Контрольна робота із зарубіжної літератури 10 клас

Опис документу:
Контрольна робота для 10 класу за новою програмою( рівень стандарту) із теми : "Традиції і новаторські зрушення в поезії середини – другої половини XIX ст." Містить 12 тестових завдань у І рівні, оцінюється кожна правильна відповідь у 0,5 бала (максимальна сума балів 6 б).У ІІ рівні учні виконують три завдання і дають повну відповідь, оцінюється кожне завдання по 1 балові . У Ііі рівні потрібно дати розгорнуту відповідь на запитання , оцінюється завдання у 3 бали.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Традиції і новаторські зрушення в поезії середини – другої половини XIX ст.

І варіант

1 рівень(правильна відповідь 0,5 б.)

1. Настрої песимізму, занепаду, розчарування характерні для літератури:

а) декадансу; б) естетизму; в) романтизму.

2. Декаданські мотиви переважали в ліриці:

а) В. Вітмена; в) П. Верлена; б) Ш. Бодлера; .

3. Збірка життя Волта Вітмена має назву:

а) «Листя трави»; б) «Вечірні вогні ; в) «Квіти Зла».

4. Більшість поезій В. Вітмена написані в формі:

а) класичного вірша; б) білого вірша; в) вільного вірша.

5. Думка, що Добро і Зло однаковою мірою можуть бути джерелом прекрасного звучить в поезії Ш. Бодлера:

а) «Гімн Красі»; б) «Альбатрос»; в) «Вечорова гармонія».

6. Образ поета постає в ліриці Ш. Бодлера в символічному образі:

а) ластівки; б) капітана; в) альбатроса.

7. Гімном символізму, його програмою вважали поети-символісти поезію

П. Верлена:

а) «Осіння пісня»; б) «Забуті арієти»; в) «Поетичне мистецтво».

8. Образ беззахисної людини, що не здатна протистояти вирою життя, втілено в поезії П. Верлена «Осіння пісня» в символічному образі:

а) осінніх скрипок; б) годинника; в) пожовклого листя.

9. Свою поетичну теорію, згідно якої поет повинен стати „... найбільш хворим з усіх, найбільш злочинним, найбільш проклятим – і найбільш ученим з усіх учених!” А. Рембо назвав:

а) теорією «ясновидіння»; б) теорією «осяяння»; в) теорією «галюцинацій».

10. Блукання ліричного героя в бурхливому морі життя є темою поезії А. Рембо:

а) «Моя циганерія»; б) «П’яний корабель»; в) «Голосівки».

11. Яку назву мала перша збірка М. Некрасова?

а) «Мрії і сподівання»; б) «Мрії і спогади»; в) «Мрії і звуки».

12. Складіть відповідність «письменник - твір»:

1) В. Вітмен а) «Альбатрос»;

2) Ш. Бодлер б) «Голосівки»;

3) П. Верлен в) «О капітане»;

4) А. Рембо г) «Трійка»;

5) Н.Некрасов д) «Осіння пісня».

ІІ рівень(правильна відповідь 1 б.)

1. Дайте визначення поняття «верлібр».

2. У чому полягає новаторський характер поезії М. Некрасова?

3. Який вірш Вітмен присвятив своєму кумирові — президентові Лінкольну, відгукнувшись на його трагічну загибель?

ІІІ рівень(3 бали)

Проаналізувати поезію Шарля Бодлера “Альбатрос»

Традиції і новаторські зрушення в поезії середини – другої половини XIX ст.

ІІ варіант

1 рівень(правильна відповідь 0,5 б.)

1. Прагнення до інтуїтивного пізнання дійсності через символ, відмова від сприйняття світу через конкретні образи притаманні:

а) символістам; б) імпресіоністам; в) декадентам.

2. Що таке верлібр?

а) літературний напрям; б) вільний вірш;  в) троп.

3. Скільки віршів містила перша збірка «Листя трави»:

а) 12;  б) 13; в) 14.

4. Рисами символізму наділений вірш В. Вітмена:

а) «Для тебе, о Демократіє»; б) «Пісня про самого себе»; в) «О капітане».

5. Зачинателем та теоретиком французького символізму прихильники вважають:

а) Ш. Бодлера; б) П. Верлена; в) А. Рембо.

6. Збірка життя Ш. Бодлера має назву:

а) «Вечірні вогні»; б) «Листя трави»; в) «Квіти Зла».

7. Трагедія швидкоплинності життя, неможливості повернути втрачене розкривається в поезії П. Верлена «Осіння пісня» в символічному образі :

а) осінніх скрипок; б) годинника; в) пожовклого листя.

8. «Пейзажами душі» називають поетичні твори:

а) Ш. Бодлера; б) П. Верлена; в) А. Рембо.

9. Рядки «Найперше — музика у слові!» взято з вірша П. Верлена:

а) «Забуті арієти»; б) «Так тихо серце плаче...»; в) «Поетичне мистецтво».

10. Хто з французьких поетів-символістів став символом поетичного авангарду?

а) Ш. Бодлер; б) П. Верлен; в) А. Рембо. 

11. Хто із сучасників А. Рембо називав його «ангелом і демоном»?

а) Ш. Бодлер; б) П. Верлен;  в) М.Некрасов.

12. Складіть відповідність «письменник - твір»:

1) В. Вітмен а) «Гімн Красі»;

2) Ш. Бодлер б) «П’яний корабель»;

3) П. Верлен в) «О шостій вчора завернув…»

4) А. Рембо г) «Сентиментальна прогулянка».

5) М.Некрасов д) «Пісня про себе»

ІІ рівень(правильна відповідь 1 б.)

1. Що таке декаданс? Творчості якого письменника притаманні настрої декадансу?

2. У якому творі Ш. Бодлера своєрідно розкрито тему поета і поезії?

3. Що, на вашу думку, зближує двох великих поетів: Миколу Некрасова та Тараса Шевченка?

ІІІ рівень(3 бали)

Проаналізувати поезію В.Вітмена « О , капітане!!.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
8
дн.
0
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!