Контрольна робота з теми « Дієслово як частина мови»

Опис документу:
Метою є оцінити рівень навчальних досягнень семикласників з теми «Дієслово як частина мови»; перевірити знання й уміння, необхідні для правильного використання дієслів у мовленні; удосконалити навички розпізнавати мовні явища, установлювати відповідність між ними, групувати, доповнювати тощо.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

« Дієслово як частина мови» 7 кл.

1. Дієслово - це частина мови, яка:

а) виражає ознаку дії, предмета чи іншої ознаки; б) означає дію або стан предмета;

в) означає назву предмета; г) означає назву ознаки предмета або його приналежності.

2. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова записані в неозначеній формі:

а) робити, сидить, читала; б) світає, співають, світить;

в) писати, читати, малювати; г) дивитися, розмовляти, слухає.

3. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова недоконаного виду:

а) читав, малюю, буду вчити; б) проводити, прочитав, глянула;

в) вивчати, привітав, говорити; г) казати, принести, ворушиться.

4. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова з не пишуться разом:

а) не\славити, не\робити, не\приносити; б) не\навидіти, не\хтувати, недо\бачати;

в) не\здужати, не\думали, не\співав; г) недо\чувати, не\вірю, не\знаю.

5. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова з не пишуться окремо

а) не\навидіти, не\мислимо; б) не\покоїтися, не\просили; в) не\зчулися, не\водила;

г) не\був, не\писала, не\чекали.

6. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова теперішнього часу:

а) пишу, малюю, читаємо, співає; б) росте, буде вчити, напишу, скажу;

в) повіває, малюватиму, виріже, виконає; г) сидить, буде виконувати, зріжемо, вивчу.

7. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова 1 дієвідміни:

а) говорити, ходити, кричати, стати; б) вчити, малювати, працювати, спати;

в) бігти, сидіти, любити, боротися; г) мати, везти, казати, іти.

8. Вкажіть рядок, у якому всі дієслова 2 дієвідміни:

а) писати, гратися, дивитися, різати; б) купити, бачити, стояти, садити;

в) думати, спостерігати, гадати, лежати; г) сидіти, летіти, грати, думати.

9. Установити відповідність між дієсловами та їх видо-часовими формами.

А Доконаний вид, майбут- 1 Буду в'язати.

ній час. 2 Перечитав.

Б Недоконаний вид, май- 3 Працюватимемо.

бутній час. 4 Змалюю.

В Доконаний вид, мину- 5 Підписав,

лий час. 6 Зроблю. 10. Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою.

А Минулий. 1 Сподіватимусь, буде малювати.

Б Теперішній. 2 Відпочинеш, полечу.

В Майбутній. З Працюють, ігнорує.

4 Сконала, допомогли.

5 Відвідав, утекли.

11. Зробити синтаксичний розібір виділеного слова:

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.