Контрольна робота з теми "Повторення та узагальнення вивченого в 6 класі»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«Повторення та узагальнення вивченого в 6 класі»

І варіант

1. У якому рядку всі слова є іменниками? (1 бал)

А. Синь, тисяча, удень. Б. Зорепад, четверо, зранку

В. Мужність, двоє, узимку. Г. Сутінки, сотня, зілля.

2. У якому рядку всі слова пишуться з великої літери? (1 бал)

А. (М, м)ати (Б, б)ожа; (З, з)олоті (В, в)орота; (Г, г)азета « (Г,г)олос (У,у)країни».

Б. (Д,д)ніпро; (Г,г)голосіївський (П,п)арк, (Д,д)ень (У,у)чителя.

В. (Р,р)іздво; (К,к)онституція (У,у)країни; (Г,г)оверла.

3. У якому рядку наведено іменники, у котрих неправильно утворено форму кличного відмінка? (1 бал)

А. Друже, брате, товариш. Б. Краю, пташе, козаче.

В. Голуб, Сергіє, брату. Г. Земляче, Андрію, батьку.

4. Порушено граматичну норму числівників на позначення часу в  реченні:     А) Нарада почалася о чотирнадцятій. Б) Зустріч призначено на п’ять   тридцять В) Вистава закінчилась за чверть на десяту .  Г) Зараз за  десять третя.

5. Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку: (1б)
А
    багатший, більш вірогідний, щонайрозвинутіший, найбільш цивілізований
Б
    менш відомий, пресильніший, найохайніший, найменш визначний
В
    дешевший, сліпіший, найнижчий, найбільш самостійний
Г
    повніший, більш прозорий, самий тонкий, найменш потужний
Д
    кращий, менш цікавий, якнайшвидший, більш видатніший.

6. Установіть відповідність між словами

і приналежністю їх до частин мови ( по 0,5 бала)

А іменник;

1

мільйон, півтораста;

Б прикметник;

2

Веселий, щирий;

В дієслово;

3

щирість, маля;

Г займенник;

4

твоїми, будь-який.

Д числівник.

7. Зняти риску, правильно написавши слова((2б)

хтозна/що, право/бережний, солов'ї...ий, де/хто, осі...ій, блакитно/синій, казна/хто, соло...ий

8. З будь - яким словосполученням скласти й записати речення. (1 б)

  Путь,     біль,    степ,    шимпанзе,   тюль.

9. Визначити всі вивчені частини мови (2б)

З однієї квітки бере змія отруту, а бджола — мед. У народі кажуть: «Де волошки, там хліба тропіки». Очерет використовували як покрівельний матеріал, з нього робили огорожі та стіни допоміжних споруд. Кошовий отаман мав не завжди залізну, а часом і очеретяну булаву, що була символом його влади.

ІІ варіант

1.У якому рядку всі слова є іменниками? (1 бал)

А. Біг, мільйон, вгорі. Б. Лісостеп, п’ятеро, зранку

В. Вечеря, десяток, свято. Г. Сміливий, перший, улітку.

2. У якому рядку всі слова пишуться з великої літери? (1 бал)

А. (Ч, ч)орне (М, м)оре; (С, с)узіря (Ч, ч)умацький (Ш, ш)лях; (Б, б)іблія.

Б. (Д, д)ень (Ш, ш)ахтаря; (С, с)офійський (С, с)обор; (М, м)айдан (Н,н)езалежності;

В. (Р, р)іздво; (В, в)ерховна (Р, р)ада; (Б, б)іла (Ц, ц)ерква.

Г. (К, к)омбайн «(Н, н)ива»; (К, к)арпати; (Ж, ж)урнал «(Б, б)арвінок».

3.  Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку: (1 бал)

А вужчий, більш тепліший, триваліший;

Б ласкавіший, порожніший, активніший;

В менш яскравий, скромніший, більш солодший;

Г самий короткий, смачніший, легший;

Д рідніший, багатший, більш сміливий.

4. Порушено граматичну норму числівників на позначення часу в  рядку: (1б)

А) десять хвилин на третю;  Б) п’ять тридцять;

В) за чверть третя; Г) двадцять хвилин на шосту.

5. У якому рядку наведено іменники, у котрих неправильно утворено форму кличного відмінка? (1 бал)

А. Андрію, брате, товариш. Б. Краю, земляче, козаче.

В. Сергіє, голубе, брате. Г. Друже, пташе, , батьку.

6. Установіть відповідність між словами

і приналежністю їх до частин мови ( по 0,5 бала)

А іменник;

1

Батьківщина, собор;

Б прикметник;

2

його, весь;

В дієслово;

3

материн, осінній;

Г займенник;

4

двоє, півтора.

Д числівник.

7. Визначити всі вивчені частини мови 2б

Чимало легенд і повір'їв пов'язано з рослинами. Давню славу має євшан-зілля. Хто мав при собі цю траву, ніколи не забував про рідну землю. Згадка про неї наповнювала людину силою і неабиякою наснагою. Великим везінням вважалося знайти квітку папороті

8. З будь - яким словосполученням скласти й записати речення. (1 б)

  Путь,     біль,    степ,    шимпанзе,   тюль.

9. Зняти риску, правильно написавши слова((2б)

   Півде...ий,   де/який, незрівня...ий,     військово/морський, хтозна/що, соколи...ий,  сті...ий,    жовто/гарячий.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
1
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!