! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Контрольна робота із зарубіжної літератури №3 у 8 класі.

Опис документу:
Завдання розділено на 4 рівні, відповідно до складності. І-ІІ рівень - тестові завдання, кожна правильна відповідб оцінєються у 0,5 бала. У ІІІ рівні потрібно дати повну відповідь ( оцінюється по 2 бали завдання) і у ІV рівні учні мають написати міні-твір (3 бали).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Контрольна робота.Середньовіччя. І варіант

І-ІІ рівень

  1. Прихильником якого філософського вчення був Лі Бо?

А) суфізму; Б) даосизму; В)конфуціанства.

2. Виберіть правильну відповідь. Рубаї – це:

А)   вірш із трьох рядків; Б)   вірш із чотирьох рядків; В)   вірш із шести рядків;

3.»Пісня про Роланда» - це середньовічний епос:

А) німецький; Б) французький; В) іспанський.

4. Під впливом яких філософських учень розвивалася література Китаю у  VIII ст.? 

А) Під впливом конфуціанства і даосизму;         

Б) Під впливом григоріанства і даовізму;

В) Під впливом конфуціанства і григоріанства.

5. До якої історико – культурної епохи належить творчість Данте Аліг’єрі:

А) Середньовіччя;                             Б) Ренесанс; В) Проренесанс.

6. Автором твору з назвою «Божественна комедія» є:

А) Ду Фу;    Б) Данте; В) Лі Бо.

7.Хто є автором цих поетичних рядків: «Того, що суджено, боятися не треба; Боюся неправедно прожити на землі?»:

А) Рудакі ;    Б) Гафіз ;   В) Омар Хайям.

8. Хто в «Пісні про Роланда» став послом франків до Серагоси і зрадником свого народу?

А) Роланд; Б) Олівер; В) Ганелон.

9. Хронологічні межі доби Середньовіччя:

А) V – X ст.; Б)IV – XVст.; В) V – XV ст.

10. Героїчний народний епос – це:

а)збірна назва фольклорних творів,в яких відображено героїчні події, уславлено патріотизм,мужність,звитягу воїнів-богатирів;

б)казки народів світу;                  в)прислів’я народів світу.

ІІІ рівень

1.Рубаї – це….

2.Назвіть провідні мотиви творчості Лі Бо.

ІV рівень

 Напишіть твір – мініатюру на тему: «Любов до людини в ліриці Омара Хайяма».

Контрольна робота

ІІ варіант

І-ІІ рівень

  1. Прихильником якого філософського вчення був Ду Фу?

А) суфізму; Б) даосизму; В)конфуціанства.

2. Виберіть правильну відповідь. Бейт – це:

А)   вірш із трьох рядків; Б)   вірш із чотирьох рядків; В)   вірш із двох рядків.

3.  Важливим чинником розвитку європейського середньовіччя є:

А)  укріплення монархії ; Б)  розвиток релігії; В)  східна культура.

4.  Хто із східних поетів у  вісім років знав увесь Коран?

А) Рудакі ;    Б) Гафіз ;   В) Омар Хайям.

5. Які вірші писав Рудакі?

А) Касиди, газелі, рубаї  ;       Б) Бейти, газелі, касиди ;            В)Бейти, рубаї, касиди.

6. В якому рядку розміщені всі поети Сходу ?

А) Омар Хайям, Гафіз, Рудакі, Лі Бо, Ду Фу;

Б) Омар Хайям, Софокл, Гафіз, Рудакі ;

В) Есхіл, Софокл, Лі Бо, Ду Фу, Рудакі.

7.Омар Хайм відомий як автор:

А) рубаї; Б) касид; В)газелей.

8. Загін Карла із твору «Пісня про Роланда» був розбитий:

А) басками; Б)маврами; В) британцями.

9. Данте відомий поет:

А) Італії; Б) Франції; В) Китаю.

10. Ду Фу є представником літератури:

А) індійської; Б) китайської; В) японської.

ІІІ рівень

  1.  Дайте визначення газелі.

  2. Назвіть провідні мотиви творчості Ду Фу.

ІV рівень

 Напишіть твір – мініатюру на тему: «Роланд- справжній лицар-захисник».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись