Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Контрольна робота з алгебри та початків аналізу 11 клас екстернат

Алгебра

Для кого: 11 Клас

24.10.2020

443

14

0

Опис документу:
Контрольна робота з алгебри та початків аналізу для проведення річного оцінювання з використанням технологій дистанційного навчання учениці екстернатної форми навчання, складена за державною програмою для 11 класу відповідно до навчального плану Типової освітньої програми закладу загальної середньої освіти ІІІ ступеня (таблиця 10, наказ Міністерства освіти і нвуки України від 20.04.2018 №406)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Охтирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.

№ 4 ім. Остапа Вишні

_____________

Контрольна робота з

алгебри та початків аналізу

для проведення річного оцінювання з використанням технологій дистанційного навчання учениці екстернатної форми навчання

__________________,

складена за державною програмою для 11 класу відповідно до навчального плану Типової освітньої програми закладу загальної середньої освіти ІІІ ступеня (таблиця 10, наказ Міністерства освіти і нвуки України від 20.04.2018 №406)

учителем Сомсоненко І.О.

Частина перша

Завдання 1-6 мають чотири варіанти відповідей і тільки одна з них правильна. Оберіть правильну, на Вашу думку відповідь та позначте її.

1. Обчислити:

А

Б

В

Г

2. Обчислити:

А

Б

В

Г

5

10

3. Укажіть область визначення функції f(x) = log(7-x)

А

Б

В

Г

0

(-

7

4. Знайти загальний вигляд первісної: f(x) = x

А

Б

В

Г

4

5х + С

5. Знайти значення виразу

А

Б

В

Г

0

9

92m

92

6. Яка ймовірність того, що при одному киданні грального кубика випаде число очок, що дорівнює чотирьом?

А

Б

В

Г

1

4

1/6

7 Чому дорівнює ймовірність неможливої події?

А

Б

В

Г

0

1

8. Скільки перестановок можна утворити з букв слова «слон»?

А

Б

В

Г

4

4!

12

26

Частина друга

Розв’яжіть завдання та запишіть відповідь

9. Знайти загальний вигляд первісної f(x) = 3x-8x.

10. Розв’язати нерівність 0,20,008

11. Обчислити: а) 5!· 21

Частина третя

Розв’язання завдань 12-14 повинно мати обґрунтування.

У ньому потрібно записати послідовні логічні дії та пояснення,

зробити посилання на математичні факти, з яких випливає те

чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання

схемами, графіками, таблицями.

12. Розв’язати нерівність log(x+1) + log(2x + 1) 1.

13. Знайти площу фігури обмеженої параболою та прямою .

14. Яка ймовірність того, що навмання вибране двоцифрове число ділиться на 15 ?

_______________________(оцінка)

Голова комісії __________________/ ________________/

(підпис) (прізвище, ініціали)

Члени комісії __________________/ ________________/

(підпис) (прізвище, ініціали)

__________________/ ________________/

(підпис) (прізвище, ініціали)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.