,з-перед;

б у продовж, упоперек, поперед, з-під;

в позаду, по-під, поза , на вколо.

3. Неправильно вжито прийменник у варіанті

а  заходьмо по двоє;

б  наказ по школі;

в надішли по адресі.

4. Правильно вжито прийменник у варіанті

а  іти за морозивом;

б  спеціаліст по фаху; 

в  твір за картиною.

 

5. Виберіть рядок, у якому слово  не є прийменником 

 а з -посеред;

 б біля

 в щоб.

6. Виберіть рядок, у якому всі слова належать до службових частин мови

а  еге, ото, на, та;

б мов, за, не , це.

в ох, як, коло,на.

7. Визначте,якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)

Поезії Кобзаря (1)народжені  (2)для  (3)того, (4)щоб не вмирати ніколи.

а сполучник;

б прикметник;

в частка;

г прийменник;

д дієприкметник;

8. Виділене слово є сполучником і його треба писати разом у реченні

а  Треба дзвінкий голос мати, що/б добре співати.

б  Ми не розлучимось з тобою , що/б не сталося.

в Повідомили про/те, що зустріч відбудеться завтра.

9. Виділене слово є сполучником та його треба писати разом у всіх реченнях, ОКРІМ

 а  Як/би руки не працювали, а розум над ними пан.

 б Хоч важка була дорога, за/те наша перемога.

 в Розумний хоч і знає, про/те завжди питає.

10. Частки немає в реченні 

а  Не вмирає душа наша.

б  Скромність - це любов до людей.

в  Живемо ми на одній Землі!

11. Через дефіс треба писати всі частки в рядку

а  будь як, отак то, бозна скільки

б  усе ж таки, такий от, казна що.

в  скажи но,що року, будь чому.

 

12. Вигук виділено в рядку 

а Бувай здоров, Орлюче! Кланяйся від нас своєму дому.

б Як тебе не любити ,Києве мій!

в Онде балочка весела, в ній хороші, красні села.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00