Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Контрольна робота з теми: «Традиції і новаторські зрушення в поезії середини – другої половини XIX ст.»
1. Головним принципом школи «чистого мистецтва» була орієнтація на:
а) соціальну роль мистецтва;
б) звільнення мистецтва від соціальної ролі;
в) космічну всеосяжність, планетарність творчості.
2. Активна життєва позиція, звернення до актуальних, злободенних тем, відображення дійсності в конфліктах і протиріччях характерно для:
а) поезії «чистого мистецтва»;
б) соціально-спрямованої поезії;
в) романтичної поезії.
3. Естетизація дійсності, використання «високої» лексики, схильність до антизму, міфології характерно для:
а) поезії «чистого мистецтва»;
б) соціально-спрямованої поезії;
в) інтимної лірики.
4. Настрої песимізму, занепаду, розчарування характерні для літератури:
а) декадансу;
б) естетизму;
в) романтизму.
5. Прагнення до інтуїтивного пізнання дійсності через символ, відмова від сприйняття світу через конкретні образи притаманні:
а) символістам; б) імпресіоністам; в) декадентам.
6. Декаданські мотиви переважали в ліриці:
а) В. Вітмена; в) П. Верлена;
б) Ш. Бодлера; г) А. Рембо.
7. Чиї філософські теорії вплинули на розвиток літератури наприкінці ХІХ – поч. ХХ ст.?
8. Як називають межу ХІХ – поч. ХХ ст.?
9. Що означає слово «декаданс»?
10. Назвіть найважливіший принцип символістів.
11. Що таке декаданс? Творчості яких письменників притаманні настрої декадансу?
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»