Контрольна робота з теми "Билини і балади"

Опис документу:
Контрольна робота містить завдання початкового, середнього, достатнього та високого рівнів. Завдання допоможуть перевірити рівень засвоєння учнями теми "Билини та балади". Мета уроку: здійснити контроль знань за вивченою темою; розвивати писемне зв’язне мовлення, творчі здібності учнів; виховувати серйозне ставлення до самостійної роботи та почуття відповідальності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна робота №1

«ВСТУП». «БИЛИНИ І БАЛАДИ»

І варіант

Початковий рівень

1. Що Ілля Муромець зробив із Солов’єм – розбійником?

а) відрубав буйну голову; б)прикував ланцюгами; в)вигнав з країни.

2. Історія Київської Русі відображена в…

А) байках; б) билинах) в) літописах.

  3. Указати, хто не належить до билинних героїв.

А) Василь Буслаєв; б) Святогор; в) король Лір.

   4. За тематикою балади бувають…

А)фантастичними; б) реалістичними; в) романтичними.

   5. «Король Лір і його дочки» - це…

А) староанглійська; б) старофранцузька; в) старошотландська балада.

   6. Що знайшов королівський васал (балада Р.Стівенсона «Вересовий трунок»)?

а) двох броварів; б)бочки з вересовим трунком; в) рецепт вересового трунку.

Середній рівень

   7. Установити відповідність між письменниками і країнами.

1 Ф.Шиллер                   А Шотландія

2 А.Міцкевич                 Б Росія

3 Р.Стівенсон                 В Німеччина

                                         Г Польща

   8.Установіть відповідність між героєм та рисою характеру

1 Ілля Муромець А. Любов до батька

2 Король Лір Б. Вірність рідній землі

3 Корделія В. Прагнення захопити чужу землю

Г. Егоїзм

   9. Установити відповідність між твором і цитатою.

1 «Вересовий трунок»    А «Той погляд щастя йому обіцяє…»

2 «Світязь»                       Б «Не смію я честь продавати…»

3 «Рукавичка»                  В «Не відаєш ран ти у грізній броні…»

                                           Г  «Що нам – неволю ганебну прийняти…»

Достатній рівень

10. Розкажіть про основні цикли билин і стисло охарактеризуте їх.

11. Охарактеризуйте образ Робіна Гуда.

Високий рівень

Виконайте одне із завдань на вибір

1) Напишіть твір – мініатюру на тему «Мій улюблений герой літературної балади».

2) Дайте розширену відповідь на питання «Чому образ короля Ліра з однойменної балади відносять до вічних образів?»

3) Охарактеризуйте образ Іллі Муромця як захисника Київської Русі

ІІ варіант

Початковий рівень

1.Чому старий пикт із балади Р.Стівенсона «Вересовий трунок» не відкрив королю секрет трунку?

а)вважав це зрадою народу; б)загубив рецепт; в)хотів рецепт продати.

2. Образами - символами у баладі А. Міцкевича «Світязь» є :

а)білі лілії, вода; б)золота стріла, ріжок; в) гусла, ліра.

   3. Вказати, хто не належить до билинних героїв.

А) Садко; б) Робін Гуд; в) Дунай.

   4. Балада є жанром…

А) фантастичним; б) ліро-епічним; в) історичним.

   5. Соловей Розбійник засвистів на повний свист бо:

А) прочував свій кінець; Б) щоб залякати князя Володимира; В) хотів похизуватися.

   6. Вказати героя, який виступив у Ноттінгемі під іменем Одноокий.

А) Гай Гісборн; б) Робін Гуд; в) Віллі Стютлі.

Середній рівень

   7. Установити відповідність між письменниками і творами.

1 Ф.Шиллер                            А «Вересовий трунок»

2 А.Міцкевич                          Б «Пісня про віщого Олега»

3 Р.Стівенсон                          В «Світязь»

                                                  Г «Рукавичка»

8. Установити відповідність між героєм і твором.

1 Кунігунда                            А «Король Лір»

2 Корделія                           Б «Рукавичка»

3 пікт                          В «Світязь»

                                                  Г «Вересовий трунок»

9. Установити відповідність між твором і цитатою.

1 «Вересовий трунок»    А «Їхав король шотландський…»

2 «Світязь»                       Б «Король дав знак рукою…»

3 «Рукавичка»                  В «Князь їде полям на вірнім коні…»

                                           Г «Сили ж у князя немає…»

Достатній рівень

10. Розкажіть про жанр балади, та її основні особливості.

11. Охарактеризуйте образ Делоржа із балади «Рукавичка»

Високий рівень

Виконайте одне із завдань на вибір

1) Напишіть твір – мініатюру на тему «Мій улюблений герой літературної балади».

2) Дайте розширену відповідь на питання «Чому образ короля Ліра з однойменної балади відносять до вічних образів?»

3) Охарактеризуйте образ Іллі Муромця як захисника Київської Русі

Відповідь.

І варіант.

1 – а, 2 – б, 3 – в, 4 – а, 5 – а, 6 – а.

7: 1 – В, 2 – Г, 3 – А.

8: 1 – Б, 2 – Г, 3 – А.

9: 1 – Б, 2 – Г, 3 – А.

ІІ варіант

1 – а , 2 – а, 3 – б, 4 – б, 5 – а, 6 – в.

7: 1 – Г, 2 – В, 3 – А.

8: 1 – Б, 2 – А, 3 – Г.

9: 1 – А, 2 – Г, 3 – Б.

Оцінювання.

1 – 6 завдання – 0.5*6=3 бали

7 – 9 завдання – 3*1=3 бали

10 – 11 – 2 *1.5=3 бали

12 завдання – 3 бали

Разом – 12 балів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.