До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
5
міс.
0
8
дн.
1
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Контрольна робота на тему: "Західні демократії"

Опис документу:
Шановні колеги, пропоную вашій увазі контрольну роботу (можна провести як самостійну роботу) по темі: "Західні демократії". Робота розрахована на два варіанти і має різнорівневі завдання: на одну правильну відповідь, знання понять і термінів, впорядкування подій та відкриті завдання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

КР: Західні демократії

Варіант 1

Тести (по 0.5 б.):

  1. Перший уряд Народного фронту у Франції очолив: а) Е. Деладьє; б) М. Торез; в) Л. Блюм.

  2. Світова економічна криза сталася в період: а) 1929-1933 рр.; б) 1927-1932 рр.; в) 1929-1935 рр.

  3. У Великій Британії загальний страйк відбувся в 1929 р.: а) так; б) ні.

  4. Назвіть роки «процвітання» в США: а) 1929-1933 рр.; б) 1922-1929 рр.; в) 1918-1922 рр.; г) 1933-1939 рр.

  5. В основу «нового курсу» була покладена ідея: а) збільшення військових асигнувань; б) зменшення втручання держави в економічне життя; в) активне регулювання економіки збоку держави; г) обмеження регулювання економіки збоку держави.

  6. Головною причиною Великої депресії в США було: а) посилення діяльності ультралівих політичних сил; б) посилення діяльності ультраправих політичних сил; в) значне перевищення попиту на пропозицію; значне перевищення пропозиції над попитом.

Завдання:

  1. (1 б.): Розкрийте зміст понять: кейсіанство, «Велика депресія».

  2. (1б.): Встановіть відповідність подій: а) загальний страйк в Великобританії; б) прихід до влади лейбористів; в) діяльність коаліційного уряду Р. Макдональда.

  3. (1 б.): Допишіть речення: «Хронологічний ланцюжок перебування при владі президентів США у міжвоєнний період має такий вигляд: …, …, …» .

  4. (1 б.): Назвіть першочергові завдання Франції

  5. ( 2.б.): Якими були наслідки Першої світової війни для Великої Британії?

  6. (3 б.): Чим ви можете пояснити той факт, що після війни, коли як правило, життя людей є непростим, Америка вступила в період «проспериті»?

10 клас

КР: Західні демократії

Варіант 2

Тести (по 0.5 б.):

  1. Керівником першого лейбористського уряду у Великій Британії був: а) В. Черчілль ; б) Н. Чемберлен; в) Р. Макдональд.

  2. Період економічної стабілізації: а) 1922-1927 рр.; б) 1923-1928 рр.; в) 1924-1929 рр.

  3. Французькі фашисти спробували захопити владу в 1934 р.: а) так; б) ні.

  4. Діяльність Народного фронту у франції тривала протягом: а) 1933-1935 рр.; б) 1934-1938 рр.; в) 1936-1938 рр.; г) 1935-1939 рр.

  5. Найбільшим колоніальним володінням Великої Британії після закінчення Першої світової війни залишалася: а) Індонезія; б) Індія; в) Китай; г) Японія.

  6. Заходом «нового курсу» Ф. Рузвельта в США було (а): а) знято обмеження на ввезення сільгосппродукції; б) дозволено використання примусової праці населення; в) збільшено обсяг військових замовлень, будівництво «лінії Мажино»; г) встановлено однопартійну систему і культ вождя.

Завдання:

  1. (1 б.): Розкрити зміст понять: «новий курс», «проспериті».

  2. (1 б.): Встановіть відповідність подій: а) період «Великої депресії» ; б) період «Проспериті»; в) запровадження «нового курсу».

  3. (1 б.): Допишіть речення: «Після Першої Світової війни на політичній арені Великої Британії діяли три політичні партії: …, …, …».

  4. (1 б.): Назвіть основні принципи кейсіанства.

  5. ( 2 б.): Якими були наслідки Першої світової війни для Франції?

  6. (3 б): «Велика депресія» - це випадковий збіг обставин результат недалекоглядної політики республіканців чи закономірне явище?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?»
Мацевко-Бекерська Лідія Василівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.