Контрольна робота № 2 з математики у 4 класі

Опис документу:
Об'єктами підсумкової перевірки навчальних досягнень учнів 3 класу з математики є складники математичної компетентності: обчислювальні уміння і навички; уміння і навички розв’язування задач; застосування властивостей, правил, алгоритмів, залежностей; виконання вимірювань та геометричних побудов.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна робота № 2

1.Математичний диктант (для обох варіантів).

1) Запишіть цифрами числа: п'ятсот дев'яносто шість; дев'ятсот; сімсот п'ять; чотириста сорок; вісімдесят вісім.

2) Запишіть найменше і найбільше трицифрові числа.

3) Запишіть «сусідів» чисел: 700; 399; 440.

I варіант

2. Розв’яжіть задачу.

Один скляр за день може засклити 4 великих вікна, другий – 5 таких вікон. Скільки днів вони мають працювати разом, щоб засклити 45 вікон?

3. Обчисліть приклади.

300 + 20 888 - 80

72:8 + 36:4 300 + 70 + 8

8. 8-9. 4 666-6

100 -20: (6-1) 500 + 7

4. Розв’яжіть рівняння

х * 7 =28 х: 8 = 6

Додаткове завдання

Довжина сторони рівностороннього трикутника дорівнює 4 см. Знайдіть довжину сторони квадрата, периметр якого дорівнює периметру трикутника.

Контрольна робота № 2

1.Математичний диктант (для обох варіантів).

1) Запишіть цифрами числа: п'ятсот дев'яносто шість; дев'ятсот; сімсот п'ять; чотириста сорок; вісімдесят вісім.

2) Запишіть найменше і найбільше трицифрові числа.

3) Запишіть «сусідів» чисел: 700; 399; 440.

II варіант

2. Розв'яжіть задачу.

Один столяр за день виготовляє 3 віконні рами, а другий – 4 рами. Скільки днів вони мають працювати разом, щоб виготовити 49 віконних рам?

3. Обчисліть приклади.

600 + 4 444-4

999 – 90 400 + 80

80 - 30 : (9 - 3) 64 : 8 + 81: 9

500 + 50 + 7 9. 7-6 . 5

4. Розв’яжіть рівняння

х * 9 = 72 64 : х = 8

Додаткове завдання

Сума периметрів рівностороннього трикутника і квадрата дорівнює 21 см.

Накресліть квадрат, якщо сторони обох фігур мають однакову довжину.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн