Контрольна робота у 3 класі. Мовна тема 2.

Опис документу:
Завдання розроблені для мовної теми у 3 класі на закріплення вивченого про іменник як частину мови. Пропоную завдання на визначення іменників - назв істот чи неістот, на визначення роду, числа іменників, знаходження в реченні власних або загальних іменників, змінювання їх за питаннями.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мовна тема «Іменник» В. – І

1.Познач рядок з правильною відповіддю.

А Іменник – це слова, що називають ознаки предметів.

Б Іменник – це слова, що є назвами предметів.

В Іменник – це слова, що означають дію .

2. Познач рядок слів, які є назвами істот.

А місяць, стіл, шапка.

Б береза, яблуко, троянда

В лікар, мама, дитина

3.Іменники, до яких можна додати слова моє, воно, –

А середній рід

Б чоловічий рід

В жіночий рід

4. Познач рядок в якому записані іменники – синоніми.

А дім, хата, оселя

Б будинок, під’їзд, мешканці

В тато, брат, сестра

5. Спиши іменники. Визнач рід.

Море, лінійка, крейда, зошит, місто, альбом, ручка, жито.

6. Спиши. Підкресли загальні іменники.

Місто Ужгород, поетеса Наталя Забіла, учитель Катерина Василівна, спортсмен Сергій Бубка, озеро Світязь, корова Чорнушка, директор Степан Петрович, гора Говерла.

7. Спишіть текст. Підкресліть іменники ті, що вжиті в однині.

Цвітуть білі вишні, пахне бузок, гіацинти, нарциси. Згодом жоржини тягнуться до порога. А явори шумлять. Та найбуйніше квітує калина. Соловейко звив на ній гніздо. Він тьохкає, а калина цвіте й заглядає у вікно.

8.Утвори словосполучення, вживаючи слово білка.

Стрибає (хто?) …, хвіст (у кого?) … , дав (кому?) … , побачив (кого?) … , спостерігав (за ким?) … , шубка (на кому?)…

Мовна тема «Іменник» В. – ІІ

1. Познач рядок з правильною відповіддю.

А Іменники відповідають на питання хто? що ?

Б Іменники відповідають на питання який? яка? яке? які?

В Іменники відповідають на питання що робить? що робив? що буде робити?

2. Познач рядок слів, які є назвами неістот.

А горобець, метелик, лисиця

Б олівець, тарілка, сніг

В дівчинка, котик, черепаха

3.Іменники, до яких можна додати слова мій, він, –

А середній рід

Б чоловічий рід

В жіночий рід

4. Познач рядок в якому записані іменники – синоніми.

А їжа, корм, страва

Б пожива, тарілка, ложка

В їдальня, булочка, обід

5. Спиши іменники. Визнач рід.

Земля, небо, хліб, лісочок, яблуко, поле, книжка, курка.

6. Спиши. Підкресли власні іменники.

Місто Луцьк, поетеса Леся Українка, учитель Тамара Іванівна, спортсмен Олександр Усик, озеро Ялпуг, корова Веселка, директор Іван Васильович, гора Петрос.

7. Спишіть текст. Підкресліть іменники ті, що вжиті в множині.

Цвітуть білі вишні, пахне бузок, гіацинти, нарциси. Згодом жоржини тягнуться до порога. А явори шумлять. Та найбуйніше квітує калина. Соловейко звив на ній гніздо. Він тьохкає, а калина цвіте й заглядає у вікно.

8.Утвори словосполучення, вживаючи слово лисиця.

Крадеться (хто?) …, хвіст (у кого?) … , дав (кому?) … , побачив (кого?) …, спостерігав (за ким?) … , шубка (на кому?)…

Мовна тема «Іменник» В. – І

1.Познач рядок з правильною відповіддю.

  1. Іменник – це слова, що називають ознаки предметів.

  2. Іменник – це слова, що є назвами предметів.

  3. Іменник – це слова, що означають дію .

2. Познач рядок слів, які є назвами істот.

А місяць, стіл, шапка.

Б береза, яблуко, троянда

В лікар, мама, дитина

3. Іменники, до яких можна додати слова моє, воно, –

А середній рід

Б чоловічий рід

В жіночий рід

4. Познач рядок в якому записані іменники – синоніми.

А дім, хата, оселя

Б будинок, під’їзд, мешканці

В тато, брат, сестра

5. Спиши іменники. Визнач рід.

Море, лінійка, крейда, зошит, місто, альбом, ручка, жито.

6. Спиши. Підкресли загальні іменники.

Місто Ужгород, поетеса Наталя Забіла, учитель Катерина Василівна, спортсмен Сергій Бубка, озеро Світязь, корова Чорнушка, директор Степан Петрович, гора Говерла.

7. Спишіть текст. Підкресліть іменники ті, що вжиті в однині.

Цвітуть білі вишні, пахне бузок, гіацинти, нарциси. Згодом жоржини тягнуться до порога. А явори шумлять. Та найбуйніше квітує калина. Соловейко звив на ній гніздо. Він тьохкає, а калина цвіте й заглядає у вікно.

8.Утвори словосполучення, вживаючи слово білка.

Стрибає (хто?) …, хвіст (у кого?) … , дав (кому?) … , побачив (кого?) … , спостерігав (за ким?) … , шубка (на кому?)…

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.