До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
6
міс.
0
4
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Контрольна робота на тему: "Країни Східної Європи 1917-1939 рр."

Опис документу:
Шановні колеги, пропоную вашій увазі контрольну роботу на тему: "Країни Східної Європи 1917-1939 рр." Робота має два варіанти та різнорівневі завдання: завдання з однією правильною відповіддю, впорядкування подій, знання термінів і понять та відкриті завдання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

10 клас

Всесвітня історія

Контрольна робота по темі: Країни Східної Європи

Варіант – 1

Тести (по 0,5 б.):

  1. Начальником Польської держави став: а) М. Хорті; б) Ю. Пілсудський; в) І. Дашинський.

  2. Вкажіть подію з історії Угорщини, що пов’язана з датою 21 березня – 1 серпня 1919 р.: революція в Будапешті; б) існування режиму М. Хорті; в) існування Угорської радянської республіки; г)існування Угорської республіки.

  3. Монархо-фашистська диктатура в Болгарії була встановлена: а) 1936 р.; б) 1939 р.; в) 1935 р.; г) 1933 р.

  4. Яка територія не увійшла до складу новоутвореної держави Чехословаччини у 1918 р.: а) Богемія; б) Моравія; в) Хорватія; г) Судетська область.

  5. Хортізм – це: а) режим М. Хорті в Румунії з 1918 по 1938 рр.; б) режим М. Хорті в Угорщині з 1920 по 1944 рр.; в) антифашистський рух у Болгарії з 1927 по 1939 рр.; г) комуністичний фронт в Югославії з 1926 по 1940 рр.

  6. Т. Масарик – це: а) міністр внутрішніх справ Угорщини; б) президент Чехословаччини; в) президент Польщі; г) військовий міністр Чехословаччини.

Завдання:

  1. (1 б.): Розкрийте зміст понять: «Судетська проблема», республіка

  2. (1 б.): Впорядкуйте події: а) обрання М. Хорті регентом Угорщини; б) Угорська соціалістична революція; в) проголошення Угорщини республікою.

  3. (2 б.): Які словосполучення розкривають зміст заходів уряду О. Стамболійського в Болгарії: а) закон про податковий мінімум; закон про покарання винних у національній катастрофі; в) встановлення 40-годинного робочого тижня; г) запровадження загальної трудової повинності; д) закон про максимум землеволодіння; ж) обмеження прав селян; з) перегляд податкового законодавства на користь селян; е) усунення посередників у торгівлі сільгосппродукцією.

  4. (2 б.) Розкрити суть режиму М. Хорті.

  5. (3 б.): Що об’єднує диктатури М. Хорті та Й. Антонеску?

10 клас

Всесвітня історія

Контрольна робота по темі: Країни Східної Європи

Варіант – 2

Тести (по 0,5 б.):

  1. Диктатором Румунії в 1940 р. став: а) Кароль II; б) Й. Антонеску; в) Т. Татареску.

  2. Вкажіть міжнародний наслідок встановлення диктатури Й. Антонеску в Румунії: а) укладення договору про співробітництво між Румунією та СРСР; б) приєднання Румунії до Антикомінтернівського пакту; в) підтримка Румунії Великою Британією, Францією; г) піднесення міжнародного авторитету Румунії.

  3. Назвіть рік існування Угорської радянської республіки: а) 1920 р.; б) 1919 р.; в) 1918 р.; г) 1921 р.

  4. Яка територія після Першої світової війни не увійшла до складу Румунії: а) Трансільванія; б) Бессарабія; в) Закарпатська Україна; г) Північна Буковина.

  5. Режим «санації» - це: а) авторитарний режим у Польщі, спрямований на консолідацію нації; б) диктаторський режим у Румуні, спрямований на оздоровлення нації; в) демократичний режим у Королівстві сербів, хорватів та словенців, спрямований на консолідацію держави; г) диктаторський режим в Австрії, спрямований на установлення стабільності в повоєнний час.

  6. 1940 р. Румунію було проголошено легіонерською державою, а Й. Антонеску отримав звання: а) коменданте; б) кондуктор; в) фюрер; г) дуче.

Завдання:

  1. (1 б.): Розкрийте зміст понять: диктатура, режим «санації».

  2. (1 б.): Впорядкуйте події: а) Мюнхенська угода про поділ Чехословаччини; б) президентство Е. Бенеша; в) проголошення незалежності Чехословаччини республікою.

  3. (2 б.): Позначте основні риси режиму «санації» в Польщі: а) значний вплив військових, особливо однополчан Ю. Пілсудського; б) заборона легального існування опозиції; в) існування парламентської опозиції, складної виборчої системи; г) обмеженість свободи слова і друку; д) відносно незначні масштаби політичних репресій; ж) спроби знайти порозуміння з національними меншинами; з) обмеження прав національних меншин; е) формування культу особи Ю. Пілсудського.

  4. (2 б.): Розкрити суть режиму Й. Антонеску.

  5. (3 б.): Чому Угорська соціалістична республіка проіснувала всього 133 дні?

Контрольна робота з всесвітньої історії для 10 класу

Тести (по 0,5 б.):

  1. Начальником Польської держав став: а) М. Хорті; б) Ю. Пілсудський; в) І. Дашинський.

  2. Диктатором Румунії у 1940 р. став: а) Кароль II; б) Й. Антонеску; в) Т. Татареску.

  3. Меморандум генерала Танака був підписаний у: а) липні 1927 р.; б) жовтні 1931 р.; в) березні 1933 р.

  4. «Рух 4 травня» пов'язаний з: а) Китаєм; б) Індією; в) Японією.

  5. «Великою душею» називали: а) М.Кемаля; б) М. Ганді; в) Чан Кайші.

  6. «Вісь Берлін – Рим» було створено у: а) 1934 р.; б) 1935 р.; в) 1936 р.

Завдання:

  1. (1 б.): Розкрийте зміст понять: агресія, світова війна.

  2. (1 б.): Впорядкуйте події: а) «Сталевий пакт»; б) «Вісь Берлін – Рим – Токіо»; в) «Антикомінтернівський пакт»; г) італо-німецька угода.

  3. (1 б.): якими причинами була викликана політика «умиротворення»?

  4. (1 б.): Визначте про яке історичне явище йде мова: «Велика Британія та Франція, з мовчазної згоди США, намагалися не вживати щодо Гітлера силових методів, що дали б йому привід розпочати війну, до якої західні держави не були готові, а піти йому на поступки, тим більше що Гітлер після задоволення чергової вимоги кожного разу заявляв, що ні на що не претендуватиме.

Йдеться про ____________________________________________________.

  1. (2 б.): Позначте особливості розвитку культури тоталітарних держав: а) державний контроль над засобами масової інформації і творчістю митців; б) жорстка цензура; в) державний контроль лише за друкованими виданнями; г) панування єдиної ідеології, на яку повинна працювати вся культурна сфера; д) панування єдиної ідеології не розповсюджувалося на науку та вчених; е) офіційне встановлення домінуючих стилів, жанрів, заборона певних творів, стилів, жанрів; ж) фінансова залежність митців, комерціалізація культури; з) репресії проти незгодних з режимом.

  2. (3 б.): В чому полягали причини невдач Ліги Націй?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.