Перевірити засвоєння учнями творчості О. Стороженка, Б.Лепкого, Л. Костенко, вміння аналізувати прочитані твори, робити висновки. Формувати загальнолюдські цінності. Виявляти уявне, фантастичне і реальне у творах.
Опублікував/ла:
Перевірити засвоєння учнями творчості О. Стороженка, Б.Лепкого, Л. Костенко, вміння аналізувати прочитані твори, робити висновки. Формувати загальнолюдські цінності. Виявляти уявне, фантастичне і реальне у творах.
Контрольна робота №4
Творчість О. Стороженка, Б.Лепкого, Л.Костенко
І рівень
(1 -12 питання по 0,5 б)
1. На питання дитини “Що таке щастя?” мати відповіла, що це:
А радість і задоволення;
Б гармонія з оточуючим тебе світом;
В доля.
Г добро
2. На яке народне свято вирішило парубоцтво шукати скарб?
А) Великдень;
Б) Зелені свята;
В) Івана Купала.
Г) Різдво
3. Вирушаючи на пошуки скарбу, хлопці заспівали:
А) козацької;
Б) стрілецької;
В) чумацької.
Г) бурлацької
4. Якою приказкою закінчується твір “Скарб” О. Стороженка?
А) “Хто багато бажає, той щасливим не буде”;
Б) “Не родись багатий та вродливий, а родись при долі та щасливим”;
В) “Хвалить шинкар п’яницю, а дочки своєї за його не віддасть!”
5. Хазяїна хати, де жила мишка, вона характеризувала так:
А) “Така сумлінна і порядна людина”;
Б) “О, мій господар дуже страшний”;
В) “Я його дуже поважаю і ціную”.
6. Що, на думку господаря, гарно пахне?
А) гроші;
Б) квіти біля хати;
В) страви з м’яса.
Г) молоко.
7. “Добре, що діти сплять, а то ще б навчилися… як люди”:
А) брехати;
Б) обмовляти;
В) заздрити.
Г) битися
8. “Нащо крилатим під ногами…”:
А) крижина;
Б) грунт;
В) вода.
Г) багатство
9. За жанром “Чайка на крижині”:
А) вірш;
Б) поема;
В) поезія в прозі.
Г) новела
10. З чого, на думку поетеси, зроблені крила у людини?
А) зі сміливості;
Б) з чесності;
В) з пуху;
Г) з радості
11. Рядки Сусід сказав, що миші ті якраз
Такої шкоди не чинили зроду,
Що в господарстві наче все гаразд,
А йдеться швидше про моральну шкоду, - є у творі
А «Скарб»
Б «Мишка»
В «Чайка на крижині»
Г «Кольорові миші»
12. Словами «Живе на землі, / Сама не літає,/ А крила має, / А крила має!», описано
А чайку
Б горобця
В людину
Г лебедя
ІІ рівень (3 завдання по 1 балу, усього 3 бали)
13. Установіть відповідність між сюжетними складовими та уривками з казки «Мишка»
1 зав'язка
2 розвиток дії
3 кульмінація
4 розв'язка
А «Була собі мишка»
Б «Моргнула на дітей, і вони шнурочком вибігли крізь відчинені двері на поле»
В « - От бачиш, і війна на щось придасться… Розбагатіємо…» - і ховає гроші в ящик під ліжко
Г «В хаті чужим духом пахне»
Д «А жінка говорила, мовби за труною ішла: - Змилосердіться…У мене хора дитина… Най би хоч перед смертю напилося…»
14. Прочитайте уривок з твору. Запишіть назву твору, прізвище автора. Визначте художні засоби, використані в уривку.
«Ні, панове, по-моєму, той тільки щасливий, хто другому не завидує, а дякує бога за те, що він йому послав,— той, кого Господь благословив на добрі діла, що розкинулись вони по світу, як розрослась пшениця на добре виораній ниві. Нагодує вона і пахаря, і його сусідів, попаде од неї скибка і старцеві в торбу. Не той тільки щасливий, що сам натріскається і виспиться, а той, що й другого нагодує і заспокоїть, бо у такого і душа буде не голодна.»
Назва ………………………………………….
Автор ………………………………………..
Художні засоби ………………………………………………………………………………………
15. Запишіть твір і автора
Оповідання ………………………………………………
Казка ………………………………………………………..
Диптих ……………………………………………………………….
ІІІ рівень ( 1,5 бала за кожну правильну відповідь, усього 3 бали)
16. Які дві сили ведуть боротьбу у вірші Л.Костенко «Кольорові миші»? Яка перемагає?
17. Чи потрібні людині крила?
Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.
12 грн
10 грн
15 грн
15 грн
18 грн