КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ «ГЕРОЇЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ. РОМАН В. СКОТТА “АЙВЕНГО”»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК № _________

ТЕМА: КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ «ГЕРОЇЧНЕ МИНУЛЕ В ЛІТЕРАТУРІ. РОМАН В. СКОТТА “АЙВЕНГО”»

Мета: узагальнити знання учнів із теми «Героїчне минуле в літературі» на прикладі роману В. Скотта «Айвенго»; перевірити рівень засвоєння навчального мате­ріалу; навчати використовувати набуті знання на практиці; формувати уміння й навички учнів давати відповіді на питання, визначати ідейно-тематичний зміст, роль виражальних засобів тексту; виховувати любов до художнього слова.

Хід уроку

I. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ

II. ЗАСТОСУВАННЯ УЧНЯМИ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Початковий рівень

1. В. Скотта вважають засновником:

А історичного роману;

Б пригодницького роману;

В соціально-побутового роману;

Г фантастичного роману.

2. Лицар, який приховував своє обличчя на турнірі:

А Ательстан;

Б Айвенго;

В Річард Левове Серце;

Г Бріан де Буагільбер.

3. Як звали даму, перед якою схилявся навіть сам благородний Седрік?

А Ровена;

Б Маріам;

В Ребекка;

Г Джулія.

1. Ребекка подарувала Ровені:

А перстень із діамантом;

Б діамантову діадему;

В гранатовий браслет;

Г скриньку з коштовностями.

2. Королевою кохання і краси на лицарському турнірі була обрана:

А Ребекка;

Б Джулія;

В Ровена;

Г Маріам.

3. Досягти високих почестей Айвенго завадила:

А дружба з Локслі;

Б знайомство з євреєм Ісааком;

В загибель Річарда І Левове Серце;

Г участь у хрестових походах.

Середній рівень

4. Дайте визначення історичного роману.

5. Хто був єдиною людиною, що мала право припинити турнір?

6. Хто взявся рятувати пораненого Айвенго?

4. Які види романів вам відомы?

5. Хто виступив заступником Ребекки на суді?

6. Розкажіть, чому Ребекку звинуватили в чаклунстві.

Достатній рівень

7. Схарактеризуйте образ головного героя роману — Айвенго.

8. Назвіть ознаки історичного роману і знайдіть їх у романі В. Скотта «Айвенго»

7. Порівняйте образи Ровени і Ребекки. Чим приваблює читачів кожна героїня?

8. Визначте конфлікти, які порушує В. Скотт у своєму романі

.

Високий рівень

    Подумайте, як доля людини пов’язана з історичними подіями.

    Порівняйте образи Айвенго та Бріана де Буагільбера. Визначте у кожного з них моральні позиції.

    Напишіть твір-мініатюру «Мужній і шляхетний лицар Айвенго».

    Схарактеризуйте жіночі образи роману. Яка їхня роль у творі?

    Висловіть свою думку щодо майстерності В. Скотта у зображенні широкої панорами життя середньовічної Англії. Аргументуйте свою відповідь прикладами з тексту.

    Поміркуйте, чим приваблює роман «Айвенго» сучасного читача.

III. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
7
дн.
1
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!