Контрольна робота з алгебри у 8 класі "Степінь із цілим показником. Стандартний вигляд числа. Функція у=к/х"

Опис документу:
Завдання контрольної роботи з алгебри у 8 класі "Степінь із цілим показником. Стандартний вигляд числа. Функція у=к/х" за чотирма рівнями складності (з вибором однієї правильної відповіді, з короткою відповіддю, з повним розв'язанням" у чотирьох варіантах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3

з теми «Степінь із цілим показником. Стандартний вигляд числа. Функція »

п/п

К-сть балів за правильне виконання

ВАРІАНТ 1

ВАРІАНТ 2

1 бал

А

Б

В

Г

А

Б

В

Г

1 бал

Укажіть число, записане у стандартному вигляді:

А

Б

В

Г

Укажіть число, записане у стандартному вигляді:

А

Б

В

Г

1 бал

Укажіть функцію, що є оберненою пропорційністю:

А

Б

В

Г

Укажіть функцію, що є оберненою пропорційністю:

А

Б

В

Г

1 бал

Обчисліть:

1) ; 2) ;

3); 4) .

Обчисліть:

1) ; 2) ;

3); 4) .

1 бал

Спростіть вираз:

1) ;

2) .

Спростіть вираз:

1) ;

2) .

1 бал

Подайте число у стандартному вигляді:

1) ; 2) ;

3) ; 4) .

Подайте число у стандартному вигляді:

1) ; 2) ;

3) ; 4) .

2 бали

Подайте у вигляді виразу, який не містить степеня з від’ємним показником:

1) ;

2) .

Подайте у вигляді виразу, який не містить степеня з від’ємним показником:

1) ;

2) .

2 бали

Побудуйте графік функції . Користуючись графіком, знайдіть:

1) значення функції, якщо значення аргументу дорівнює ;

2) значення аргументу, при яких функція дорівнює ;

3) значення аргументу, при яких функція набуває відємних значень; додатних значень.

Побудуйте графік функції . Користуючись графіком, знайдіть:

1) значення функції, якщо значення аргументу дорівнює ;

2) значення аргументу, при яких функція дорівнює ;

3) значення аргументу, при яких функція набуває відємних значень; додатних значень.

2 бали

Скоротіть дріб:

1) ; 2) .

Скоротіть дріб:

1) ; 2) .

Примітки:

Завдання (№№ 1-3) з вибором однієї правильної відповіді вважається виконаним правильно, якщо учень указав лише одну літеру, якою позначено правильну відповідь.

Завдання (№№ 4-6) з короткою відповіддю вважається виконаним правильно, якщо записано правильну відповідь.

Завдання (№№ 7-9) з повним розв’язанням вважається виконаним правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язання і дав правильну відповідь.

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3

з теми «Степінь із цілим показником. Стандартний вигляд числа. Функція »

п/п завдання

К-сть балів за правильне виконання

ВАРІАНТ 3

ВАРІАНТ 4

1 бал

А

Б

В

Г

А

Б

В

Г

1 бал

Укажіть число, записане у стандартному вигляді:

А

Б

В

Г

Укажіть число, записане у стандартному вигляді:

А

Б

В

Г

1 бал

Укажіть функцію, що є оберненою пропорційністю:

А

Б

В

Г

Укажіть функцію, що є оберненою пропорційністю:

А

Б

В

Г

1 бал

Обчисліть:

1) ; 2) ;

3); 4) .

Обчисліть:

1) ; 2) ;

3); 4) .

1 бал

Спростіть вираз:

1) ;

2) .

Спростіть вираз:

1) ;

2) .

1 бал

Подайте число у стандартному вигляді:

1) ; 2) ;

3) ; 4) .

Подайте число у стандартному вигляді:

1) ; 2) ;

3) ; 4) .

2 бали

Подайте у вигляді виразу, який не містить степеня з від’ємним показником:

1) ;

2) .

Подайте у вигляді виразу, який не містить степеня з від’ємним показником:

1) ;

2) .

2 бали

Побудуйте графік функції . Користуючись графіком, знайдіть:

1) значення функції, якщо значення аргументу дорівнює ;

2) значення аргументу, при яких функція дорівнює ;

3) значення аргументу, при яких функція набуває відємних значень; додатних значень.

Побудуйте графік функції . Користуючись графіком, знайдіть:

1) значення функції, якщо значення аргументу дорівнює ;

2) значення аргументу, при яких функція дорівнює ;

3) значення аргументу, при яких функція набуває відємних значень; додатних значень.

2 бали

Скоротіть дріб:

1) ; 2) .

Скоротіть дріб:

1) ; 2) .

Примітки:

Завдання (№№ 1-3) з вибором однієї правильної відповіді вважається виконаним правильно, якщо учень указав лише одну літеру, якою позначено правильну відповідь.

Завдання (№№ 4-6) з короткою відповіддю вважається виконаним правильно, якщо записано правильну відповідь.

Завдання (№№ 7-9) з повним розв’язанням вважається виконаним правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язання і дав правильну відповідь.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.