Контрольна робота з теми "Література 20-21 століття"

Опис документу:
Мета уроку: перевірити знання учнів з теми, уміння характеризувати вивчені твори як вершинні здобутки світової літератури; розвивати наполегливість; прагнення самовдосконалення; виховувати самостійність. Завдання контрольної роботи різнорівневі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК

ТЕМА. КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 6 ЗА ТЕМОЮ «ЛІТЕРАТУРА ХХ-ХХІ СТ.: ЖИТТЯ, ІСТОРІЯ, КУЛЬТУРА. ТВОРЧІСТЬ Р. Д. БРЕДБЕРІ»

Мета: перевірити знання учнів з теми, уміння характеризувати вивчені твори як вершинні здобутки світової літератури; розвивати наполегливість; прагнення самовдосконалення; виховувати самостійність.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель. «Кожна людина, незалежно від обраного нею фаху та способу заробляння грошей, прагне вважати себе культурною. Це стосується не лише побутових речей на зразок не плюй на асфальт та поступайся місцем, а й освітнього рівня, що одразу помітний під час розмови. Вікторіанський джентльмен мав уміти цікаво говорити про політику й коней: інші теми вважали негідними. Дещо схоже відбувається і нині: можна, звісно, обговорювати рецепти смаження барбекю, проте культурною розмова стає, щойно ми апелюємо до прочитаних книжок. Власне, до визнаних — без яких нашу інтелектуальну підготовку вважатимуть неповною»,— так було написано в газеті «Тиждень» у рецензії на книгу Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом». І ми не можемо із цим не погодитися. Сучасна світова література багата на актуальні теми та проблеми, нам якими нам доведеться ще раз поміркувати під час виконання контрольної роботи.

ІІІ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ

1. Інструктаж щодо виконання контрольної роботи

2. Виконання контрольної роботи

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів)

1. Функцію вистежування й покарання Монтеґа у романі Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» виконував:

а) дрон; б ) пожежна машина-робот;

в) електричний пес; г) термінатор.

2. Завданням пожежників у романі Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» було:

а) гасіння пожеж; б) спалення книг;

в) профілактична робота з пожежної безпеки серед населення;

г) покарання порушників протипожежної безпеки.

3. Що означає назва твору Р.Бредбері «451° за Фаренгейтом»?

А) псевдонім головного героя

Б) температура, за якої може статися глобальна катастрофа на землі;

В) температура самозаймання паперу;

Г) назва кав’ярні, де зазвичай відпочивали пожежники.

4. Як ставилося оточення до героїні роману Р.Бредбері «451° за Фаренгейтом» Клариси Маклеллан

А) як до дитини-індиго;

Б) як до божевільної;

В) байдуже;

Г) як до лідера.

5. Поміж основних ідей роману Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом» немає ідеї:

а) осуду тоталітарного режиму;

б) неоціненної значущості художніх книжок;

в) великого значення любові, взаєморозуміння, живого спілкування;

г) багатства та бідності.

6. Зі світу, де живе Ґай Монтеґ із твору Р. Д. Бредбері «451° за Фаренгейтом», майже зникли:

а) емоції; б) дерева;

в) дикі тварини; г) різні хвороби.

Достатній рівень (3 бали)

7. Дайте визначення

Антиутопія – це….

8. Схарактеризуйте образ Ґая Монтеґа (за романом «451° за Фаренгейтом» Р. Д. Бредбері), висловіть своє ставлення до особистостей його типу.

Високий рівень (3 бали)

9. Виконайте одне із завдань (за вибором):

а) напишіть твір «Складне прозріння особистості в тоталітарному суспільстві (за романом Р. Бредбері «451° за Фаренгейтом» та історичними й сучасними подіями у світі)»;

б) складіть обґрунтований діалог між оптимістом і песимістом щодо майбутнього Землі та людства (за романом «451° за Фаренгейтом» Р. Д. Бредбері).

в) Проведіть паралелі між фантастичним твором Р.Бредбері «451° за Фаренгейтом» та тенденціями сьогодення

IV. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Рефлексія

  • Виконувати які завдання вам було найскладніше?

  • Які завдання виявилися найлегшими?

  • Що здалося неактуальним?

  • Які завдання змусили серйозно замислитися?

  • V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Повторити вивчений за навчальний рік матеріал.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.