Контрольна робота з теми "Прикметник як частина мови"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна робота з теми «Прикметник як частина мови»

І варіант

1. Прикметникце частина мови, яка:

а) означає назву предмета;

б) називає ознаку предмета;

в) означає дію предмета.

2. Прикметник змінюється за:

а) числами та відмінками;

б) за родами (в однині),числами та відмінками;

в) це залежить від іменника з яким він пов'язаний.

3. Ступені порівняння можна утворити від

а) якісних прикметників;

б) відносних прикметників;

в) присвійних прикметників.

4. До якого розряду за значенням належать прикметники у словосполученнях:

лисячий хвіст, лисячі вчинки, лисяча нора, лисяче хутро, лисячі вуха? Складіть одне речення.

5. Від поданих іменників утвори прикметники різними способами творення: (1,5 б.)

Сонце---

зима----

сміх----

6. Запиши правильно закінчення, визнач відмінок прикметника: (1,5 б.)

Від (рання) зорі

на (останній) уроці

у (літній) день

7. Від прикметників розумний, малий утворити всі форми вищого і найвищого ступенів порівняння. (2 б.)

8. Творча робота (3 б.)

Написати твір-роздум на тему «Любити природу – означає берегти її», використовуючи прикметники.

Скласти лінгвістичну казку про прикметника

Написати твір-опис «Весна прийшла»

Контрольна робота з теми «Прикметник як частина мови»

2 варіант

1. Початкова форма прикметника це називний відмінок:

а) будь-якого роду;

б) чоловічого роду;

в) жіночого роду.

2. У якому рядку всі прикметники присвійні?

А) учителів портфель, батькові речі, сусідчині діти, ясен місяць;

Б) Іванів син, материна сумка, Василева донька, бабина онучка;

В) Маріїна сукня, дядькові вуса, Ігореві олівці, радісна усмішка;

Г) Олексіїв ніж, доньчина краса, кислий лимон, кожний учень

2. Прикметники найвищого ступеня порівняння:

а) новіший, синіший, солодший;

б) більш глибокий, менш вдалий, більш зручний;

в) найприємніший, найбільш тривкий.

4. До якого розряду за значенням належать прикметники у словосполученнях:

Солодка каша, солодкий чай, солодке печиво, солодке яблуко, солодкі сливи

Складіть одне речення.

5. Від поданих іменників утвори прикметники різними способами творення: (1,5 б.)

Холод

зелень

ширина

6. Запиши правильно закінчення, визнач відмінок прикметника: (1,5 б.)

На(останній) уроці;

у (сусідній) будинку;

прикрасила(синя) стрічкою.

7. Від прикметників вузький , довгий утворити всі форми вищого і найвищого ступенів порівняння. (2 б.)

8. Творча робота (3 б.)

Написати твір-роздум на тему «Любити природу – означає берегти її», використовуючи прикметники.

Скласти лінгвістичну казку про прикметника

Написати твір-опис «Весна прийшла»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
8
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!