Контрольна робота № 1 з теми “Вступ. Повторення та узагальнення вивченого” (різнорівневі завдання)

Опис документу:
Контрольна робота № 1 з теми “Вступ. Повторення та узагальнення вивченого” (різнорівневі завдання). Складається з двох варіантів. Завдання 1 – 8 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь. Завдання 9 – 10 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна робота № 1 з теми “Вступ. Повторення та узагальнення вивченого” (різнорівневі завдання)

Варіант І

Завдання 1 – 8 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь.

1. Помилку допущено в словосполученні:

А) балуваний хлоп’я;  

Б) прозорий тюль;  

В) кумедний поні;

Г) далеке Тбілісі.

2. Змінюється за відмінками іменник:

А) Чикаго;

Б) мадам;

В) ситро;

Г) хобі.

3. Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку:

А) Юр’євич, Юріївна;

Б) Ігорович, Ігорівна;

В) Лукич, Луківна;

Г) Ілліч, Іллівна.

4. Частку не треба писати окремо з наступним словом у рядку:

А) не/стримний потік;

Б) остерігатися не/другів;

В) не/веселий, а сумний;

Г) перебувати в не/волі.

5. Літеру е треба писати на місці пропуску в рядку:

А) сутт..вий;

Б) ключ..вий;

В) дощ..вий;

Г) оранж..вий.

6. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку:

А) найголовніший, самий свіжий, сумніший;

Б) досконаліший, мужніший, якнайкращий;

В) стрімкіший, найбільш міцніший, темніший;

Г) вищий брата, найбільш теплий, найгірший.

7. Літеру и на місці пропуску треба писати в обох словах рядка:

А) політ..чний, пласт..чний;

Б) ботан..чний, публ..чний;

В) період..чний, гігієн..чний;

Г) ритор..чний, ідил..чний.

8. Через дефіс треба писати обидва прикметника рядка:

А) жовто/гарячий, світло/зелений;

Б) синьо/жовтий, легко/атлетичний;  

В) кисло/солодкий, садово/парковий;

Г) західно/український, чесько/польський.

Завдання 9 – 10 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ.

9. Утворіть фразеологізми. (2 бали)

Прикметник Іменник

  1. бабине А пташеня

  2. заяче Б молоко

  3. пташине В серце

  4. жовтороте Г слово

Д літо

10. Установіть відповідність. (2 бали)

Прикметник Синонім

  1. чемний А товстий

  2. чепурний Б охайний

  3. опасистий В вихований

  4. кострубатий Г небезпечний

Д недоладний

11. Запишіть 68 у формі родового відмінка (обидві форми) (1 бал)

12. Відредагуйте подані сполучення слів (3 бали)

З тих пір, прикласти зусилля, на протязі, при житті, при таких обставинах, скоріше всього, скоріше всього, прежде всього.

Контрольна робота № 1 з теми “Вступ. Повторення та узагальнення вивченого” (різнорівневі завдання)

Варіант ІІ

Завдання 1 – 8 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь.

1. Помилку допущено в словосполученні:

А) маленьке кенгуру;  

Б) сонячне Баку;  

В) гострий біль;

Г) важка путь.

2. Змінюється за відмінками іменник:

А) інтерв’ю;

Б) пальто;

В) Токіо;

Г) рагу.

3. Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку:

А) Васильович, Василівна;

Б) Олексієвич, Олексіївна;

В) Григорович, Григорівна;

Г) Євгенович, Євгенівна.

4. Частку не треба писати окремо з наступним словом у рядку:

А) не/втомний працівник;

Б) оповідання не/цікаве;

В) не/згода в колективі;

Г) страшна не/нависть.

5. Літеру о треба писати на місці пропуску в рядку:

А) кварц..вий;

Б) алич..вий;

В) ситц..вий;

Г) місяц..вий.

6. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку:

А) найтвердіший, тонший, дорожчий золота;

Б) щонайсмачніший, найстаріший, довщий;

В) найліричніший, міцніший, самий веселий;

Г) ліпший, найменш цікавіший, найгостріший.

7. Літеру и на місці пропуску треба писати в обох словах рядка:

А) електр..чний, драмат..чний;

Б) юрид..чний, академ..чний;

В) гран..чний, морфолог..чний;

Г) блискав..чний, публ..чний.

8. Разом треба писати обидва прикметника рядка:

А) лимонно/кислий, кримсько/татарський;

Б) сільсько/господарський, світло/рожевий;  

В) сріблясто/сірий, вагоно/ремонтний;

Г) п’яти/зірковий, м’ясо/молочний.

Завдання 9 – 10 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ.

9. Утворіть фразеологізми. (2 бали)

Прикметник Іменник

  1. заяча А лапа

  2. свята Б душа

  3. мокра В курка

  4. ведмежа Г послуга

Д наївність

10. Установіть відповідність. (2 бали)

Прикметник Синонім

  1. запашний А невмілий

  2. кремезний Б ароматний

  3. незграбний В плечистий

  4. непоказний Г задушливий

Д непривабливий

11. Запишіть 47 у формі родового відмінка (обидві форми) (1 бал)

12. Відредагуйте подані сполучення слів (3 бали)

На слідуючий день; не мішало б сказати; так як, постільки; преп’ятствій немає, у крайньому случаї; як оказалось; як полагається; як можна скоріше.

Контрольна робота № 1 з теми “Вступ. Повторення та узагальнення вивченого” (різнорівневі завдання)

ВІДПОВІДІ

з/п

Варіант І

Варіант ІІ

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Відтоді; докласти зусиль; протягом; за життя; за таких обставин, у таких обставинах; найімовірніше; насамперед, передусім, найперше.

Наступного дня; не завадило б сказати; оскільки, тому що; перешкод немає; у крайньому разі(випадку); як виявилося, як з’ясувалося; як годиться, як належить, як треба; якомога швидше, щонайшвидше.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.