Контрольна робота з геометрії для 7 класу: «Паралельні та перпендикулярні прямі» + Відповіді

Опис документу:
Контрольна робота № 3 «Паралельні та перпендикулярні прямі» в двох варіантах, на індивідуальних аркушах. Містить шість тестових запитань на вибір правильної відповіді, та блок для внесення відповідей. 7-8 завдання на достатній рівень та 9 завдання високого рівня. + Відповіді та підказки! (відповіді до тестів, відмічені зірочами, у відповідних комірках)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата___________ Клас___________П.І.___________________________________

Контрольна робота № 3 «Паралельні та перпендикулярні прямі»

Варіант 1

  1. Як називаються кути 1 і 2, зображені на рисунку?

  1. Внутрішні односторонні

  2. Відповідні

  3. Вертикальні

  4. Внутрішні різносторонні

  1. На рисунку прямі a та b паралельні, пряма c – січна.

Назвіть кут, який дорівнює < 1 при будь-якому

положенні прямої с.

  1. < 6

  2. < 4

  3. < 5

  4. <8

  1. Дві прямі перетнуті третьою. Якими

можуть бути градусні міри внутрішніх

різносторонніх кутів, щоб дані прямі були паралельними?

  1. 450 і 1350

  2. 350 і 340

  3. 1800 і 00

  4. 750 і 750

  1. Перпендикуляром, проведеним із точки J до прямої BA, є:

  1. JS

  2. JK

  3. AJ

  4. BJ

  1. Прямі АВ і СD перпендикулярні, та перетинаються в точці О.

У внутрішній області кута АОD, через точку О проведено

пряму MN. Знайдіть величину кута АON, якщо кут MOD = 200

  1. 200

  2. 1100

  3. 1600

  4. 700

  1. Вкажіть правильне твердження:

  1. Перпендикулярні відрізки завжди мають спільну точку

  2. Перпендикулярні прямі завжди мають спільну точку

  3. Перпендикулярні промені завжди мають спільну точку

  4. Перпендикулярні промінь та відрізок завжди мають спільну точку

  1. Розв’яжіть задачу:

Кут 1 дорівнює куту 2. Доведіть, що прямі a і b паралельні.

Підказка: <3=<4 Внутрішні різносторонні….

  1. Розв’яжіть задачу за рисунком.

Відомо,що <3=<4, а кут 1 на 500

більший за кут 2.

Знайдіть кути 1 та 2.

Відповіді:

<3=<4. Прямі a та b паралельні.

<1=1150

<2=350

  1. Розв’яжіть задачу.

Кут між прямими а і b, що перетинаються, утричі менший від суміжного з ним кута. Знайдіть кут між прямою а прямою с, що проходить через точку перетину прямих а і b перпендикулярно до прямої b.

Відповідь: шуканий кут 450.

Дата___________ Клас___________П.І.___________________________________

Контрольна робота № 3 «Паралельні та перпендикулярні прямі»

Варіант 2

  1. Як називаються кути 1 і 2, зображені на рисунку?

  1. Внутрішні односторонні

  2. Відповідні

  3. Вертикальні

  4. Суміжні

  1. На рисунку прямі a та b паралельні, пряма c – січна.

Назвіть кут, який дорівнює < 8 при будь-якому

положенні прямої с.

  1. < 9

  2. < 4

  3. < 2

  4. <5

  1. Дві прямі перетнуті третьою. Якими

можуть бути градусні міри внутрішніх

односторонніх кутів, щоб дані прямі були паралельними?

  1. 450 і 1350

  2. 350 і 340

  3. 1800 і 00

  4. 750 і 750

  1. Перпендикуляром, проведеним із точки К до прямої BA, є:

  1. КS

  2. АK

  3. КJ

  4. BК

  1. Прямі АВ і СD перпендикулярні, та перетинаються в точці О.

У внутрішній області кута АОD, через точку О проведено

пряму MN. Знайдіть величину кута MOD, якщо кут АON = 1100

  1. 200

  2. 1100

  3. 1600

  4. 700

  1. Вкажіть правильне твердження:

  1. Якщо внутрішні односторонні кути рівні, то

прямі паралельні

  1. При перетині прямих січною, сім утворених кутів можуть

бути рівними

  1. Сума відповідних кутів 1800

  2. Якщо внутрішні різносторонні кути рівні, то прямі паралельні

  1. Розв’яжіть задачу:

Сума кутів 1 та 2 дорівнює 1800. Доведіть, що прямі a і b паралельні.

* Кут 1 та 2 відповідні

  1. Розв’яжіть задачу за рисунком.

Відомо,що <3=<4, а кут 1 на 400

більший за кут 2.

Знайдіть кути 1 та 2.

Відповіді:

<3=<4. Прямі a та b паралельні.

<1=1400

<2=700

  1. Розв’яжіть задачу.

Кут між прямими а і b, що перетинаються, удвічі менший від суміжного з ним кута. Знайдіть кут між прямою а прямою с, що проходить через точку перетину прямих а і b перпендикулярно до прямої b.

Відповідь: шуканий кут 300.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Дата___________ Клас___________П.І.___________________________________

Контрольна робота № 3 «Паралельні та перпендикулярні прямі»

Варіант 1

  1. Як називаються кути 1 і 2, зображені на рисунку?

  1. Внутрішні односторонні

  2. Відповідні

  3. Вертикальні

  4. Внутрішні різносторонні

  1. На рисунку прямі a та b паралельні, пряма c – січна.

Назвіть кут, який дорівнює < 1 при будь-якому

положенні прямої с.

  1. < 6

  2. < 4

  3. < 5

  4. <8

  1. Дві прямі перетнуті третьою. Якими

можуть бути градусні міри внутрішніх

різносторонніх кутів, щоб дані прямі були паралельними?

  1. 450 і 1350

  2. 350 і 340

  3. 1800 і 00

  4. 750 і 750

  1. Перпендикуляром, проведеним із точки J до прямої BA, є:

  1. JS

  2. JK

  3. AJ

  4. BJ

  1. Прямі АВ і СD перпендикулярні, та перетинаються в точці О.

У внутрішній області кута АОD, через точку О проведено

пряму MN. Знайдіть величину кута АON, якщо кут MOD = 200

  1. 200

  2. 1100

  3. 1600

  4. 700

  1. Вкажіть правильне твердження:

  1. Перпендикулярні відрізки завжди мають спільну точку

  2. Перпендикулярні прямі завжди мають спільну точку

  3. Перпендикулярні промені завжди мають спільну точку

  4. Перпендикулярні промінь та відрізок завжди мають спільну точку

  1. Розв’яжіть задачу:

Кут 1 дорівнює куту 2. Доведіть, що прямі a і b паралельні.

  1. Розв’яжіть задачу за рисунком.

Відомо,що <3=<4, а кут 1 на 500

більший за кут 2.

Знайдіть кути 1 та 2.

  1. Розв’яжіть задачу.

Кут між прямими а і b, що перетинаються, утричі менший від суміжного з ним кута. Знайдіть кут між прямою а прямою с, що проходить через точку перетину прямих а і b перпендикулярно до прямої b.

Оцінка:______

Дата___________ Клас___________П.І.___________________________________

Контрольна робота № 3 «Паралельні та перпендикулярні прямі»

Варіант 2

  1. Як називаються кути 1 і 2, зображені на рисунку?

  1. Внутрішні односторонні

  2. Відповідні

  3. Вертикальні

  4. Суміжні

  1. На рисунку прямі a та b паралельні, пряма c – січна.

Назвіть кут, який дорівнює < 8 при будь-якому

положенні прямої с.

  1. < 9

  2. < 4

  3. < 2

  4. <5

  1. Дві прямі перетнуті третьою. Якими

можуть бути градусні міри внутрішніх

односторонніх кутів, щоб дані прямі були паралельними?

  1. 450 і 1350

  2. 350 і 340

  3. 1800 і 00

  4. 750 і 750

  1. Перпендикуляром, проведеним із точки К до прямої BA, є:

  1. КS

  2. АK

  3. КJ

  4. BК

  1. Прямі АВ і СD перпендикулярні, та перетинаються в точці О.

У внутрішній області кута АОD, через точку О проведено

пряму MN. Знайдіть величину кута MOD, якщо кут АON = 1100

  1. 200

  2. 1100

  3. 1600

  4. 700

  1. Вкажіть правильне твердження:

  1. Якщо внутрішні односторонні кути рівні, то

прямі паралельні

  1. При перетині прямих січною, сім утворених кутів можуть

бути рівними

  1. Сума відповідних кутів 1800

  2. Якщо внутрішні різносторонні кути рівні, то прямі паралельні

  1. Розв’яжіть задачу:

Сума кутів 1 та 2 дорівнює 1800. Доведіть, що прямі a і b паралельні.

  1. Розв’яжіть задачу за рисунком.

Відомо,що <3=<4, а кут 1 на 400

більший за кут 2.

Знайдіть кути 1 та 2.

  1. Розв’яжіть задачу.

Кут між прямими а і b, що перетинаються, удвічі менший від суміжного з ним кута. Знайдіть кут між прямою а прямою с, що проходить через точку перетину прямих а і b перпендикулярно до прямої b.

Оцінка:______

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.