Контрольна робота. Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало.

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Контрольна робота.

Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гуцало.

1.У якому творі розповідається про дитинство Т.Шевченка?

А) «Садок вишневий коло хати» Б) « В бур*янах» В) «Гаї шумлять»

2.Що роблять дівчата, повертаючись з роботи у вірші «Садок вишневий коло хати» ?

А) Танцюють Б) співають В) сміються Г) розмовляють

3. У якому вірші Т. Шевченка героями є соловейко, хрущі?

А) «Садок вишневий коло хати» Б) « Зірка» В) «Гаї шумлять» Г) «Не бував ти у наших краях»

4. Назвати вірш П.Тичини:

А) «Садок вишневий коло хати» Б) « Зірка» В) «Гаї шумлять» Г) «За сонцем хмаронька пливе»

5.Знайти рядок з епітетами:

А) Зіронька встає, соловейко научати не дає;

Б) Маленькі діточки, рожева хмарка

В) неначе ворог, мов матері діти

6.Визначити тематику творів П. Тичини:

А) про дітей Б) про тварин В) про природу Г) про державу

7. Установіть відповідність:

а) П.Тичина 1. «Не бував ти у наших краях»

б) Є. Гуцало 2. «За сонцем хмаронька пливе»

в) Т.Шевченко 3. «Княжа Україна»

4. «Зірка»

8.. Установіть відповідність:

а) порівняння 1. « Купатися в морі сліз»

б) персоніфікація 2. «світло поволі заповзає в хату»

в) гіпербола 3. «А туман, неначе ворог , закриває море»

4. «Рожева хмаронька пливе»

9.. Установіть відповідність:

А) «Садок вишневий коло хати» 1. «Хмарки біжать – милуюся,Милуюся-дивуюся,чого душі моїй

Б) « Зірка» так весело»

В) «Гаї шумлять» 2. «Ніч -велика чарівниця! Зачарувала звіра, птицю»

3. «Співають ідучи дівчата, а матері вечерять ждуть»

4.«Ллється чисте срібло з відер на маки й калину»

10.Установіть відповідність описів природи з назвою твору:

А) «Лось» 1. «Там же небо-блакитні простори…»

Б) «Не бував ти у наших краях» 2. «Ставши над Дніпром зеленооким…я прошу перо у них високе»

В) « Журавлі високі пролітають» 3. «Хрущі над вишнями гудуть…»

4.«Струмінь вітру доносив запах річкової криги, у ньому жив дух

примерзлого болота…»

11.Установіть послідовність подій в оповіданні Є Гуцала «Лось»

А) Початок твору 1.Діти думали,як той лось міг попасти у воду

Б) Розвиток подій 2. Лось звик до заповідника

В) Кінець твору 3. Лось не ворухнувся. Він припав до землі, прислухаючись, чи дале-

ко ще весна…

12.Установіть відповідність персонажів та їх характеристик з оповідання «Лось» Є Гуцала:

А) дядько Шпичак 1. «Неквапно попрямував до тієї поляни, на якій любив найчастіше

Б) Лось бувати…»

В) брати-підберезовики 2. «Охопили зором ріку, і їхні лиця ще більше пом*якшали од нав-

колишнього простору…»

3. «… треба думати про те, щоб якось його заховати, замівши сліди»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!