Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Гостра травма та посттравматичні стресові розлади: особливості роботи з дітьми
»
Взяти участь Всі події

Контрольна робота. Творчість Творчість О. Стороженка, Б.Лепкого, Л.Костенко

Українська література

Для кого: 7 Клас

14.05.2022

20

1

0

Опис документу:

Перевірити засвоєння учнями творчості О. Стороженка, Б.Лепкого, Л. Костенко, вміння аналізувати прочитані твори, робити висновки. Формувати загальнолюдські цінності. Виявляти уявне, фантастичне і реальне у творах.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Контрольна робота №4

Творчість О. Стороженка, Б.Лепкого, Л.Костенко

І рівень

(1 -12 питання по 0,5 б)






1. На питання дитини “Що таке щастя?” мати відповіла, що це:

А радість і задоволення;

Б гармонія з оточуючим тебе світом;

В доля.

Г добро

2. На яке народне свято вирішило парубоцтво шукати скарб?

А) Великдень;

Б) Зелені свята;

В) Івана Купала.

Г) Різдво

3. Вирушаючи на пошуки скарбу, хлопці заспівали:

А) козацької;

Б) стрілецької;

В) чумацької.

Г) бурлацької

4. Якою приказкою закінчується твір “Скарб” О. Стороженка?

А) “Хто багато бажає, той щасливим не буде”;

Б) “Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливим”;

В) “Хвалить шинкар п’яницю, а дочки своєї за його не віддасть!”

5. Хазяїна хати, де жила мишка, вона характеризувала так:

А) “Така сумлінна і порядна людина”;

Б) “О, мій господар дуже страшний”;

В) “Я його дуже поважаю і ціную”.

6. Що, на думку господаря, гарно пахне?

А) гроші;

Б) квіти біля хати;

В) страви з м’яса.

Г) молоко.

7. “Добре, що діти сплять, а то ще б навчилися… як люди”:

А) брехати;

Б) обмовляти;

В) заздрити.

Г) битися

8. “Нащо крилатим під ногами…”:

А) крижина;

Б) грунт;

В) вода.

Г) багатство

9. За жанром “Чайка на крижині”:

А) вірш;

Б) поема;

В) поезія в прозі.

Г) новела

10. З чого, на думку поетеси, зроблені крила у людини?

А) зі сміливості;

Б) з чесності;

В) з пуху;

Г) з радості


11. Рядки Сусід сказав, що миші ті якраз
Такої шкоди не чинили зроду,
Що в господарстві наче все гаразд,
А йдеться швидше про моральну шкоду, - є у творі

А «Скарб»
Б «Мишка»
В «Чайка на крижині»
Г «Кольорові миші»


12. Словами «Живе на землі, / Сама не літає,/ А крила має, / А крила має!», описано

А чайку
Б горобця
В людину
Г лебедя







ІІ рівень (3 завдання по 1 балу, усього 3 бали)
13. Установіть відповідність між сюжетними складовими та уривками з казки «Мишка»

1 зав'язка
2 розвиток дії
3 кульмінація
4 розв'язка


А «Була собі мишка»
Б «Моргнула на дітей, і вони шнурочком вибігли крізь відчинені двері на поле»
В « - От бачиш, і війна на щось придасться… Розбагатіємо…» - і ховає гроші в ящик під ліжко
Г «В хаті чужим духом пахне»
Д «А жінка говорила, мовби за труною ішла: - Змилосердіться…У мене хора дитина… Най би хоч перед смертю напилося…»
14. Прочитайте уривок з твору. Запишіть назву твору, прізвище автора. Визначте художні засоби, використані в уривку.
«Ні, панове, по-моєму, той тільки щасливий, хто другому не завидує, а дякує бога за те, що він йому послав,— той, кого Господь благословив на добрі діла, що розкинулись вони по світу, як розрослась пшениця на добре виораній ниві. Нагодує вона і пахаря, і його сусідів, попаде од неї скибка і старцеві в торбу. Не той тільки щасливий, що сам натріскається і виспиться, а той, що й другого нагодує і заспокоїть, бо у такого і душа буде не голодна.»
Назва ………………………………………….
Автор ………………………………………..
Художні засоби ………………………………………………………………………………………
15. Запишіть твір і автора
Оповідання ………………………………………………
Казка ………………………………………………………..
Диптих ……………………………………………………………….
ІІІ рівень ( 1,5 бала за кожну правильну відповідь, усього 3 бали)
16. Які дві сили ведуть боротьбу у вірші Л.Костенко «Кольорові миші»? Яка перемагає?
17. Чи потрібні людині крила?



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили