Контрольна робота з природознавства № 6, 3 клас

Опис документу:
Розроблені завдання для контрольної роботи з природознавства у 3 класі спрямовані на засвоєння вивченого про людський організм, його складові; яку роботу виконують окремі органи; про процеси травлення та кровообігу; про шлях, який проходять повітря чи їжа в організмі людини; про органи чуття; про корисне харчування і гартування свого тіла.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна робота №6 «Людина та її організм» В. І

Прізвище _____________________________________

1.Стравохід, шлунок, кишечник, ротова порожнина – це органи:

а) нервової системи

б) кровоносної системи

в) травної системи

2. Познач орган, у якому кров збагачується киснем.

а) шлунок б) легені в) серце

3. Подрібнення їжі відбувається:

а) у шлунку б) в ротовій порожнині в) в кишечнику

4. Закінчіть речення.

Процес перетворення їжі на поживні речовини, які засвоюються організмом для отримання енергії та розвитку тіла - ______________

5. Установи послідовність між органами чуттів та тим, що вони сприймають.

Стукіт дятла  ніс

Червоний мак  вуха

Запашна троянда   язик

Долька лимона   очі

6. Познач цифрами послідовність проходження повітря органами дихання.

___ трахея

___ гортань

____ носова порожнина

____ бронхи

____ легеневі «мішки»

7. Напиши, як харчуватися з користю для здоров’я.

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

Контрольна робота №6 «Людина та її організм» В. ІІ

Прізвище _____________________________________

1.Бронхи, трахея, гортань, носова порожнина – це :

а) нервової системи

б) система органів дихання

в) травної системи

2. Всмоктування розщеплених поживних речовин і води відбувається:

а) кишечник б) шлунок в) стравохід

3. При диханні повітря очищується від пилу й зігрівається:

а) в легенях б) в носовій порожнині в) у бронхах

4. Закінчіть речення.

Рух тіла людини забезпечують - _________________________

5. Установи послідовність між органами чуттів та тим, що вони сприймають.

Холодна вода   вуха

Шум вітру   язик

Веселка  шкіра

Солодкий виноград  очі

6. Пронумеруй органи травлення в тій послідовності, як ними проходить їжа.

___ товста кишка

____ стравохід

____ ротова порожнина

____ пряма кишка

____ глотка

____ тонка кишка

____ шлунок

7. Напиши, як забезпечити свій організм свіжим, чистим повітрям.

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

____________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн