Контрольна робота з теми "Просвітництво"

Опис документу:
Мета: перевірити знання учнів з теми "Просвітництво"; розвивати наполегливість; прагнення самовдосконалення; виховувати самостійність. Завдання контрольної роботи різнорівневі, поєднано тестові та творчі завдання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тестова контрольна робота №1.  «ВСТУП», «ПРОСВІТНИЦТВО» 9 клас 

 І варіант

Початковий та середній рівні

1.Доба Просвітництва сповідувала культ:

А) розуму; б)моралі; в) краси; г) релігії.

2. Поезія, що стала гімном Європейського Союзу, була написана:

А);    Й.В. Гете           Б) Дж.Свіфт; В) Ф.Шиллером;          Г) Ж.-Ж. Руссо.

3. Герой якого твору є носієм таких рис, як незалежність і волелюбність?

А) «Мандри Лемюеля Гуллівера»; б) «Прометей»; в) «Вільшаний король»; г) «До радості».

4.  Який твір сповнений оптимізму, віри в перемогу добра?

А) «Травнева пісня»; б) «Вільшаний король»; в) «Прометей»; г) «До радості».

5. Які два мотиви звучать у поезії «Травнева пісня»?

6. Змалюйте реальний і фантастичний світ балади Гете «Вільшаний король»

Достатній рівень

7. Встановіть відповідність між твором і цитатою.

А «Мандри Гуллівера»   1 «Тебе шанувати? Чому?»

Б «Травнева пісня»          2 «Будь твердим в лиху годину, Поміч скривдженим давай…»

В «Вільшаний король»    3 «І в кожнім серці радість, весна: О земле, сонце, любов ясна!»

Г «До радості»                  4 «Спочатку я брів, а посередині проплив ярдів з тридцять…»

                                            5 «…Квіти прекрасні знайду тобі я, У злото матуся одягне моя».

8. Схарактеризуйте образ головного героя роману Дж. Свіфта «Мандри Гуллівера»

ІІ варіант

Початковий та середній рівні

1. У якому творі світ, Природа зображені митцем як зразок гармонії і краси?

А) «Травнева пісня»; б) «Вільшаний король»; в) «Прометей»; г) «До радості».

2. Добою Просвітництва називають…

А)  XVII ст., б) XVIII ст.,  в) XVI ст.,   г)XV ст.

3. Дух бунтарства притаманний твору:

А) «Вільшаний король» Гете; Б) «Травнева пісня» Гете; В) «До радості» Шиллера Г) «Прометей» Гете

 4. Хто з просвітників став автором сатиричного, соціально-фантастичного роману, створеного у формі подорожі?

А) Дж.Свіфт; б) Й.В.Гете; в) Ф.Шиллер; г) Вольтер.

5. Які 2 світи показані в баладі Гете «Вільшаний король»?

6. Закохана людина у поезії «Травнева пісня»….

Достатній рівень

7. Встановіть відповідність між твором і цитатою.

А «Мандри Гуллівера»   1 «Хлопчику любий, іди ж до нас!»

Б «Прометей»                   2 «Сміється радо природа мені, Як сяє сонце по зимнім сні!»

В «Травнева пісня»          3 «Шана й слава чесним, мужнім, Згуба підлим брехунам!»

Г «До радості»                  4 «Так само віддав я і годинник»

                                            5 «Ну, тут я сиджу і формую Людей на свій образ…»

8. Схарактеризуйте образ головного героя роману Дж. Свіфта «Мандри Гуллівера»

Високий рівень (одне на вибір)

9. Розгорнута відповідь на проблемне запитання: «Як досягти миру та духовної єдності в Європі?»

10 . Есе за цитатою

  • «Людину створено для дії. Не діяти і не існувати для людини – одне й те саме» (Вольтер).

  • «Краса мусить спрямувати людей на шлях істини» (Ф.Шиллер).

  • «Щасливий не той, кого інші вважать щасливим, а той, хто сам себе таким вважає» (Сенека)

Відповідь.

І варіант.

1 – а, 2 – в, 3 – б, 4 –г

7: А – 4, Б – 3, В – 5, г – 2.

ІІ варіант

1 – а, 2 – б, 3 – г, 4 – а.

7: А – 4, Б – 5, В – 2, Г – 3.

Оцінювання.

1 – 6 завдання – 1*6=6 балів

7 – 8 завдання – 2*1, 5=3 бали

10 –11 завдання – 3 бали

Разом – 12 балів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.