Контрольна робота. Казки народів світу

Зарубіжна література

Для кого: 5 Клас

10.08.2021

471

23

0

Опис документу:
Тематична контрольна робота із зарубіжної літератури для 5 класу. Казки народів світу (1, 2 варіанти). Контрольна робота складається з тестових завдань, завдань на встановлення відповідності, розгорнутої відповіді на запитання та твору-мініатюра. Казка, тематичні групи казок, антитеза, алегорія, фольклор...
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ВАРІАНТ 1


1. Найдавніший вид казки, в якій вчинки звірів уподібнюються людським. Найчастіше в них діють хитра лисичка-сестричка, вовчик-братик, ведмідь, заєць, собака, кіт та інші тварини — це… (0,5 б.)

а) героїко-фантастичні казки; в) казки про тварин;

б) побутові казки; г) літературні казки.


2. Найвищою нагородою для солов’я з казки Г.Х.Андерсена «Соловей» було: (0,5 б.)

А) свобода Б) сльози

В) золота клітка Г) служба у імператора


3. Хлопчик-зірка заслужив прощення, тому що: (0,5 б.)

А) дуже страждав і розкаявся В) тяжко працював

Б) попросив допомоги в чаклуна Г) відмовився від багатства.


4. Антитеза – це: (0,5 б.)

а) перебільшення; в) порівняння;

б) протиставлення; г) інакомовлення.


5. «Панчатантра» — одна з найдавніших …(0,5 б.)

А. Японських пам’яток. В. Індійських пам’яток.

Б. Китайських пам’яток. Г. Німецьких памяток


6. Як Малян своїм мистецтвом допомагав людям? (0,5 б.)

А. Роздавав гроші, отримані за картини.

Б. Малював їм необхідні речі.

В. Прикрашав малюнками їхні домівки.

Г. Роздавав свої картини.


7. Встановити відповідність між головною думкою казки та її назвою (5 балів)

Головна ідея казки

Назва казки

1.Кожна людина повинна добре працювати, бути щирою та доброзичливою, і тоді до неї прийде успіх, повага інших

А. “Фарбований шакал”

2.Справжнє мистецтво повинно служити прекрасному, а не бути джерелом збагачення

Б. “Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик”

3.Не слід видавати себе за того, ким ти не є насправді

В. “Пензлик Маляна”

4.Казка прославляє вірних та хоробрих, що борються за справедливість проти кривди, вихваляє душевну доброту, вчить поважати батьків

Г. “Синдбад-Мореплавець”

5.Розповідь про людську долю, яка щедра до тих, хто щирий серцем, сміливий у вчинках, витривалий у випробуваннях

Д. “Пані Метелиця”


8. Коли і чому до героя казки О.Уайльда «Хлопчик-Зірка» повернулася його врода? (1 бал)


9. Написати твір-мініатюру на тему: Що я взяв для себе з прочитаних казок?.

Навести приклади з казок. (обсяг – пів сторінки) (3 бали)


ВАРІАНТ 2


1. Короткий образний народний вислів, у якому на висновок лише натякається — це ... (0,5 б.)

а) загадка; в) приказка;

б) прислів'я; г) акровірш.


2. Алегорія - це…(0,5 б.)

а) перебільшення; в) порівняння;

б) протиставлення; г) інакомовлення.


3. У лісовому краю жив Чандарава. Таке ймення мав…(0,5 б.)

А. Лев. В. Лис.

Б. Шакал. Г. Вовк.


4. Алі-Баба, Аладдін, Синдбад-Мореплавець — це розумні і мужні герої збірки ... (0,5 б.)

А. «Тисяча і одна ніч». В. "Казки матінки моєї Гуски".

Б. "Панчатантра". Г. «Казки для дітей».


5. Казка «Пензлик Маляна» закінчується тим, що …(0,5 б.)

А. Задоволений імператор нагородив хлопця і відпустив його.

Б. Малян погодився бути придворним художником.

В. Імператор та всі його попутники пішли на дно.

Г. Малян залишається жити в імператора.


6. Що залишилося від солдатика у казці Г.К.Андерсена «Непохитний олов’яний солдатик»? (0,5 б.)

А. олов’яне серце В. рушниця

Б. почорніла троянда Г. шматочок вугілля


7. Встановити відповідність між назвою казки та народом, який її створив (5 балів)

Народна казка

Назва казки

1.Японська народна казка

А. “Фарбований шакал”

2.Індійська народна казка

Б. “Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик”

3.Арабська народна казка

В. “Пензлик Маляна”

4.Китайська народна казка

Г. “Синдбад-Мореплавець”

5.Німецька народна казка

Д. “Пані Метелиця”


8. Поясніть сенс назви казки Г.К. Андерсена «Непохитний олов'яний солдатик» (1 бал)


9. Написати твір-мініатюру на тему: Яка казка мені найбільше сподобалася і чому? Навести конкретні приклади з казки. (обсяг-пів сторінки) (3 бали)



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.