Контрольна робота з теми «Інформаційні процеси та системи», 5 клас

Опис документу:
Контрольна робота відповідає діючій програмі. Розроблена у формі бланку, що значно скорочує час на виконання учням і перевірки вчителю. Містить тестові завдання і питання , які потребують розгорнутої відповіді. Встановлені критерії оцінювання роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Клас ____ Прізвище _________________________ Ім’я _____________________ Дата ____________

Контрольна робота № 1 з теми «Інформаційні процеси та системи»

Варіант 1

Оцінювання: завдання 1-5, 7, 8 по 1 балу, завдання 6 – 2 бала, завдання 9, 10 – 1,5 бала

  1. Якими органами сприймають звукові повідомлення?

    А. органами нюху

    Б. органами смаку

    В. органами зору

    Г. органами слуху

  2. Які процеси належать до інформаційних?

    А. передавання повідомлення

    Б. покращення повідомлення

    В. опрацювання повідомлення

    Г. затримка повідомлення

    Д. зберігання повідомлення

  3. Укажіть приклади звукового способу подання повідомлень.

    А. пісня

    Б. запах диму

    В. оповідання

    Г. мовлення

  4. Назвіть пристрої збереження даних.

    А. процесор

    Б. оптичний диск

    В. монітор

    Г. флеш-накопичувач

    Д. жорсткий диск

  5. Назвіть пристрої виведення інформації.

    А. Клавіатура

    Б. Монітор

    В. Принтер

    Г. Мікрофон

  6. Впишіть в таблицю по 2 -3 приклади повідомлень відповідно до способу їх подання

Спосіб подання повідомлень

Приклади повідомлень

Текстовий

Графічний

Відео

Спеціальні позначення

  1. Процесор - це…__________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________

  2. Файл – це …______________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

  1. Запишіть алгоритм створення папки: 1. _______________________________________________

_______________________________________________________________________________________2. _____________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________3.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________4.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________5.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Опишіть різницю між поняттями «інформація» та «повідомлення» _______________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Клас ____ Прізвище _________________________ Ім’я ______________________ Дата ____________

Контрольна робота № 1 з теми «Інформаційні процеси та системи»

Варіант 2

Оцінювання: завдання 1-5, 7, 8 по 1 балу, завдання 6 – 2 бала, завдання 9, 10 – 1,5 бала

  1. Якими органами сприймають тактильні повідомлення?

    А. органами нюху

    Б. органами дотику

    В. органами зору

    Г. органами слуху

  2. Позначте види повідомлень залежно від сприйняття їх людиною.

    А. смакові

    Б. текстові

    В. візуальні

    Г. потрібні

    Д. тактильні

  3. Назвіть пристрої введення інформації

    А. клавіатура

    Б. монітор

    В. принтер

    Г. монітор

    Д. сканер

  4. Укажіть пристрої графічного способу подання повідомленнь

    А. гуркіт грому

    Б. креслення

    В. дорожній знак

    Г. фотографія

  5. Позначте комп’ютери, які належать до стаціонарних

    А. нетбук

    Б. ноутбук

    В. домашній

    Г. офісний

    Д. планшет

  6. Впишіть в таблицю по 2 -3 приклади повідомлень відповідно до способу їх подання

Спосіб подання повідомлень

Приклади повідомлень

Числовий

Звуковий

Умовні сигнали

комбінований

  1. Інформаційні процеси - це _________________________________________________________ _________________________________________________________________________________

  2. Ярлик - це________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

  1. Запишіть алгоритм копіювання файлу Фото1.jpg з папки Мої фото в папку Фото подорожі:

1. ____________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________2.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________4.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________5.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________6.____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Опишіть взаємозв’язок між поняттями «повідомлення» та «дані». _______________________

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи комунікативної компетентності молодшого школяра. Практичні матеріали»
Мельничук Вікторія Олексіївна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Схожі матеріали