Контрольна робота № 1( тестові завдання).Світ фантазій та мудрості(міфи, легенди, народні перекази, казки)

Опис документу:
Вашій увазі пропоную конспект уроку з української літератури для 5 класу, який відповідає програмовим вимогам і має на меті перевірити рівень засвоєння знань, умінь та навичок із вивчених тем. Матеріал запропонованого уроку враховує особистісно орієнтований, діяльнісний та компетентний підходи, використання диференційованого навчання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Контрольна робота № 1( тестові завдання).Світ фантазій та мудрості(міфи, легенди, народні перекази, казки)

Мета: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок із вивчених тем;розвивати уважність,логічне мислення, мовлення; виховувати відповідальність, старанність.

Тип уроку: перевірки та оцінювання досягнення компетентностей

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Оголошення теми й мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Інструктаж щодо виконання завдань контрольної роботи

ІV. Виконання завдань

І варіант

Початковий і середній рівень( 6б.)

1.Бога Сонця звали: а) Перун; б) Сварог; в) Дажбог.

2.Яке стихійне явище описується в легенді «Зоряний віз»? а) потоп; б) посуха; в) ураган.

3. Як перевіряли запорожці пригодність хлопця бути козаком («Прийом у запорожців»)?

а) чи вміє битися; б) чи на коні їздить; в) чи вміє кашу варити.

4. Скільки років жив орел у чоловіка( « Яйце-райце»)? а) 2; б) 3; в)4.

5. Який гостинець принесла Маруся пану (Мудра дівчина»)? а) ворону; б) горобця; в) ластівку.

6. Якого кольору була хата в Оха та його дружина й діти («Ох»)? а) синього; б) зеленого; в) червоного.

Середній рівень( 2б.)

7. Казка – це …

8. Чому пан випробовував Марусю завданнями, які не можна було виконати («Мудра дівчина»)?

Достатній рівень ( 3б.)

9. Увідповідніть назви предметів з назвами творів.

1 орел а) «Мудра дівчина»

2 глечик б) «Прийом у запорожці»

3 каша в) «Яйце-райце»

4 заєць г) «Про Зоряний Віз»

д) «Летючий корабель»

Високий рівень ( 3б.)

10.Написати есе «Чи переважає правда кривду?» ( за казкою « Про правду і кривду »).

Українська література 5 клас

Контрольна робота № 1( тестові завдання)

Світ фантазій та мудрості(міфи, легенди, народні перекази, казки)

ІІ варіант

Початковий рівень( 3б.)

1. У що перетворив військо потвор Білобог («Берегиня»)? а) у скелі; б) на жаб; в) у гниль.

2. Скількох чоловіків устигла напоїти дівчина зі свого глечика («Про зоряний віз»)? а) 5; б) 7; в) 8.

3.Що робили запорожці, коли йшли з косами («Прийом у запорожців»)? а) сіно косили; б) у комиші лежали; в) сіно складали.

4. Що віддав чоловік змії за те, що вона допомогла йому загнати худобу в яйце-райце? а) багатство; б) жінку; в)сина.

5. Кого запрягла Маруся в ґринджоли («Мудра дівчина»)? а) коня; б) вола; в) цапа.

6. Хто утворився з голуба («Ох»)? а) парубок; б) заєць; в) квітка.

Середній рівень( 2б.)

7. Міф – це …

8. Хто в казці «Про правду і кривду» уособлює добро, а хто - зло?

Достатній рівень ( 4б.)

9.Установіть відповідність між героями та творами фольклору.

1 Дочка вдови а) «Як виникли «Карпати»

2 Силун б) «Прийом у запорожці»

3 Дідусь в) «Про Зоряний Віз»

4 Маруся г) «Летючий корабель»

д) «Мудра дівчина»

Високий рівень( 3б.)

10.Написати есе «Як праця допомагає людині стати кращою?»( за казкою « Ох»).

V. Підсумок уроку

VІ.Домашнє завдання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.