Контрольна робота. Тварини - живі організми

Опис документу:
Тематична контрольна робота з природознавства, що складається із тестових завдань закритого та відкритого типів. Тема роботи: "Тварини - живі організми". Мета роботи: перевірити набуті знання учнів з вивченої теми.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

_______________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ТВАРИНИ – ЖИВІ ОРГАНІЗМИ

Варіант 1

1. Усі тварини розподіляються на:

а) риб, окунів, білок;

б) комах, птахів, звірів, риб, плазунів, земноводних;

в) мурашок, метеликів, комах.

2. Група тварини, у яких є шість ніг:

а) комахи;

б) плазуни;

в) риби.

3. Основними ознаками звірів є:

а) шерсть, народження і вигодовування малят молоком;

б) полювання на інших звірів;

в) малята народжуються безпомічними.

4. Підкресли назви птахів.

Ластівка, ведмідь, голуб, лисиця, дятел, синиця, мураха, лелека, сорока, вуж, орел, грак, горобець, вовк.

5.Прономеруй, у якій послідовності змінюються періоди в житті звірів під час розмноження і піклування про потомство.

Полишення молодняком «рідної домівки».

Підготовка укриття для майбутніх малят.

Навчання малят уникати небезпеки та здобувати їжу.

Народження малят.

Вигодовування малят молоком.

Вихід малят на прогулянки поблизу своїх укриттів.

6.З’єднай лінією групу тварин та її ознаки.

Птахи • • тіло вкрите лускою, живуть у водоймах.

Риби • • тіло вкрите пір’ям.

Земноводні • • живуть у воді й на землі.

7. Опиши свійську тварину, яка тобі подобається.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ТВАРИНИ – ЖИВІ ОРГАНІЗМИ

Варіант 2

1. Тварини розподіляються на групи:

а) дикі та свійські;

б) свої та чужі;

в) свійські та приручені.

2. Група тварин, тіло яких вкрите лускою:

а) звірі;

б) риби;

в) птахи.

3. Основними ознаками птахів є:

а) пір’я, забарвлення;

б) вміння літати;

в) пір’я, дзьоб, крила.

4. Підкресли назви звірів.

Лисиця, вовк, ластівка, ведмідь, муха, бджола, лев, кенгуру, мавпа, жаба, миша, дельфін, кріт, сорока, папуга.

5.Прономеруй, у якому порядку змінюються періоди в житті перелітних птахів упродовж року.

Підготовка до відльоту в теплі краї.

Будівництво гнізд та відкладання яєць.

Весняний приліт.

Осінній відліт.

Насиджування та вигодовування потомства.

Пошук і закріплення гніздової території.

6.З’єднай лінією групу тварин та її ознаки.

Звірі • • шість ніжок, більшість мають крила.

Комахи • • тіло вкрите шерстю.

Плазуни • • пересуваються плазуючи.

7. Опиши свійську тварину, яка тобі подобається.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись