Контрольна робота «Література 70-90-х років 19 ст.»

Опис документу:
Творчість І.Н.-Левицького, П.Мирного

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна робота «Література 70-90-х років 19 ст.»

(Творчість І.Н.-Левицького, П.Мирного)

  1. Зовнішність Лавріна описано в рядку:

А ...Молоде, довгасте лице було рум ’яне. Веселі, сині, як небо, очі світились привітно й ласкаво. Тонкі брови, русяві дрібні кучері на голові, тонкий ніс, рум'яні губивсе подихало парубочою красою.

Б ...Широкий у плечах, з карими гострими очима, з блідуватім лицем. Тонкі пружки його блідого лиця з тонкими губами мали щось неласкаве. Гострі темні очі були ніби сердиті.

В ...Здорові загорілі жилаві руки. Широке лице було

сухорляве й бліде, тче лице ченця. На сухому високому лобі набігали густі дрібні зморшки.

Г ...Дуже палкий поглядбистрий, як блискавка.

Ним світилася якась незвичайна сміливість і духовна міць разом з якоюсь хижою тугою.

Д ...Високий, огрядний собі пан, кругловидий, русявий; голова в кучерях, як у золотому вінку; очі ясні, веселі, як зорі; і вже чи ступить, чи заговорить, то справді по-гетьманськи.

  1. Темою повісті «Кайдашева сім’я» є зображення:

А життя нетипової для України селянської родини Б життя українського села в пореформену добу на прикладі однієї родини В родинних перипетій в українському селі в добу кріпацтва Г сімейного селянського побуту до закріпачення українських земель Д життя селянської родини як зразка сім’ї з патріархальним устроєм

  1. Про двоїсту натуру Кайдашихи свідчить характеристика в рядку

А ...Свекруха люта змія: ходить по хаті, полум’ям

на мене дише, а з носа гонить дим кужелем.

Б Вона не злюбила Мелащиних батьків і як тільки бралась за тім’я, то згадувала Западинці і свої розглядини в Балашів.

В Кайдашиха почала свариться й стала дуже лайлива та опришкувата. Вона нападала на Мелашку сливе кожного дня, точила її, як вода камінь.

Г Настали жнива. Кайдашиха запрягла Мелашку

до роботи, як у віз... Кожної неділі просилась Мелашка в гості [до батьків], і кожної неділі Кайдашиха знаходила для неї роботу.

Д На словах, як на цимбалах грає, а де ступить, то під нею лід мерзне; а як гляне, то од її очей молоко кисне.

  1. Події в повісті «Кайдашева сім’я» розгортаються в такій послідовності:

А одруження Лавріна — одруження Карпа —

смерть Кайдаша — всихання груші

Б смерть Кайдаша — одруження Карпа —

одруження Лавріна — всихання груші

В одруження Карпа — одруження Лавріна –

смерть Кайдаша — всихання груші

Г одруження Карпа — одруження Лавріна —

всихання груші — смерть Кайдаша

Д всихання груші — одруження Карпа —

смерть Кайдаша — одруження Лавріна

  1. За жанром повість «Кайдашєва сім’я» І. Нечуя-Левицького

А соціально-психологічна

Б історична

В пригодницька

Г соціально-побутова

Д авантюрна

  1. Установіть відповідність.

Елемент сюжету:

  1. експозиція

  2. зав’язка

  3. розвиток дії

  4. кульмінація

  1. Епізод:

  1. А сватання й одруження Карпа з Мотрею

  2. Б розмова Карпа й Лавріна про одруження

  3. В всихання груші

  4. Г сварка через грушу

  5. Д лікування Омелька Кайдаша бабою Палажкою

  1. Справжнє прізвище Панаса Мирного

  1. А Тобілевич

  2. Б Рудченко

  3. В Левицький

  4. Г Губенко

  5. Д Очерет

  1. Прізвища Хрущ, Хрущов, Притика в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» мав (мали)

  1. А Грицько Чупруненко

  2. Б дід Улас

  3. В Матня, Лушня й Пацюк

  4. Г Іван Вареник

  5. Д Чіпка Варениченко

  1. 9. Події в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» розвиваються в такій послідовності:

  2. А Максим Ґудзь у москалях — арешт Чіпки й дорога на Сибір — одруження Чіпки з Галею — смерть баби Оришки

  3. Б арешт Чіпки й дорога на Сибір — смерть баби Оришки — одруження Чіпки з Галею — Максим Ґудзь у москалях

  4. В Максим Ґудзь у москалях — смерть баби Оришки — одруження Чіпки з Галею — арешт Чіпки й дорога на Сибір

  5. Г смерть баби Оришки — Максим Гудзь у москалях — одруження Чіпки з Галею — арешт Чіпки й дорога на Сибір

  6. Д смерть баби Оришки — арешт Чіпки й дорога на Сибір — одруження Чігіки з Галею —

  7. Максим Ґудзь у москалях

  8. 10. Представником чиновництва в романі «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» є

  1. А Порох

  2. Б Грицько Чупруненко

  3. В Максим Ґудзь

  4. Г Кряжов

  5. Д Остап Хрущ

  1. 11. Про що ідеться у виділених в уривку словах:

  1. Пуста городина, лихий тин, криві ворота, не обмазана хата... кинулись в вічі й образили Грицькову хазяйливу натуру... Він з докором і разом з жалем дивився на Чіпчине добро...

  2. Господи, Боже! доживеться ж чоловік от до сього? А всесвоя воля...

  3. 12. Написати міні-твір «Над чим змусив мене замислитись роман П.Мирного «Хіба ревуть воли як ясла повні?»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!