Контрольна робота № 6 з теми: “Словосполучення. Речення” (різнорівневі завдання)

Опис документу:
Контрольна робота № 6 з теми: “Словосполучення. Речення” (різнорівневі завдання). Складається з двох варіантів. Завдання різного ступеню складності. Контрольна робота дасть змогу перевірити предметну компетентність школярів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

5 клас

Контрольна робота № 6 з теми: “Словосполучення. Речення” (різнорівневі завдання)

Варіант І

1. Укажіть рядок, у якому обидва словосполучення побудовано правильно:

а) підручники з математики, поїхали за грибами;

б) радіти з успіхів, старший по віку;

в) вибачити учневі, сміялися з мене;

г) бігали по траві, подякували всіх.

2. Укажіть речення, в якому правильно підкреслено граматичну основу:

а) Автомобіль відремонтує мій брат;

б) Кімнатні рослини вирощує моя мама;

в) Мій зошит зараз перевіряє вчителька;

г) Ці яблуні посадив мій дідусь.

3. Укажіть словосполучення:

а) дерева та кущі;                      

б) сходить сонце;

в) побачити диво;                     

г) перед будинком.

4. Укажіть словосполучення, в якому головне слово – іменник:

а) на зеленому лузі;                

б) сплетений із лози;

в) сплести кошик;                   

г) дуже міцний.

5. Укажіть словосполучення, в якому залежне слово стоїть у родовому відмінку:

а) зустрів брата ;              

б) відповідь учня;

в) навчив сина;                

г) написав на аркуші.

6. Укажіть речення, в якому виділене слово є підметом:

а) Кожну деталь ретельно перевіряв майстер;

б) Смачний обід приготувала моя сестра;

в) Такі вишиванки я бачила в краєзнавчому музеї;

г) Ковзани мені подарував дідусь.

7. Укажіть речення, в якому правильно виділено присудок:

а) Кошеня стало на задні лапки;

б) Із часом листя стало жовтим;

в) Моя сестра вже вміє готувати різні страви;

г) Мій старший брат добре співає.

8. Любіть Україну. Це речення відноситься до:

а) спонукального;       

  б) питального;

в) розповідного;                                   

г) правильна відповідь відсутня.

9. Складіть словосполучення зі слів, добираючи необхідний прийменник і ставлячи залежне слово у відповідному відмінку. Побудуйте схеми словосполучень. (2 бали)

Прямувати, ліс; йти, річка; турбуватися, тварини; спуститися, берег; ступити, галявина.

10. Виконайте письмовий синтаксичний розбір словосполучень: улюблені книжки, відповіді на запитання. (2 бали)

11. Спишіть речення, підкресліть граматичні основи. (2 бали)

На протилежному боці долини чорнів безлистий ліс. Соснові шишки, великі й короткі, котилися під ноги. Невісточками в народі називають ромашки. Багряне сонце сутінню лісною у просвіт хмар показує кіно.

12. Відкорегуйте словосполучення. (2 бали)

Дякую тебе, зламав по неуважності, хворий ангіною, подякувати однокласників.

5 клас

Контрольна робота № 6 з теми: “Словосполучення. Речення” (тести)

Варіант ІІ

1. Укажіть рядок, у якому обидва словосполучення побудовано правильно:

а) бігати по кімнатах, доглядати за тваринами;

б) подякувати вчителеві, пішов по молоко;

в) скучив за мамою, говорив на англійській мові;

г) хворий грипом, завдати болю.

2. Укажіть речення, в якому правильно підкреслено граматичну основу:

а) Кожну деталь ретельно перевіряв майстер;

б) Смачний обід приготувала моя сестра;

в) Такі вишиванки я бачила в краєзнавчому музеї;

г) Ковзани мені подарував дідусь.

3. Укажіть словосполучення:

а) дерева та кущі;                      

б) сходить сонце;

в) побачити диво;                     

г) перед будинком.

4. Укажіть словосполучення, в якому головне слово – іменник:

а) чисте небо;               

б) поглянув на небо;

в) побачив небо;          

г) небо та земля.

5. Укажіть словосполучення, в якому залежне слово стоїть у давальному відмінку:

а) виросли в лісі;                       

б) бігали по кімнаті;

в) подарували дітям;               

г) намалювали на паркані.

6. Укажіть речення, в якому виділене слово є підметом:

а) Кожну деталь ретельно перевіряв майстер;

б) Смачний обід приготувала моя сестра;

в) Такі вишиванки я бачила в краєзнавчому музеї;

г) Ковзани мені подарував дідусь.

7. Укажіть речення, в якому правильно виділено присудок:

а) Кошеня стало на задні лапки;

б) Із часом листя стало жовтим;

в) Моя сестра вже вміє готувати різні страви;

г) Мій старший брат добре співає.

8. Який серед перелічених членів речення є головним?
а) означення;
б) додаток;
в) присудок;

г) обставина.

9. Складіть словосполучення зі слів, добираючи необхідний прийменник і ставлячи залежне слово у відповідному відмінку. Побудуйте схеми словосполучень.

Опинитися, берези; гілляка, дуб; бігти, листя; спостерігати, природа; наближатися, яр.

10. Виконайте письмовий синтаксичний розбір словосполучень: запам’ятаю назавжди, прихилилась до шибки. (2 бали)

11. Спишіть речення, підкресліть граматичні основи. (2 бали)

З порожнього відра води не черпай. Сонько лежить, а життя біжить. З дрімотного поля повіяв вітерець. Гарними розмовами гостей не наситиш.

12. Відкорегуйте словосполучення. (2 бали)

Вибачте мене, потребує допомогу, сподіватися кращого, оволодівати знання.

5 клас

Контрольна робота № 6 з теми: “Словосполучення. Речення” (тести)

ВІДПОВІДІ

з/п

І варіант

ІІ варіант

1

в

б

2

в

г

3

в

в

4

в

а

5

а, б, в

в

6

в

в

7

в

а

8

а

в

9

Прямувати через ліс; йти по річці; турбуватися про тварин; спуститися до берега; ступити на галявину.

Опинитися під березою; гілляка на дубі; бігти по листю; спостерігати за природою; наближатися до яру.

10

улюблені книжки – головне слово – книжки (іменник), залежне – улюблені (прикметник), книжки (які?) улюблені;

відповіді на запитання – головне слово – відповіді (іменник), залежне – запитання (іменник), відповіді (на що?) на запитання.

запам’ятаю назавжди – головне слово – запам’ятаю (дієслово), залежне – назавжди (прислівник), запам’ятаю (як?) назавжди;

прихилилась до шибки – головне слово – прихилилась (дієслово), залежне – шибки (іменник), прихилилась (до чого?) до шибки.

11

Ліс чорнів; шишки котились; називають; сонце показує.

Не черпай; Сонько лежить, життя біжить; вітерець повіяв; не наситиш.

12

Дякую тобі; зламав через неуважність; хворий на ангіну; подякувати однокласникам.

Вибачте мені, потребує допомоги; сподіватися на краще; оволодівати знаннями.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!