Контрольна робота у 3 класі. Мовна тема 1.

Опис документу:
Розроблені завдання для мовної теми у 3 класі спрямовані на засвоєння вивченого про текст, речення; закріплення знань про види речень, встановлення зв"язку між словами у реченні, визначення головних членів; уміння добирати заголовок до тексту, розташовувати речення у правильній послідовності.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мовна тема «Текст. Речення»

Варіант 1

1. Речення – це:

а) декілька слів;

б) словосполучення;

в) група слів, що виражають закінчену думку.

2. Із запропонованих заголовків вибери той, що найбільше відповідає змістові тексту.

Був чудовий літній ранок. У повітрі кружляли ластівки. За рікою піднімалось велике червоне сонце. На річці парувала вода.

а) Ранок

б) Чудовий літній ранок

в) Літній ранок

3. Член речення, який указує, про кого або про що говориться в реченні, називається:

а) підметом;

б) присудком;

в) звертанням.

4. Визнач тип речення за метою висловлювання.

Польові та лісові мешканці заготовляють на зиму їжу.

а) Спонукальне; б) питальне; в) розповідне.

5. Розташуй речення в такій послідовності, щоб утворився текст.

Запиши утворений текст.

□ Улюбленою співункою стала.

□ Років п'ятсот тому канарку завезли в Європу моряки.

□ А назва її збереглася на честь Канарських островів.

□ Чужинку добре зустріли, подбали про неї, і вона зробилась свійською пташкою.

6. Зі слів рядка склади і запиши речення. Підкресли підмет і присудок.

Синичка, дереві, сиділа, на, маленька.

7. Установи зв'язки між словами такого речення:

Яскраве сонце світить у віконце.

(Що?)_________________( що робить?)________________,

___________( яке?)__________________,

___________( куди?)_________________.

8. Слова бабуся, подруга запиши у формі звертання. З цими звертаннями склади і запиши речення.

Мовна тема «Текст. Речення»

Варіант 2

1. Текст – це:

а) речення, записані послідовно;

б) кілька речень, розміщені послідовно та пов'язані за змістом;

в) декілька речень.

2. Із запропонованих заголовків вибери той, що найбільше відповідає змістові тексту.

Зима. Білою скатертиною вкрилася земля. Височіють снігові замети. Ліс одягнув важкі шапки і притих.

а) Снігові замети

б) Зимовий ліс

в) Зима

3. Член речення, який відповідає на питання що робить? що зробить? що робив? що робили?, називається:

а) підметом;

б) присудком;

в) звертанням.

4. Визнач тип речення за метою висловлювання.

Як тварини готуються до зими?.

а) Питальне; б) розповідне; в) спонукальне.

5. Розташуй речення в такій послідовності, щоб утворився текст. Запиши утворений текст.

□ І всі курчата залізли до неї під крилечко.

□ Раптом як лине дощик.

□ Ходила квочка з курчатами у дворі.

□ Квочка мерщій на землю присіла, пір'ячко розчепірила й заквоктала.

6. Зі слів рядка склади і запиши речення. Підкресли підмет і присудок.

Вбралася, у, сукню, берізка, жовту .

7. Установи зв'язки між словами такого речення:

З поля повіяв легенький вітерець.

(Що?)_________________( що зробив?)________________,

___________( який?)__________________,

___________( звідки?)_________________.

8. Слова брат, дідусь запиши у формі звертання. З цими звертаннями склади і запиши речення.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.