Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Контрольна робота з теми «Іменник як частина мови»
І варіант
1. Продовжіть речення: морфологія – це
а словниковий склад мови;
б розділ науки про мову, що вивчає звукову будову мови;
в розділ науки про мову, що вивчає слово як частину мови.
2. У якому рядку всі слова іменники?
А. Залізо, віск, проміння, променіти, восковий;
Б. Рух, бігати, читати, завдання, радість;
В. Звертання, синява, сміливість, радість, читання.
3. У якому рядку при написанні власних назв допущено помилку
А. Леся Українка, Тарас Григорович Шевченко, газета Новий день, День знань;
Б. Україна, Кунів, журнал «Всесвіт», Чорне море, напій «Свіжість»;
В. фабрика «Киянка», Європа, кіт Мурзік, книга «Кобзар», вірш «Зоря»
4. Знайди рядок, де всі іменники спільного роду.
А. Учитель, суддя, лікар, хлопець, котеня;
Б. Продавець, базіка, дівча, школа, вікно;
В. Сирота, сіромаха, бідолаха, нікчема, листоноша.
5. Доповни визначення.
Іменники, що означають істот, відповідають на питання ___________ . (Наведи два приклади)
6. Із речень виписати іменники, визначити рід та число. (2 б.)
Цвіте зранку кульбаба, цвіте жовта троянда, і жовтеньким курчата цвітуть.
Йшло дівчатко по льоду на узгір’я.
7. Поставити подані слова в дужках в потрібній формі. (2 б.)
Курочка-златоперочка по (двір) ходить, (курча) водить.
Он, бачиш – (солов’я) стрибають на (бузок).
8. Виконай одне із поданих завдань (3 б.)
Напиши твір –мініатюру «Моя сім’я», використовуючи власні назви.
Написати твір-мініатюру «Зима у моєму селі». Визнач всі іменники в творі
Контрольна робота з теми «Іменник як частина мови»
ІІ варіант
1. Продовжіть речення: Іменник – це
а самостійна змінна частина мови, що вивчає слово як частину мови.
б самостійна змінна частина мови, що означає предмет;
в самостійна службова частина мови, що означає предмет;
2. У якому рядку всі слова іменники?
А. Два, далеко, проміння, промінь, швидко;
Б. Рух, далечінь, завдання, біль, радість;
В. Звертання, синій, сміливий, радість, читання.
3. У якому рядку при написанні власних назв допущено помилку
А. Ліна Костенко, газета «Зоря Надгориння», День сміху, річка «Дніпро» ;
Б. печиво «Вершкове», Ізяслав, Австралія, журнал «Літератор», ;
В. станція «Жуляни», собака Мухтар, Меркурій, поема «Гайдамаки».
4. Знайди рядок, всі іменники спільного роду.
А. Сіромаха, учитель, сирота, лікар, бухгалтер, директор;
Б. Продавець, магазин, дівча, школа, вікно, хлопець;
В. Базіка, суддя, бідолаха, нікчема, листоноша, котеня.
5. Доповни визначення.
Іменники, що означають неістот, відповідають на питання ___________ . (Наведи два приклади)
6. Із речень виписати іменники, визначити рід та число. (2 б.)
Над сосною чорна хмара йшла, срібний дощик по землі тягла.
А маленьке кошеня хвостик мамин доганя.
7. Поставити подані слова в дужках в потрібній формі. (2 б.)
Боязкому (зайченя) дуже страшно навіть в (хата).
(Хвиля) бавляться та б’ються, наче неслухи-(хлоп’я).
8. Виконай одне із поданих завдань (3 б.)
Напиши твір –мініатюру «Моя сім’я», використовуючи власні назви.
Написати твір-мініатюру «Зима у моєму селі». Визнач всі іменники в творі
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»