Контрольна робота з теми "Біорізноманіття", курс "Біологія та екологія" 10 клас

Опис документу:
Різнорівнева контрольна робота містить тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на відповідність, завдання на відповідність з ілюстаціями, питання, що вимагають відкритої відповіді. 2 варіанти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема 1. Біорізноманіття Біологія 10 клас

Контрольна робота за темою «Біорізноманіття» 10 клас Варіант 1

Рівень 1. (3 бали)

  1. Розмножується з допомогою спор а в життєвому циклі домінує спорофіт (0,5 б.):
    а) сфагнум; б)хвощ;
    в) ялина; г) дуб.

  1. Два передсердя і шлуночок без перегородки мають (0,5 б.):
    а) земноводні; б)рептилії;
    в) риби; г) птахи.

  1. Розмістіть тварин згідно з довжиною тіла у послідовності від найменшої до найбільшої (1 б.):

а) сіра ропуха; б) гадюка;

в) синій кит; г) ланцетник.

  1. Розмістіть рослини згідно з кількістю пелюсток квіток у послідовності від найбільшої до найменшої (1 б.):

а) лілія; б) грицики;

в) жито; г) картопля.

Рівень 2. (3 бали)

  1. Перелічіть критерії виду. Охарактеризуйте морфологічний критерій. (1 б.)

  1. Установіть відповідність між групою вищих рослин і представниками. (1 б.)

А Справжні мохи 1 молодильники, баранець

Б Папороті 2 сфагнум, політрих

В Хвойні 3 тис, туя, кипарис

Г Квіткові 4 магнолія, робінія

5 щитник, орляк

  1. Установіть відповідність між тваринами та систематичними групами, до яких вони належать (1 б.)

А) Клас Амфібії Б) Клас Птахи

В) Клас Рептилії Г) Клас Ссавці

Г) Надклас Риби

Рівень 3. (3 бали)

  1. Укажіть назви таксонів, що характеризують систематичне положення зображеної тварини. (1,5 б.)

А. Вид Б. Клас В. Тип

  1. Равлик виноградний 1. Двостулкові 1. Членистоногі

  2. Слизун чорний 2. Черепашкові 2. Хордові

  3. План арія молочна 3. Черевоногі 3. Молюски

  4. Беззубка річкова 4. Головоногі 4. Слизовики

  1. Визначте систематичне положення зображеного на рисунку організму (1,5 б.)

А. Відділ Б. клас В. Родина

  1. Папоротеподібні 1. Хвойні 1. Розові

  2. Голонасінні 2. Однодольні 2. Айстрові

  3. Покритонасінні 3. Дводольні 3. Пасльонові

Рівень 4. (3 бали)

  1. Опишіть роль безхребетних тварин у екосистемах та житті людини. Запишіть систематичне положення одного з представників (1,5 б.)

  1. Складіть коротку характеристику організму за критеріями виду. (вид обирайте самостійно) (1,5 б.)

Контрольна робота за темою «Біорізноманіття» 10 клас Варіант 2

Рівень 1 (3 бали)

  1. Представником відділу Мохоподібні є (0,5 б.):
    а) верба; б) модрина;
    в) сфагнум; г) орляк.

  1. Одне передсердя й один шлуночок мають (0,5 б.):
    а) земноводні; б) рептилії;
    в) риби; г) ссавці.

  1. Розмістіть тварин згідно з масою їх тіла у послідовності від найменшої до найбільшої (1 б.):

а) кашалот; б) білий ведмідь;

в) великий строкатий дятел; г) людина.

  1. розмістіть рослини згідно з кількістю пелюсток квіток у послідовності від найбільшої до найменшої (1 б.):

а) пшениця; б) капуста;

в) тюльпан; г) вишня.

Рівень 2. (3 бали)

  1. Перелічіть критерії виду. Охарактеризуйте географічний критерій (1 б.)

  1. Установіть відповідність між групою справжніх тварин і представникам (1 б.)

А Жалкі 1 Венерин пояс, мнеміопсис

Б Плоскі черви 2 Аскариди, гострики

В Круглі черви 3 Дафнії, комарі

Г Членистоногі 4 Планарії, сисуни

5 Актинії, гідри

  1. Установіть відповідність між тваринами та систематичними групами, до яких вони належать (1 б.)

А) Тип Кільчасті черви Б) Тип Круглі черви

В) Тип Молюски Г) Клас Павукоподібні

Г) Клас Комахи

Рівень 3 (3 бали)

  1. Укажіть правильне твердження щодо зображеного організму (1,5 б.)

До складу за способом в екосистемах

клітинної живлення є належить до

стінки функціональної групи

входить

  1. Мурен 1. Фототрофом 1. Продуценти

  2. Крохмаль 2. Хемотрофом 2. Консументи

  3. Целюлоза 3. Міксотрофом 3. Редуценти

  1. Схарактеризуйте зображену тварину за наведеними ознаками й укажіть ряд, до якого вона належить (1,5 б.)

А. кількість камер Б. тип В. клас

серця

  1. Дві 1. Членистоногі 1. Комахоїдні

  2. Три 2. Кишковопорожнинні 2. Гризуни

  3. чотири 3. Хордові 3. Хижі

Рівень 4. (3 бали)

  1. Опишіть роль насінних рослин у екосистемах та житті людини. Запишіть систематичне положення одного з представників. (1,5 б.).

  1. Складіть коротку характеристику організму за критеріями виду. (вид обирайте самостійно) (1,5 б.).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
1
2
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!