! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Контрольна робота № 6 Література ХХ – ХХІ ст.. Р.Бредбері «451 градус за Фаренгейтом» , Гарпер Лі «Убити пересмішника», Е.Сігел «Історія одного кохання» 9 клас

Опис документу:
Різнорівнева контрольна робота для учнів 9 класу. Запитання І рівня мають на меті контроль початкових уявлень про літературний твір та літературне явищ. Запитання ІІ рівня мають репродуктивно-аналітичний х-р.. Завдання ІІІ рівня спрямовані на розуміння твору та оцінку персонажа. Завдання ІV рівня спрямовані на розвиток творчих здібностей учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна робота № 6

Література ХХ – ХХІ ст.. Р.Бредбері «451 градус за Фаренгейтом» , Гарпер Лі «Убити пересмішника», Е.Сігел «Історія одного кохання»

Варіант 1

Рівень 1 Знайдіть правильну відповідь (3 бали)

1. Що означає назва твору Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом»:

а) псевдонім головного героя;

б) температура, за якої може статися глобальна катастрофа на землі;

в) температура самозаймання паперу;

г) назва кав’ярні, де зазвичай відпочивали пожежники.

2. Поміж основних ідей роману Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом» немає ідеї:

а) осуду тоталітарного режиму;

б) неоціненої значущості художніх книжок;

в) великого значення любові, взаєморозуміння, живого спілкування; г) багатства і бідності.

3. Як ставилося оточення до героїні роману Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом» Кларіси Маклелен?

а) Як до дитини-індиго;

б) як до божевільної;

в) байдуже;

г) як до лідера.

4. Проблему справедливості та толерантності порушено у творі:

а) Гарпер Лі «Убити пересмішника»;

б) Шолом Алейхема «Тевє-молочар»;

в) Р.Бредбері «451 градус за Фаренгейтом»;

г) Е.Сігел «Історія одного кохання».

5. Роман «Убити пересмішника» написаний в жанрі:

а) педагогічної поеми;

б) трилера;

в) виховного роману;

г) фентезі.

6. Образ головного героя роману Е.Сігела «Історія одного кохання» нагадує «вічний образ» в літературі :

а) Гамлета;

б) Дон Кіхота ;

в) Ромео;

г) Гобсека.

Рівень 2

1. Установіть відповідність між героями творів та їх авторами

1 Гай Монтег А Ерік Сігел

2 Джин Луїза Фінч Б Р.Бредбері

3 Олівер Барретт В Гарпер Лі

Г Шолом Алейхем

2. Чому і як держава, описана в романі Р.Бредбері «451 градус за Фаренгейтом», бореться з літературою?

3. Поясніть назву роману Гарпер Лі «Убити пересмішника»

(всього: 3б)

Рівень 3

1. Схарактеризуйте образ Гая Монтега (виховання, життя, світогляд та його еволюція) героя роману Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом» .

2. Визначте коло проблем, порушених у романі Гарпер Лі «Убити пересмішника». Чи актуальними є ці проблеми сьогодні? Свою відповідь обґрунтуйте.

(всього: 3б)

Рівень 4.

Написати твір-мініатюру на одну із тем:

1. Складне прозріння особистості в тоталітарному суспільстві (за романом Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом» та сучасними подіями у світі)

2. «Чи може художня книга змінити людське життя?» (на основі прочитаних творів)

(всього: 3б)

Контрольна робота № 6

Література ХХ – ХХІ ст.. Р.Бредбері «451 градус за Фаренгейтом» , Гарпер Лі «Убити пересмішника», Е.Сігел «Історія одного кохання»

Варіант 2

Рівень 1 Знайдіть правильну відповідь (3 бали)

1. Що лягло в основу роману Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом»:

а) протоколи пожежників Лос-Анджелеса;

б) оповідання «Пожежник» Р.Бредбері;

в) роман Замятіна «Ми»;

г) замітка із старої хроніки.

2. Основним завданням пожежників у романі Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом» було:

а) знаходити воду для гасіння;

б) спалювати книги;

в) підслуховувати, про що говорять мешканці Міста; г) налагоджувати телевізори для стеження.

3. Хто спонукав Монтега замислитися над тим, що діється навколо?

а) Кларіса;

б) Фабер;

в) Мілдред;

г) Бітті.

4. «Убити пересмішника» означає:

а) знищити безневинну істоту;

б) впіймати злодія ;

в) бути влучним стрільцем;

г) бути безпринципною особою.

5. Роман «Убити пересмішника» Г.Лі отримав літературну премію:

а) Нобелівську;

б) Букерівську;

в) Пулітцерівську;

г) Гонкурівську .

6. Образ головного героя роману Е.Сігела «Історія одного кохання» нагадує «вічний образ» в літературі :

а) Гамлета;

б) Дон Кіхота ;

в) Ромео;

г) Гобсека.

Рівень 2

1. Установіть відповідність між назвою твору та його автором

1 «Убити пересмішника» А Ерік Сігел

2 «451 градус за Фаренгейтом» Б Р.Бредбері

3 «Історія одного кохання» В Шолом Алейхем

Г Гарпер Лі

2. Назвіть символи механізації людства, описані Р. Бредбері.

3. Від чийого імені ведеться розповідь у романі Гарпер Лі «Убити пересмішника»? Що дає така форма оповіді?

(всього: 3б)

Рівень 3

1. Схарактеризуйте образ Кларис героїню роману Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом» .

2. Що, на вашу думку, є справжніми сімейними цінностями? Чи можна говорити про справжні сімейні цінності у сімї Фінч? (за романом Гарпер Лі «Убити пересмішника»). Свою відповідь обґрунтуйте.

(всього: 3б)

Рівень 4.

Написати твір-мініатюру на одну із тем:

1. Складне прозріння особистості в тоталітарному суспільстві (за романом Р. Бредбері «451 градус за Фаренгейтом» та сучасними подіями у світі)

2. «Чи може художня книга змінити людське життя?» (на основі прочитаних творів)

(всього: 3б)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись