Контрольна робота з теми «Фразеологія», 6 клас

Опис документу:
Тестові завдання дають змогу перевірити знання учнів із теми "Фразеологія". У контрольній роботі враховано вікові особливості шестикласників, зроблено акцент на те, що фразеологія - це окремий розділ мовознавства.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна робота з теми «Фразеологія»

1. Фразеологія вивчає:

А) лексичне значення і вживання слів;

Б) лексичне значення і вживання стійких сполучень слів;

В) лексичне значення і вживання наукових термінів;

Г) діалектні слова та їх значення.

2.Стійкі сполучення слів, які за змістом дорівнюють одному слову,— це:

А) фразеологізми; Б) діалектизми; В) неологізми; Г) архаїзми.

3. Лексичне значення фразеологізму пояснюється в :

А) орфографічних словниках;

Б) тлумачних словниках;

В) фразеологічних словниках;

Г) словниках синонімів.

4. Фразеологізмом є таке словосполучення:

А) побити носа;

Б) побити тарілки;

В) побити горщики;

Г) побити людину.

5. Якому стилю мовлення не притаманні фразеологізми:

А) офіційно-діловому; Б) публіцистичному; В) художньому; Г) розмовному.

6. Для чого в художніх творах використовують фразеологізми:

А) для надання мові образності та емоційної виразності;

Б) для конкретизації якихось фактів;

В) для увиразнення синтаксичних конструкцій;

Г) для формулювання відповідних понять.

7. Укажіть рядок, що не містить фразеологізм:

А) бити себе в груди; Б) скринька Пандори;

В) язиката Хвеська; Г) переливати воду.

8. Позначте речення, у якому фразеологізм виступає в ролі присудка:

А) Козаки взяли турецьку галеру голими руками.

Б) Левова частка діставалась господарю.

В) Він погодився це зробити без зайвих слів.

Г) Усі ваші таємниці білими нитками шиті.

9. Знайдіть фразеологізм, що означає «подобатись»:

А) кривити душею; Б) брати за душу; В) до душі припасти; Г) ні за цапову душу.

8. Знайдіть фразеологізм, що означає «покарати»:

А) чистити на всі боки;

Б) обламати роги;

В) ухопити шилом патоки;

Г) крутитися дзигою.

10. Знайти синонім до фразеологізму ні живий ні мертвий:

А) хоч ікону малюй;

Б) волосся дибки стає;

В) в ложці води втопити;

Г) сам не при собі.

11. Укажіть значення фразеологізму наче корова язиком злизала

А) про смачну їжу;

Б) про раптове, безслідне зникнення;

В) про несподівану подію;

Г) про дуже довгий язик.

12. Установіть відповідність між фразеологізмом та його тлумаченням:

А хоч з лиця воду пий 1 мати досвід

Б як сніг на голову 2 соромитись

В показувати п'яти 3 вродливий

Г з'їсти зуби 4 тікати

5 несподівано

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн