і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • КОНТРОЛЬНА РОБОТА З РОЗДІЛУ « СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ. РЕЧЕННЯ. ГОЛОВНІ І ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ»

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З РОЗДІЛУ « СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ. РЕЧЕННЯ. ГОЛОВНІ І ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ»

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

КОНТРОЛЬНА РОБОТА З РОЗДІЛУ « СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ. РЕЧЕННЯ. ГОЛОВНІ І ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ»

Мета: перевірити знання учнів з тем: «Словосполучення», «Речення,

його граматична основа», «Другорядні члени речення»;  розвивати вміння школярів виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення та увагу; виховувати самостійність. 

Форма проведення контрольної роботи: виконання завдань тестового характеру.

Тип уроку: урок оцінювання навчальних досягнень учнів.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

II. Ознайомлення з темою, метою та завданнями уроку

ІІІ. Підготовча робота

Мотивація навчальної діяльності. Ознайомлення з критеріями оцінювання тестових завдань і вимог до написання творчого завдання. Проведення інструктажу щодо виконання контрольної роботи.

VI. Виконання завдань тестового характеру за варіантами

Варіант 1

Завдання 1-6 мають по три варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді (0, 5 балів)

  1. Позначити рядок, який містить словосполучення:

а) із гущавини;

б) чується голос;

в) визнати помилку.

  1. Позначити рядок, який містить поширене словосполучення:

а) долітало скрекотання сорок;

б) увійшли до лісової сторожки;

в) зник у лісі.

  1. Позначити словосполучення, у якому правильно виділено головне слово:

а) зготувати сніданок;

б) червона хустка;

в) швидко змахнув.

  1. У якому реченні виділене слово є означенням?

а) Сонце вже ховалось за гори.

б) Узгір'я хмариною спускалось в море.

в) Повіяв ранковий вітер.

  1.  Яке речення є спонукальним? 

а) Нарешті прийшло літо!

2

б) Не бійтесь заглядати у словник.

в) Синичко-сестричко, де твоє гніздечко?

  1. Позначте речення, у якому граматична основа складається з одного головного члена:

а) Це красується орел.

б) Над верхів’ям сосен ми бачимо величезного птаха з розпростертими крилами.

в) У лісі чути розмірений стукіт дятлів.

Завдання 7-8 передбачають встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позначений цифрою.

(2 бали)

7.  Установіть відповідність між словом та його синтаксичною роллю

а) підмет;                1.Вранішнє сонце яскраво освітило небо.

б) означення; 2.Вранішнє сонце яскраво освітило небо.

в) обставина;         3.Вранішнє сонце яскраво освітило небо.

г) присудок.  4. Вранішнє сонце яскраво освітило небо.

5.Вранішнє сонце яскраво освітило небо.

8.Установіть відповідність між синтаксичною конструкцією та її характеристикою:

а) непоширене словосполучення; 1.Стрункі та високі дерева.

б) поширене словосполучення; 2.Осіннє небо.

в) непоширене двоскладне речення; 3.Дрімає ліс.

г) поширене односкладне речення; 4.Залило водою луки.

5.В лісі.

9. Написати невеликий твір-опис у художньому стилі на тему «Осінній ліс».

Підкреслити граматичні основи з речень. (5 балів)

Варіант 2

Завдання 1- 6 мають по три варіанти відповіді, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді (0, 5 балів)

  1. Позначити рядок, який містить словосполучення:

а) Величезний птах;

б) на дереві;

в) гріє сонце.

  1. Позначити рядок, який містить поширене словосполучення:

а) під кущем;

б) чарівний та сонячний день;

в) ялинка та сосна.

  1. Позначити словосполучення, у якому правильно виділено головне слово:

а) ринув у небо;

б) свіже повітря;

в) спочити в дорозі.

  1. У якому реченні виділене слово є додатком?

а) Летять у далекий вирій гуси.

3

б) Кожна травичка на своєму корені росте.

в) Вишиває осінь золоті квітки.

  1.  Яке речення є спонукальним? 

а) Вдома і стіни гріють.

б) Із дерев спадають жовті ягідки. 

в) Намагається зробити все добре.

  1. Позначте речення, у якому граматична основа складається з одного головного члена:

а) У лісі зовсім стемніло.

б) Орел хотів на льоту вдарити суперника в бік.

в) На землі і в повітрі білів сніг.

Завдання 7-8 передбачають встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позначений цифрою.

(2 бали)

7.  Установіть відповідність між словом та його синтаксичною роллю

а) підмет;                1.Пишний сад задоволено ряснів плодами.

б) означення; 2.Пишний сад задоволено ряснів плодами.

в) обставина;         3.Пишний сад задоволено ряснів плодами.

г)  присудок.  4.Пишний сад задоволено ряснів плодами.

5.Пишний сад задоволено ряснів плодами.

8.Установіть відповідність між синтаксичною конструкцією та її характеристикою:

а) непоширене словосполучення; 1.Снігами землю замело.

б)поширене словосполучення; 2.Настав вечір.

в) непоширене двоскладне речення; 3.Хитрий та веселий боровик.

г) поширене односкладне речення; 4.Густолиста яворина.

5.На дереві.

9. Написати невеликий твір-опис у художньому стилі на тему «Літній сад».

Підкреслити граматичні основи всіх речень. (5 балів)

V. Організований збір зошитів для контрольних робіт

VІ. Відповіді на запитання, що виникли в учнів під час виконання тестових завдань

VІІ. Домашнє завдання

Скласти висловлювання на тему «Улюблене свято моєї родини». Виписати з нього будь-яке речення, виділити граматичну основу, підкреслити другорядні члени речення, зробити синтаксичний розбір одного із словосполучень.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
перевірити знання учнів з тем: «Словосполучення», «Речення, його граматична основа», «Другорядні члени речення»; розвивати вміння школярів виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення та увагу; виховувати самостійність.
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    312
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    SV677171
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти